Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jolti

    senior tag

    válasz Hasaggymeg #192920 üzenetére

    Nagyon szépen Köszönöm!
    Nem vagyok laikus. Profi sem, persze. ( Autószerelő lenne (is) a végzettségem, meg szeretek is bütykölni. Mondjuk ehhez képest 13 évig tűzoltó voltam, 9 éve meg az egészségügyben dolgozom... :D ) Szóval nem olyan könnyen rettenek meg a kihívásoktól...
    Megpróbálok feszíteni is majd, de először a váltófület nézem meg, mert lehet igazad van...
    Valamelyik nap valami jóképességű' felborította egy biciklitárolóban a cangámat és lehet, hogy akkor elhajlott...
    A lánc az zsír új, egy-két hete cseréltem. Meg karban tartottam az egész gépet. ( Az agydinamóm bánta... :W )
    A lánckerekeken nem nagyon láttam még kopást/cápauszonyodást'. Azok még jók. Viszont a görgők eléggé kotyognak, azt néztem is, hogy cserélni kellene.
    Azt lehet külön, gondolom? Mert még nem cseréltem. Acera váltó van rajta.

  • jjeahh

    nagyúr

    válasz Hasaggymeg #192920 üzenetére

    Haverom is panaszkodott az FD-M8020-ra, asszem volt egy műanyag alkatrész is ajta, ami jött le róla és zörgött is. Nekem most Alivio FD-M4000 van, ez elképesztően masszív, jó váltó, messze túlszárnyalta az elvárásaimat. Előtte FD-M3000 volt, az megint egy vacak, nemrég a haverom is tönkretett egyet. Érdekes, hogy a Shimanonál a magasabb árral nem mindíg jár jobb minőség is, gyakran csak a kisebb súlyért fizetsz többet (?) :F .

    [ Szerkesztve ]

    Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

  • xy.zsolt

    őstag

    válasz Hasaggymeg #192920 üzenetére

    bringák 100ezreit építették ezzel a váltóval....én még nem hallottam rá panaszt. Az enyém ugyan újabb és működhetne jobban, de ritkán használom ezért nem szedem le a kitűnő bandázsom, hogy az ausztrál pára és homok miatt esetleg hatékonyságát vesztő bowdenházat kicseréljem rajta. Szezon végén viszont megejtem a cserét....addig próbálok ugyanilyen PRO bandázst venni. A lényeg az, hogy a kábelezés konstrukciója szerintem oké....én nem tenném vázon belül is házba a bowdent.....pl csak okot adna a zörgésre a megnövelt átmérő :F

    [ Szerkesztve ]

    BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

  • FerNandor

    őstag

    válasz Hasaggymeg #192920 üzenetére

    Én a hétvégén upgradeltem a biciklit. Kapott új bowdeneket (fék, váltó), fékpofákat, új (használt) kereket dés új claris r2000-es rendszert. Az első váltója is ilyen és egyelőre azt mondom, hogy egy fosch. Ugyanilyen szarul megy hozzá a bowden. De igaziból valószínűleg azért, mert nem kompatibilis a meglevő fsa vero négyszögtengelyes hajtóművemmel. Gondolom az integrált kéne rá, megfelelő középcsapággyal, mert azzal gondolom kicsit kijjebb kerülne a váz síkjától a kistányér, amivel már máshogy áll a váltó és a bowden is és rendesen is működik. Ha a határoló csavart beljebb tekered, hogy nekifeküdjön a lánchoz, amikor a kistányéron van, akkor gondolom neked is már "jól" áll. Jelen helyzetben nem volt felfelé trimmelő fokozat sem és olyan volt, mintha le kéne törni az fvk-t nagytányérra váltáskor, annyira nem volt erőkar. Úgyhogy visszaraktam a 2400-as Claris első váltót, amivel patent módon működik annak ellenére, hogy a gyári leírás szerint nem kompatibilis vele. LOL

    "A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

Új hozzászólás Aktív témák