Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz bulikavagyok #213445 üzenetére

    Épp néztem a könnyű stucnikat és rájöttem, hogy a legkönnyebbek egyik másika amolyan befűzős...nem is tudtam van olyan is. :B

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

  • andrisbandi

    őstag

    válasz bulikavagyok #213445 üzenetére

    Van nekik szétszedhetős is.
    https://www.syncros.com/global/en/products/syn-mountain-cockpit-stems

    Vagy le lehetne cserélni a kormányt és a stucnit is. Szabványosnak tűnik ami rajta van.
    (Hozzáértőt is meg kellene kérdezni.)
    Scott Spark RC Team 2022
    - Stem Syncros XC 31.8mm / 1 1/8"

    【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

  • MPowerPH

    félisten

    válasz bulikavagyok #213445 üzenetére

    Elvileg mar van nem ormotlan, elektromos crossmotornak kinezo ebike is, normalis sullyal. Az Orbea Rise a maga elerheto 16,2kg -javal vagy a Specialized Levo SL a 16,5kg -javal , es a rendes bicaj kinezetevel nem mondom, hogy nem lenne emesztheto meg nekem is. Persze nincs kisautonyi nyomatek, hogy vegig 25 -el szaguldjal folfele 2000m -t, de van kisebb akksi, ami kisebb sulyt jelent, es ECO modban azert eleg a hatotav is.
    Szoval ha mar ebike, akkor valahol itt kellene induljanak. :)

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz bulikavagyok #213445 üzenetére

    Értelmes hatótávja úgy tud lenni a kis akkus gépeknek, ha a motor is kevesebbet fogyaszt. A Specinél az említett SL verziók 35 nm-et adnak le. Míg a shimano ep8 rs verziója 60 nm-es.
    Múltkor spontán összeverődött ebike-os csapat körözgetése közben egyik srácnak pont az orbea rise volt alatta, amiben végül a normál ep8 motor volt és a fw-ben különbözött csak a teljes értékű motortól, így szoft limit a 60nm.
    Ugyan akármennyire szimpatikus a könnyű ebike, nagyon jól kijött az életben, hogy ő ezzel a rásegítéssel és akkuval a senki földjén van. Felfelé sokkal gyorsabb az analógosoknál, míg a full power ebike-osokkal ő nem tudja tartani a tempót, meg kell várni. Maga a 60nm önmagában nem nagy tragédia, mert a tartós 250W jogi teljesítémny limithez a 60nm mindössze 40 rpm pedálfordulatig jelent csak korlátot, tehát a tekerési cad tartományban valójában ez már nem szűk keresztmetszet. Akkor kevés ez, amikor a teljes erejű motorok a tartós teljesítmény feletti tartományban engednek (korlátozott ideig) dolgozni 5-600W-on, akkor bizony ott 2x-es erő különbség van.
    Viszont a kis akksinak meg kell fizetni az árát, így a rásegítés a motor képességeitől függetlenül szoftveresen máshogy lesz hangolva, így a 360Wh-s akksi miatt ha velünk akar jönni, akkor turbo módban jön és nagyon hamar elfogy az akksijam, vagy választhat, hogy brutálisan taposnia kell és még úgy is lemarad.
    A speci féle 35nm-es motor már némileg jobban visszafog, mert ott a névleges 240W-os teljesítményt csak 70 rpm-es cad-nál éred el a 35Nm-el és értelem szerűen nagyon technikás mászásnál nem tudja azt az akár egyhelyből plusz rugást, ami az igazán nehéz részek leküzdéséhez kell. Cserébe a csúcs levo sl kb 17,5kg (kb 5,2 milláért) és a kenevo sl (ami lényegében ua váz mint az enduro).

    A lényeg, hogy elsőre nekem is tetszetősek voltak ezek a könnyű ebike-ok főleg a kenevo sl, de végül ezeket elvetettem a "senki földje" miatt és a full power ebikeok felé fordultam, ami próbáltam a lehető legjobb súlyban megúszni, szerintem sikeresen, és nyilvánvalóan nem olcsón, bár a végén nagyon jól sáfárdkotam és mondhatom jókor, jóhonnan vettem ezzel nem keveset megtakarítva.

Új hozzászólás Aktív témák