Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bardi

    aktív tag

    válasz krono. #226934 üzenetére

    Köszi a tippet, még nem néztem utána, hogy mit vegyek majd rá. Elsőnek téli kell majd...
    A Clio RS is jó lehet, de abból nem voltak nagyon eladóak. A vti egyáltalán nem dobálta a seggét gázelvételre, hajtűkanyarban ha vizes volt az aszfalt, kézifékkel fordultam :D
    A TypeR-en meg annyira fos a gumi esőben, amivel vettem, hogy néhol kényszerből húztam a kézit, hiába mentem lassan. Majd ha minden meg lesz rajta csinálva, meg lesz rendes gumi, remélem 1-2 pályanapra el tudok menni vele.

    Napfénysüti: Melóban néha sokat mentem aktuális suzukikkal, egy megváltás beülni a vti-be utána :) A rádión és klímán kívül minden jobb benne, ülések, kárpit, futómű, motor váltóról nem is beszélve.

    '92 Honda VFR 750

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz krono. #226934 üzenetére

    PS4 és PS4 S nagyon nem egy kategória. Csak az S a sportos, tudom mert előtte a sima PS4 volt. 1 kör alatt úgy eltudtad fűteni hogy a Nurburgringen a felétől korcsolyáztál. Esőben az is nagyon jó volt, de a 4S még ott is ráver picit. Viszont szárazon ég és föld. Ugye a 4S az a Pilot Super Sport utódja, nagyon érződik is. A sima 4 meg a PS3 utódja, csak névügyileg összevonták a kettőt. Asszonynak felraknám a PS5-öt, magamnak soha mert nem arra való amire én használom. Arra az S sokkal jobb. 4 kör alatt (1 + 3 utána nyomás állítással mert felmegy nagyon) nem tudtam elfűteni, pedig gyorsabban mentem mint a sima 4-el. Azért csak 4 kör mert ennyit bír az S80 V8 75 literes tankja ha mész rendesen :DDD

    [link] Ez volt az első vizes köröm egyedül. itt még a PS4 és csak félig volt kész az alkatrész csere + beállítás. Előtte egy instruktor megmutatta a vizes íveket. Mikor szimulátorral készültem csak szárazon gyakoroltam, szóval azért volt bennem félsz. Elsőre egyedül nagyon büszke voltam magamra :DDD

    Pár dolgot kiemelek. 3:35-nél a Yaris akit megelőzök az helyi srác, kicsövezett, kikönnyített, teljesen kibelezett, coilover meg amit akarsz... szárazon úgy megy mint az állat, én mint nem ott lakó, nem éves bérlettel 3000 kört évente levezető nem tudnám szárazon elkapni. Olyan rövidet fékez, és akkora tempót visz át kanyaron hogy az eszméletlen.

    4:05 végig darál az ABS, ez egyébként több kanyarnál így volt.

    9:25 a Porsche Cayman GTS-t az Apex tulaja, Robert vezette, beszéltünk is utána. (meg azóta többször)

    Szóval félkész kocsi, második vizes kör, első egyedül, eszméletlen érzés volt. Azóta többet tud a gép és én is de lusta voltam lementeni a dashcam videót vagy foglalkozni vele, idén áprilisban voltam de csak élveztem, a pillanatnak éltem pedig a leggyorsabb köreimet mentem.

    Illetve gumi témához annyit hogy soha nem fogok mást venni csak Michelin Pilot Sport vagy Pilot Sport S. Annyira jó és kiegyensúlyozott gumik, nem véletlenül jön ezekkel gyárilag sok erős autó, és nem véletlenül használja a helyiek nagy része is ezeket a ringen. Apexes BMW M3 és GT2 RS MR-en is ez volt mikor taxiztak minket, PS4 S. Én többet nem szerencsejátékozok Falken mert Conti gyárba készül, meg Conti mert már jobb ám meg nem kopik el egy szezon alatt... De elkopik, és jobb de nem jobb mint a PS4 S. Meg a többi amit próbáltunk ismeretségi körben akik járunk le meg szeretünk tempósan menni. Mind a 3-an arra jutottunk hogy csak a Michelin. Az kopik a legkevésbé, az a legjobb a vizen, azzal érződik a legjobbnak a kocsi és nincs gyenge pontja.

    Utóirat, menjünk át az autós offtopicba mielőtt elhajtanak minket innét :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák