Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • f4lcon

    őstag

    válasz sebgutkopf #241785 üzenetére

    "A támvilla, trek és a többi egyéb helyre berakott 4. forgáspont, vagy rúd darabolás már mindegy, ugyanazt a célt szolgálják és azonos paraméterezhetőséget hoznak, akármennyire is trükkösnek tűnnek, nincs új a nap alatt."
    kivéve, hogy nem igaz, amit leírsz
    a bármilyen assisted 4-bar az ahogy leírtam, a tengelyt a fő forgásponttól nézve egy félköríven forgatja el. tehát az assist maga az csak a rugóstagra hat, a kerék mozgási ívére nem.

    ezzel ellentétben a Horst Link rendszernél a kerék egy egyébként hátrafelé mutató ferde, vagy a körnél egyenesebb vonalon mozog, vagy a DW-link ami meg egy S alakon.
    és mindkettő nagy előnye a sima (Orange) és assisted (Kona, Merida, stb) egyforgáspontosokhoz képest, hogy a Horst Linken a VPP-n és a DW-Linken nincs fékezési befolyás. ha egy Meridán behúzom a hátsó féket, a rugózás megszűnik. pont. Orange ugyan ez.

    tehát annyira nagyon nem ugyanazok, hogy se karakterisztikában, se alapvető tulajdonságokban nem azonosak!

    “The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

Új hozzászólás Aktív témák