Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz StLui #73048 üzenetére

    Ilyen erővel előhozhatnánk nagyapáink csepeljét, hogy bezzeg azok a régi parasztkergetők még mindig gurulnak, hát mi kerül annyiba egy drágább kerékpárban? :)
    Nem az a lényeg hány éves, hanem, hogy mennyit mentél vele. Illetve az, hogy éppenséggel gurul egy kerékpár még nem jelenti azt, hogy nincs egy csomó baj vele. Sokan viszik akkor szervizbe a kerékpárjukat amikor már széthullik alattuk, pedig ezt nem kéne megvárni, úgy vannak vele, amíg gurul az teljesen jó.
    Ezek az emberek szoktak a legjobban meglepődni amikor behozza egy szervizre és közlöd vele, hogy kb minden cserés és 40-50k a vége a javításnak.

    Az, hogy mitől drágább a drágább egy sokszor visszatérő kérdés itt is, most elkezdhetek én itt élményekről, érzésekről, meg technikai dolgokról regélni, amíg valaki ezt nem tapasztalja meg, csak elbeszélünk egymás mellett. Nekem már volt a 60 ezres bringától kezdve 1,5 milliósig, elég sok tesztbicaj is volt a seggem alatt minden kategóriából, így másképp látom ezt a kérdést, mint akinek max egy 100k-s gépe volt eddig.
    Ezúton, neked is ajánlom a szeptemberi 24.-én megrendezésre kerülő tesztnapot, gyere el, próbálj ki pár komoly gépet, aztán térjünk vissza a témára, hogy mi miért annyi amennyi. Azon azért ne lepődj meg, ha a teszt végeztével a sírás fog kerülgetni amikor vissza kell ülni a 100k-s decás gépre. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák