-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz inifini #99996 üzenetére
"Olyan szép idő volt ma is tekerni"
sajna mifelénk ez csak tegnap volt, ma egész nap ködös, párás idő volt, meg 8-10 fokkal hidegebb, mint tegnap persze azért tegnap is jutott a vizes aszfaltból még úgy is, majdnem végig sütött a nap.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
hegyimorc
senior tag
válasz inifini #101176 üzenetére
Tapadás szempontjából többet számít az anyaga, mint az a pár mm. Én csak a Contit ismerem, az jó.
Egyszer volt valami slick MTB gumim. Gondoltam jó lesz városban. Faszt! Száraz időben szinte ragadt az aszfaltra, semmivel sem volt gyorsabb mint egy bütyös, esőben viszont jobban csúszott mint egy outi. Valaha volt legszrabb gumim
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
rétisün
veterán
válasz inifini #101176 üzenetére
én a téli bringán 25-ös conti 4season-al megyek, egyelőre csak elől, de ha a hátsó cserés lesz, oda is az kerül. mondhatnám, hogy nem érzek különbséget a széleebb gumihoz képest, de már csak hátul van 28-as külsőm, a többi mind 25-ös vagy 23-as.
lekopogom, de ahol eddig nem voltak jól ezek a külsők, ott csak a szöges gumi segített volna......
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
RaiZka
tag
válasz inifini #101795 üzenetére
szintén zenész.. Reggelente amikor pára van, vagy nyirkos az idő nekem is hangos. Mondjuk néha jól jön amikor a gyalogos nem akar lemászni a bringaútról..
Hasaggymeg végül úgy néz ki a Te tanácsod a nyerő, köszi Amikor úgy érzem, hogy fázik a lábam és zsibbad akkor, 3-4percre leszállok és sétálok picit, utána minden rendben megint. Mondjuk utána húzom is fel a kabátot, hogy ne fázzak..
-
6030D
Ármester
-
cozmo
őstag
válasz inifini #102405 üzenetére
Köszönöm neked is. Oké, karbon outiból nem szakad ki a kulcstartó szem. De mi a helyzet vajon karbon mtb fonton?
(#102420) zoli03: Nekem is most reccsent meg a közel 2 éves alu vázam, párszáz hozzászólással előrébb. Garanciában cserélték.
Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo
-
gabro0
őstag
-
ro_bert17
őstag
válasz inifini #103161 üzenetére
Tulajdonképp nem nyom sehol, hanem a nagylábujjamon a köröm nekem picit felfelé áll.
Összvissz ennyit érzek, de ez minden cipőnél így van elsőre (még az 1 számmal nagyobbnál is).
De amiben gyaloglok, az tágul is (mint a farmer). Viszont ezzel meg szinte sosem gyalogol az ember, és nem tudom hogy a bőr tágul-e fél számot használat közben. Ha igen, akkor tökéletes lesz. Mint ahogy már most is az a jobb lábamon, de a bal egy pár mm-el nagyobb. -
Somatom
veterán
válasz inifini #103165 üzenetére
Köszi! Így már értem, hogy a bringaboltban miért adtak egy kontrás bringához balos fékkart. Csak azt nem értem, hogy a gyári miért van a jobb oldalon. Ráadásul motorokon, robogókon is a jobb kar az első fék. Ebből tutira fejreállás lesz.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
hegyimorc
senior tag
válasz inifini #103641 üzenetére
Sokáig szerettem az SMP nyergeket, de kb 10.000km-nél egyik sem bírt többet. Az oldaluk elkezdett berepedezni, a legutóbb használtnak pedig eltört a pálcája is miután szintén berepedezett.
Nem alis hamisítvány, eredeti. (Nem karbon, hanem egy SMP Hell, de ez sem olcsó, listaáron kb 30eFt)
Azóta nem veszek SMP-t
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
6030D
Ármester
válasz inifini #103641 üzenetére
Pont a hétvégén nézegettem ezt a nyerget. Az érdekelt volna, hogy mi az ajánlott felhasználási terület (road v. mtb) illetve max súly, de nem találtam semmit róla. Nem, nem akarok ilyet venni az alu bringámra (meg szerintem 20-25 kg-mal több vagyok, mint amit ez terepen kibírna), csak érdekel, hogy ilyen pálcakialakítással mit bír.
Valakinek infó?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz inifini #103656 üzenetére
Tény,hogy lyukas,vagy nem,a súly ülőgumóidon kell legyen,melyek nem süllyedhetnek be annyira a párnázásba,hogy középen,a lágy részek terhelődni kezdjenek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz inifini #106209 üzenetére
A legsérülékenyebb hely, ott éri a legtöbb behatás. Továbbá fogyasztást is drasztikusan megdobja. Én biztosan nem tenném tetőre.
#106210 IMIIKE1998: A linkelt képen egy vérbeli acél SS látható, ami váltóval elveszti a varázsát. Mondjuk ezek nem olcsó darabok, szerintem neked nem éri meg (vegyél egy Fitness-t vagy Cross-t).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz inifini #106212 üzenetére
Ha számodra előnyös, akkor semmi gond, azt kell használni. Egyik barátom is azt részesíti előnyben, számára is ideálisabb.
#106215 trialboj: Kezdem a végéről a válaszadást, az számomra egyszerűbb. Tehát nem kenyerem a meggyőzés, mint többször írtam, nem fogok senkit befolyásolni, mindenki azt vesz és csinál amit jónak lát. A biztosítótársaság egyértelműen csak akkor vállal biztosítást hogy a külön kötsz a kerékpárokra, függetlenül attól hol szállítottad. A horogra tehető tartóknál, más által okozott baleset redukálható egy estre, a ráfutásos balesetre, mivel esélyes hogy csak akkor sérülhet. Tetőre tett szállítóknál viszont a tesztek szerint az esetek nagy részében a jávorszarvas tesztet sem vészelik át. Továbbá mivel magasan van, azt már gépjárműből nem látod be, simán meghúzod faággal és társaival. Felrakni szerintem nehezebb, mivel legalább 1,5m-re fel kell emelni, tőképp egy nehéz bringát azért nem vicces. Tavaly egyik versenyre siettünk, akkor fordult le a kerékpár egy barátom autójáról, azóta ő is horogra teszi fel. Neki gyakran beáztak a csapágyai, mivel az esőt olyan erővel nyomta bele a menetszél a résekbe. Továbbá minimum egy literrel többet eszik, és míg én vígan megyek 120-130km/h-val tetőre tett bringákkal a magasabb légellenállás miatt ekkora tempót nem ildomos diktálni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
6030D
Ármester
válasz inifini #106370 üzenetére
Köszi, még csak bimbódzunk, a szüret majd hónap végén kezdődik. Május 27-én kezdődik a Top Maraton sorozat Szilvásváradon, az lesz a következő.
Eléggé megrogytam, maximum fél órát tudtam volna még így menni (egy normál középtáv +1-1,5 óra). Az első negyed órában 170 volt az átlag pulzusom (végig mászás), 1 óránál 166. Edzésen meg 1-2 percre tudtam csak felvinni 160 fölé, nem tudtuk mi a baj (mondjuk voltam beteg is, az is kihatott, vérvétel is bizonyította). Most meg le lettem baxva, hogy na ugye, megy ez csak akarni kell, és innentől nagyon fog fájni minden erőfejlesztő.
Pulzuson minden esetre matekozni kell, hogy mi fér bele.
A technikai része az nagyon ment, élveztem, néha még azt is elhittem, hogy tudok biciklizni. Bringával is minden rendben volt, nem volt hiányérzetem.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz inifini #108577 üzenetére
Szálláson vagyunk holnapig, a recepciós néni kérdezte fürdés után is, hogy ugye a cipőt leveszem.
IMIIKE1998: volt vagy 10 magasnyomású, bringamosás után mostuk egymást is vele.
AtHoS: Ördögoldalnál indult az eső, majd bors, aztán borsó jég. Az utánam jövők szerint nagyobb is volt. Villám 200 m-re csapott be, hát volt gondolkodás mi legyen. 1,5 óra eső, még fél óra 20 cm vízben, majd a híg f*s ami marad utána. Mire beértem, 30 fok várt Szilváson, le is égtem az eredményhirdetésen. Nem baj, legalább ihattam ingyensört!
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
cozmo
őstag
válasz inifini #110847 üzenetére
Addig teszed míg egy román kamion meg nem masszírozza a lapockádat. de már késő lesz.
A másik agymenés amiért lövés nem, csak teletalpas bakancsos hátba rúgás jár az a kihangosított zenehallgatás. Ezáltal mások nyugalmának zavarása kerékpározás közbenÉlvezzétek a természet neszeit legyen az aszfalt, vagy terep. És illatát ízét. Főképp mikor a lószart arcodba vágja a kerék.
"A kerékpár számomra a szabadság szinonimája" Tom Ritchey
[ Szerkesztve ]
Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz inifini #111676 üzenetére
Gratulálok! Aggódni egy esetleges eső miatt sem jó,de én valahogy eddig mindig úgy fogtam ki,hogy az év egyik legmelegebb napján indultunk neki...na az jó sz@r.
(#111673) pittlaren...szép kerékpár,a homlokcső méretéből ítélve te sem vagy éppen egy törpe.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Jester01
veterán
válasz inifini #111776 üzenetére
szabop27, inifini: Nekem a Pro4 3000km környékén repedezni kezdett, 5000-nél cseréltem óvatosságból. Az utódja az a power endurance, azt most szedtem le 13000km után mert a repedéseken már kilátszott a szövet. Defektem nem volt csak egy felütéses kátyú miatt, de azt nem rovom fel neki.
Véletlen egybeesés de én meg pont most váltottam a GP4000-re. 68km után azt mondom, ég és föld a komfort a Conti javára pedig ugyanannyira fújtam fel. Tartósság majd kiderül.
Hasaggymeg: négyszögest cseréltem hollowtech-re, hogy mennyire kopott azt nem tudom de holnap majd csinálok neked képet. FSA Vero, 18000km volt benne.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
nagyúr
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz inifini #115026 üzenetére
Grat hozzá! Elöl volt 36T, hátul 52? vagy hogy? Az elég jó, ha fordítva akkor nem igazán . Én emlékeim szerint elöl 32T-hátul 30-34T-vel másztam meg a nagyrészét, valahogy aszfalton mindíg úgy érzem, hogy nincs szükségem a legkönnyebb áttételre akkor sem, ha amúgy nagyon meredek az út. Lehet azért, mert sokkal könnyebben gurul, nem vesztek annyi energiát.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
-
nagyúr
-
-
Zola007
veterán
válasz inifini #115663 üzenetére
torzó-hossz
leül egy székre vagy asztalra és megméri, hogy milyen magas az ülőlaptól a feje tetejéig▬▬▬▬▬▬▬
BBB BTI-91 felniszalagot használ valaki?
mennyi annál a max nyomás?
nem találom se neten, se a dobozán nem láttamMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz inifini #115702 üzenetére
Szerintem hasonló az elv, mint a belső-nélküli rendszereknél.
Védi és stabilizálja a szelepet és meggátolja, hogy a víz, sós lé, homok, stb bemenjen a dupla/triplafalú felnibe a szelep tövénél.
Vagy esetleg magát a felnit védi a szelep mozgásától
Mindenesetre olyan kerék volt, amiben van belső.
Ha abból indulok ki, hogy 0,5-1 bar nyomásváltozással mennyit tud lazulni a szelep-anya, akkor nem tűnik hülyeségnek, mert a mocorgó szelep és megcsúszó belső kárt tehet a felniben vagy a szelep tövében.[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autós topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- iPhone topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EAFC 24
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen