-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
zoo8800
veterán
Nincs is jobb, mint a bringa mellett ülni a buszmegállóban, és arra várni, hogy elálljon ez a qrva eső
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz rétisün #1387 üzenetére
Nekem már muszáj volt, rég voltam terepen.
1-2 percig nem esett, gondoltam indulhatok. 1 perc múlva elkezdett szakadni. Ekkor voltam a KFKI környékén, és Budaörs innen még rohadt messze volt. Most legalább élőben láttam azokat az ideiglenes patakokat, amik mély árkokat vájnak az ösvényekbe.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Teasüti #1614 üzenetére
Erre kiváncsi lennék én is. Az egyik tárcsámat (amikor még kistárcsát használtam elöl) jópárszor megsütöttem, de semmi baja. Azóta is teljesít, csak a hátsó keréken
Normál fékbetéttel fékezve egyébként előbb lesz 0 a fékhatás, minthogy baja legyen a tárcsának.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Üdv.
Kona Coiler alsó lengőkar leszerelésben tud segíteni valaki? Elakadtam.
A középcsapágy feletti csapágyat nem tudom megbontani.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Mewryck #2325 üzenetére
Ezt láttam korábban már, de mintha az enyém nem ilyen lenne.
Nekem mintha meg lenne szorulva a tengely. A jobb oldali kúpos "kontraanyát" kitekerem egy hatos imbusszal, odáig rendben van. Utána szedném ki a nagy tengelyt, ami balról van benn, és egy nyolcas imbusszal lehetne tekerni. Ezt egyrészt alig lehet tekerni, másrészt kalapáccsal óvatosan (fával) ütve se mozdul. Mi a franc tartja ezt?
Itt, jó sok gugli után olyan infót találtam, hogy csak préselve lehet kiszedni.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Mewryck #2364 üzenetére
Pont így csináltam. Most tartok ott, hogy kiszedtem a tengelyt, és hátrahúztam a lengőkart.
Egyelőre csak áttakarítom, és újrazsírozom, hátha segít. Nem kotyog vagy lötyög, de az elmúlt hetekben 3x sikerült teletömni sárral, azóta néha nyikorog, amit elviselni nem lehet.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz Runner_fxr #3017 üzenetére
Ha egy hidraulikus villát szétszedsz, nem szabad a régi szimmeringel összerakni
Ez hülyeség. Szimmeringet általában akkor cserélsz, amikor elkezd folyni. Nem egyik pillanatról a másikra fogja elereszteni az összes olajat. Be is b*szna nekem az évi 3 szimmeringcsere
Jutnak eszembe a régi Marzók, amik 5-6 évet (némelyik még többet is) elment egy szimmeringgel, persze rendszeres használat mellett.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz fi:zi'k #4489 üzenetére
Én ezt venném: Giant Anthem
Egyrészt VPP-s a hátsó felfüggesztés, másrészt szabadon mozgatható a nyeregcsöve. Biztos van még pár ilyen váz, de nem mindet ismerem.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz lukaszokni #4799 üzenetére
Szvsz nem a Durot húzzák le, hanem a Suntourt úgy általában. Rengeteg filléres Suntour fogy, amik ugye nem a legjobbak, és ez megalapozza a márka hírnevét.
Nekem is Suntour van (Rux), elég korrekt darab. A neve miatt elég olcsón hozzá lehet jutni, én is hugyészaré vettem.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz vendingo #5831 üzenetére
Ha megvan rá a keret, akkor én az olajos tárcsafékre szavazok.
1, A fékerő miatt egy ujjal fékezhetsz, bár ez egy jó bowdenesre is igaz
2, Egészen más érzés hidraulikus fékkel fékezni, mint bowdenessel. Próbáld ki mindkettőt.
3, Sérülni valószínűleg nem fog,a kábelek eléggé rejtett helyen futnak, persze csak ha normálisan van felszerelve. Ha meg pont a fékkarral találod el az eléd ugró fatörzset, akkor sem egy vagyon a csere.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz zoo8800 #5889 üzenetére
Hoppá, most nézem az árakat, ezek közül a 1.0-t választanám, kicsit félreértettem az olajos felárát.
Tigerteam
A V-fékes 100, az olajos tárcsás pedig 150, ami a kicsit jobb egyéb felszereltség mellett sem biztos, hogy megéri.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Teasüti #5935 üzenetére
Pontosan, ahogy mondod. Ha megvan rá a pénz, és valaki értékeli az olajos tárcsafék nyújtotta luxust, akkor vegye azt, mert imádni fogja.
De 2 hsz-szel lejjebb azt is leírtam, hogy én ezt a bringát a V-fékes verzióban venném, mert meredek az olajos tárcsafék felára.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz pengemetal #8908 üzenetére
Szeretem ezt az útvonalat, egész jó az útminőség. Kis dombok vannak, de van vízszintes rész is.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz superecneB #10517 üzenetére
Egyszerűen adsz valami megjegyzést hozzá, és rámentesz. Nekem működött ez a módszer.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
info a Sports Trackerről
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz lsebestyen #13844 üzenetére
Kb. 1500 km, ennek legalább a fele terep.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz sanzi89 #13987 üzenetére
0,3 mm az semmi, használható lesz a küllő az új agyhoz. Én már fűztem kekeket bontott küllőkkel, szerintem nem probléma újra beépíteni. Igaz, ezek DT küllők voltak.
De milyen küllő van a bontandó kerékben? A felni jó? Ezeket nem kellene cserélni?
Az új agyhoz másik fogaskoszorú kell, ugye tudod?[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer