-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mewryck
tag
véleményeket kérnék,kb mennyit érhet(én elfogultság miatt nem írok)
setup:
váz: kona caldera 17" sötétzöld
villa: rock shox tora sl fehér
kormánycsapágy: zöld bts
agyak: novatech vastagtengelyes gyorszáras E+H
felnik: sun big mammuth fat 26",36 ly
küllők: dt
gumik: elől continental speed king 2.3
hátul kenda nevegal 2.2
hajtómű: szárián kívüli shimnao integrált(deore szint) 2 tányér +bashguard -> 1 tányérral+prowheel terelővel használja
pedál: kona jackshit
váltás: shimkano xt shadow+alivio 8s váltókar
sor+lánc: shimano 8as sor+lánc
kormányszár: truvativ team fehér (nemtudom a pontos tipust,talán stylo team,100mm hosszú)
kormány: syncros bulk 690mm,20mm emelés,9° hátrahajlás
markolat: kellys csavaros
fék: nincs!!!a bringát annyit használták,amennyit fék nélkül lehet,kb semmit,az agyakon és felniken kívül minden újan lett vásárolva a tartósság jegyében,fékek hiányában nem lett kipróbálva
komoly ajánlatokat várok,képek a linkeken:
1
2
3
4
5
6
7szerk: javítás
szerk2: sor+lánc ill pedál javítva[ Szerkesztve ]
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz zoo8800 #2326 üzenetére
a satut használja présként,egy hosszabb csavart tesz bele, jobbról,balról egy távtartót,lényegében egy megtámasztás,hogy a vastagabb tengely kitudjon jönni...az illesztés miatt ilyen szoros
csapágycserénél figyelj a csapágy visszahelyezésreszerk:akkor jó barkácsolást
[ Szerkesztve ]
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz Packersbay #10143 üzenetére
árak kb egyeznek,kínálat nagy,alapterületre a miskolci nagyobbnak tűnik(nekem)
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz HollyBoni #10276 üzenetére
IGEN!
én már nem ülnék rá a helyedben...a repedt váz nem játék!úgy olvastam,hogy a dh felé kacsingatsz,a bringázás ezen szakágánál gyakrabban kell ellenőrizni a bringát és az alkatrészeket
[ Szerkesztve ]
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz Cheesy #10860 üzenetére
konkrétan ilyenekkel nem,csak hasonlóakkal
műanyag sárvédőt(700ft párba) tettem fel hasonló kaliberű bringára,a hátsót +1 elemmel megtoldottam és +1 fémpálcával megfogattam,így 3 ponton rögzült,az első viszont csak egy ponton,célnak megfelelt,de volt egy kis kilengése+elég fura lett az összkép a végére...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz Bandus99 #12197 üzenetére
Hali!
Nyugodtan ki lehet cserélni karos verzióra a markolatváltót,a lényeg,hogy pozíciós legyen a kar:egy kattintás-egy váltás, és ne ilyen legyen:sok kis kattanás majd vált eggyet)
példa:Shimano SL-TY18árban: 1k környéke(párban) boltja válogatja,van ahol darabra is adják
a kinézet: ha csak az egyik odalit cseréled,kicsit furcsa lesz a felemás kar miatt de valamit valamiért...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz -=RelakS=- #12596 üzenetére
a hajtomű osztása vagy 22/32/42 vagy 24/34/44 éppen milyen volt raktáron,ez már igy kilőve...megarange sor jelentene még egy kis könnyebbséget,ahogy a koega is irta,de ahoz kell olyan hátsó váltó is,ami ennyi fogszámot tud váltani
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz D.Orion #13203 üzenetére
mint ahogy már válaszoltak,egy BB7 a gyári betéttel,jó fékkarral (nem országúti fékváltókaros szutykokkal) sok hidrás féknek odaver fékerőben...ezt kár vitatni,bármennyire is leszólod...
a fékbetét kopása is mint minden más,2 dolgon múlik:körülmények+technikai tudás
körülmények:jelen esetben nem a legkedvezőbbek,nem is kell annak lennie
-sáros pálya
-nemmegfelelő fékkar
-nemmegfelelő fékbetét
technikai tudás:jelen esetben kb=a 0-val...mindenki tudja ész nélkül húzni a fékkart,az eredmény látható...
pár kör alatt egy teljes szett új fékbetétet kukázott...elég csak megnézni egy sarasabb-esősebb dh világkupát,ahol jóval gyorsabban mennek,jóval nagyobb terhelést kapnak,mégis van fék mikor beér a célba...kicsit olyan ez mint régen az autóversenyzés:a sofőr saját maga is tudta szerelni a technikát,tudta mire képes,hol vannak a határok,ma már...beleülnek a készbe,aztán ha valami gond van,csak értetlenül néz,ő mindent jól csinált,szar a technika...ahogy a cikkből és a kommentjeiből is kiderült...
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz Zola007 #13496 üzenetére
ilyet vettem a héten a decathlonba: aláöltözet
jó meleg,dereka gumirozott(nem szorít),deréktöl térdig egy kicsit passzos,térdtöl lefelé lazább egy kicsit[ Szerkesztve ]
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz sestertius #13522 üzenetére
hali
monoblok csere is szükséges lesz,speckó szerszám kell hozzá(hajtókar leszedő,kétféle monoblokk kulcs)
üdv
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
ha jól értem,jelenleg 1" menetes villanyakad van,31.8as kormányod van,kell egy 31.8as kormánybefogójú kormányszár(aminek általában 1 1/8" ,vagyis 28.6mm a villanyakbefogoja) és ezt akarod összehozni minimál költségvetésből?
ha igen,én a helyedben néznék egy ilyen adaptert,erre már mehet bármilyen 1 1/8"os(28.6) villanyakbefogójú és 31.8 kormánybefogójú kormányszár és akkor nem kell bántani az xt kormánycsapágyadat meg a villanyakat semszerk:azt kell még tudni,hogy a belső átmérő mekkora a villanyakban, 21.1 vagy 22.2?ehhez megfelelő adaptert kell venned
[ Szerkesztve ]
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz superecneB #14404 üzenetére
leengedős móka is játszik
leengeded(nem teljesen! fél bár környéke),ahol nem passzolt felfujt állapotban,ott igazítasz rajta kézzel,majd újra felfújod,lassabb ütemben,sokszor keveset,közben többször is nézed, hogy jó-e...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz superecneB #14670 üzenetére
felniszalag nélkül igen,a belső benyomódik a küllőanyákhoz,aztán durr...tegyél bele egy felniszalagot és no problem
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz pFEFErohni #14995 üzenetére
vagy kona kula vagy kona fire mountain,amit írtál,olyan nem létezik...
egy kép sokat segítene a félreértések elkerülése végett...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz sandró60 #17363 üzenetére
26"-ból több méret is létezik:
-mtb 559 mm belső átmérő
-régi,3 sebességes agyváltós bringáknál létezik 584 és 590 mm belső átmérő
a felnin lévő külső,ami mérvadó,ezt keresd a gumin:
pl.: 50-559 ; az 50mmben jelenti a gumi szélességét,559 az átmérőt,ebből tudni,hogy mtb méret...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz sandró60 #17379 üzenetére
Nyugodtan felteheted (26*1.75-ig /47-559-ig tehetsz fel gumit gond nélkül,a belsőre kell egy kicsit jobban odafigyelni,összerakáskor ne csípődjön be,jól illeszkedjen,ennek érdekében az új külsőbe egy kis hintőport is tehetsz)
rii: bringásboltok? biztos akad egy pár bolt,ahol vannak lecserélt,lestrapált kerekek
[ Szerkesztve ]
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
hallottál-éreztél valamit(recsegés,éles pattanás),mielőtt "szétesett"?próbáld meg kézzel széthúzni-szétfeszíteni a papucsokat,ha sikerül,akkor eltört a tengelyed-kép alapján elég nagy az esély erre...
mindenesetre szervíz,tengelytörés esetén:tengely csere golyókkal,kónuszokkal és mehet tovább,feltéve,hogy a csészék az agyban nem sérültekmegjegyzés:6-7 sebességes menetes agyaknál hajtásoldalon a kónusz tövében szokot leggyakrabban eltörni a tengely
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
menetes agyból* nemigen van ipari csapágyas cucc-barkácsolni lehet,de kitudja meddig tart...marad a tengely csere,kb 2000 huf,boltja válogatja
*ha jól gondolom, hogy 7sebességes menetes lánckeréksor van az agyon,és agyat akarsz cserélni(ipari csapágyasra,kazettásból lesz ilyen),akkor az agyonkívül lánckeréksort és láncot is cserélni kell,hajtómű kérdéses,árban meg...akkor érdemes elgondolkodni rajta,ha már a hajtás csereérett
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz GeneraL_XTX #17899 üzenetére
nyomáspont fix?ha igen,akkor olaj került a tárcsára és/vagy betétre...
szerk.:
-megelőztek
-dugattyút sem ártana megnézni,nem-e ott ereszt[ Szerkesztve ]
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz -=RelakS=- #17918 üzenetére
a magyar és angolnyelvű használati már nincs meg,remélem németül tudsz
bigbuda: mire szeretnéd használni a bringát?a linkelt gépek nem egy kategóriájúak...
[ Szerkesztve ]
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz hódmaci #17969 üzenetére
itt elég sok márka közül válogathatsz,elsimert gyártók termékei,ha valamelyik megtetszik,linkeld be,mondunk róla véleményt(felszereltségről,milyen méretet válassz,stb)
rii: "kígyóharapásos" defekt (alacsony guminyomás mellett felütöd a felnit-ilyenkor a felni pereme két helyen kicsípi a belsőt)
[ Szerkesztve ]
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz hódmaci #18023 üzenetére
Hali!
a linkelt bringák közül én ezt választanám:
Kelly's Lagoon 2012 (nem azért,mert ez a legdrágább!)
-jobb teleszkópja van(nem nagy eresztés,de a linkeltek közül magasan a legjobb)
-kazettás hátsó agy,11-34-es sorral,24 sebességfokozat-ez akkor előnyös,ha szeretsz gyorsan menni,"nem fogy el az áttétel"a többi linkelt bringa menetes aggyal van,14-28as sorral,teleszkópok említésre sem méltóak,többi alkatrész kb megegyezik
Üdv!
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz hódmaci #18043 üzenetére
elsősorban testmagasság,egy rövid útmutató a választáshoz
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz hódmaci #18049 üzenetére
pont határon vagy magasság szempontjából,ilyenkor egy személyes próba lenne a legjobb...
közeledben van esetleg bringabolt,ahol kitudnál próbálni,megmérni néhany modelt?könnyebb lenne a méretválasztás...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz batagy #19472 üzenetére
ha angol menetes,akkor minden gond nélkül(ékes hajtómű miatt 100%,hogy angol menetes) és akkor már monoblokkot javaslok a sima középrész helyett
hajtóművet is lehet hozzá találni gondnélkül
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz batagy #19484 üzenetére
csapágyházszélesség:68 mm
átmérő: két féle van,neked a kisebb kell,ami ha jol emlékszem 34.9mm,a nagyobbik ~36 mm-ennek más menete is,mindkettő jobbos!
tengelyhossz: itt viszont jó volna tudni a láncvonalat,ahoz mérten kell választani a tengelyhoszt
a monoblokk előnye a sima középrésszel szemben:
-egyszerűbb szerelni
-2 db "ipari csapágy" (egysoros mélyhornyú golyóscsapágyból van benne kettő darab)
-gondozásmentes,utánállítás mentes,kb örökélet+1 napZoli03: nekem a bikefun pulsarral megegyező lámpám van,csak a noname változat,790ft,specifikációja ugyan az:
-villogásnál 2szer villog a 2 gyengébbik led,2szer a félwattos,ez ismétlődik
-folyamatos világításnál csak a félwattos világít,szórt fénye van
elég erős fénye van,biztos,hogy észreveszik,elég távolról is,holnap este pár képet tudok róla csinálni,akár működés közben is...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz -=RelakS=- #19546 üzenetére
oldalról lőttem még egy képet,bár sokat nemlátni belőle
csak a hátsó burkolatot lehet levenni,ott lehet beletenni az elemeket,a többi része ragasztva van...szerk: ez a tipusa: Jing Yi JY-173A
ebayen is megtalálható ezzel a tipusszámmal
[ Szerkesztve ]
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz torogyuri #19673 üzenetére
először is képet a nyeregről(vagy pontos tipust), meg a csővégről is,mert valami nem kerek...
kétféle nyeregcső tipus terjedt el: sima cső,aminek az egyik végén az átmérő lecsökken,kisebb, a másik fajtának meg a cső végén van a nyereg rögzítéséhez szükséges fej-ha ilyen bilincs van a nyergeden,és a cső végén nincs semmi, csak leszűkül az átmérője,akkor simán rá kellene mennie,a kisebb átmérős rész szabvány
-ha olyan nyeregcsöved van,aminek a végén van fej a felfogatáshoz,akkor a nyeregről kell levenni a bilincset(ha van rajta)26.4 mm amit írtál, az a nyeregcső átmérő,ami a vázba megy,annak nincs köze a nyereg rögzítéséhez
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz torogyuri #19699 üzenetére
a cső végén a fej az fixen van rögzítve a csőbe,és a fejet lehet szerelni(egy vagy két csavar),ezt sem tudtad meglazítani?kár volt levágni a fejet a cső végéről,elég lett volna az uj nyeregről levenni a rajta lévö bilincset...már mindegy,keresni kell 26.4es nyeregcsövet,amilyet találsz,az határozza majd meg,hogy mivel rögzül a nyereg
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
pl régi német agyváltós bringák felnijei?
26*1 3/8 ami lehet 584 vagy 590 mm átmérő,ha van rajta gumi,akkor letudod olvasni pontosan,ha nincs,akkor próba-arra a felnire nem írják rá mm-ben a pontos méretet...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz batagy #20046 üzenetére
34.9 lesz az átmérő,ahogy írtad:jobboldali balmenetes,baloldali jobbmenetes
[a nagyobb átmérősnél (36mm)mindkét oldal jobbmenetes,ennyi a különbség]
monoblokkból rövidebb tengelyhossz kell a négyszögtengely miatt,mert nem ér végig a karban (kúpos a négyszög,ha jól emlékszem 10es csavar húzza fel a kart a tengelyre-monoblokkhoz jár!)118 vagy 122,5 tengelyhossz kell
holnapra megpróbálom kideríteni a hosszt
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz Mewryck #20049 üzenetére
nem lesz olcsó a teljes hajtáscsere,de megéri monoblokkot tenni bele(ez növeli meg az árat,cserébe kb elpusztíthatatlan)arra még figyelj,hogy mindkét csésze fém legyen,a műanyagost kerüld el
ha te akarod beszerelni,kell egy spec kulcs is hozzá,de ha szervízre bízod az egészet,akkor nem kell foglalkoznod a tengelyhosszalsry,lejárt a szerkesztési idő
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz batagy #20466 üzenetére
Szia!
A régi lánckerekeden az a 2-3 mm-es kiálló cucc csak egy porvédő,az lejön a lánckerékről(a zsír és kosz tartja ott,semmi más),ha leszeded róla,meglátod, hogy a lánckereked sik-e vagy süllyesztett-e,ez alapján már tudsz dönteni.
Azt viszont nemtudom,hogy a sturmey lánckerék,amit linkeltél,kompatibilis-e vele (valószínűleg igen).Üdv!
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz batagy #20493 üzenetére
Lekéne jönnie,próbálgasd még,egyébként jó az a porvédő is, amit linkeltél.
88as a neve,jól írtad:
-ahol a tengely kónuszával érintkezik,zsírt bele,golyókkal kirak(9 db megy bele ha jól emlékszem)-ne golyóskosarast tegyél bele,tengelykónuszra mehet egy kis zsír
-lánckerék mellett az agy részen nagy csapágyhoz vékonyan zsírt tehetsz az ívre ahol a golyók futnak,csapágy fel,majd az 5 db görgő alá egy egy kis pötty zsírt,tényleg csak ennyit,addig kell,amig a görgővezető kosarat ráteszed
fékhenger=fékdob:nemkell,kivéve ha beragad,vagy menet közben egyre nehezebben lehet hajtani-külső felületre egy kis pötty zsír,kézzel szétkenni rajta!
fékkónusz:fékdob és fékkónusz érintkezési pontjára mehet nagyon vékony réteg
emeltyűkónusz:csak arra az ívre,ahol a csapágygolyók futnak...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz troland26 #20496 üzenetére
sebességek száma,ill a hátsó lánckeréksor fogkiosztásából,ha nem látsz képet a bringa ezen részéről
menetes:6-7 lánckerék (hajtóműtől függ a sebességek száma,általában 18 v 21 sebesség),legkisebb lánckerék 14 fogas,ettől kisebb nem lehet,mert már fizikailag nem fér el,legnagyobb lánckerék 28 fogas,de létezik belőle "megarange" változat is ami 32 ill 34 fogas
kazettás:7-8-9-10-11 (hajtóműtől függ a sebességek száma),a legkisebb lánckerék általában 11 fogas,legnagyobb 32,34,36-lánckerék számától függ,pl 9es rendszereknél 11-32 és 11-34 a legelterjedtebbek...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz zoli03 #20506 üzenetére
igen létezik 8as menetes lánckeréksor,a 13 fogas lánckerekes dolog is létezik,de csalás van a dologban,ami egy laikus számára nem tűnik fel és itt ha jól emlékszem,erről volt szó...
egyébként létezik menetes 9 sebességes lánckeréksor is,de nincs értelme,csakúgy mint a menetes 8 sebességesnek és a menetes lánckeréksorokon a 13fogas legkisebb lánckeréknek,ezért nem is nagyon terjedt el(minőség és előállítási költség)
multkori ledes 0.5 wattos hátsó lámpa témához:
egy ilyen lámpa volt a téma,a burkolatot nem lehetett leszedni,nem fértem hozzá a ledhez
szereztem egy hasonló lámpát,itt hozzá lehet férni,ha minden igaz,ugyanaz a tipusú led van mindkettőben,kép alapján megtudja mondani valaki,hogy a középső milyen tipusú led?...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz dewil666 #20998 üzenetére
ha lenne egy saját kép a hátsó agyról,közelebb lennénk
menetes acél agyaknál egyébként előfordul ilyen probléma az előállítás technológiájából adódóan,leginkább a hajtás oldali részen (3 alkatrész összepréseléséből állítják össze)-lehet vele kókánykodni,de csak vészmegoldás rövid időre,állapotától függően
alu menetes agyaknál is előfordulhat ilyen probléma,de nem jellemző...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz Blabcsi #20956 üzenetére
bringaboltokat körbejárni,nemhasznált-bontott-kidobásra szánt agyváltókat összeszedni és próbálkozni, vagy beviszed a tengelyt egy csavarboltba megméritek a menetemelkedést és hátha tudnak segíteni-agyváltós agyaknál más menetemelkedésű tengelyt és anyát használnak
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz dewil666 #21017 üzenetére
menetes agyaknál csak idő kérdése,hogy mikor fog előjönni ez a probléma
agycsere megoldást jelent,ha kazettásra váltesetleg ha van jó esztergályos szaki-ráérős ismerős,lehet hozzá keríteni "ipari csapágyat",gyárilag belesajtolt csészét ki, méretezés, tengelykészítés...időigényes dolog,de kb örökélet+1 nap
bigdady:ha takarja a rendszámtáblát és a fényjelző berendezéseket(lámpákat),akkor szabálytalan
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Mewryck
tag
válasz Astrasattila #21065 üzenetére
Hali!
50-559 a gumi mérete,első a szélesség,második az átmérő,ha nem akarsz szélességet változtatni,ilyet keress
tipusszám:számsorozat vagy betűk és számok kombinációja,gyártótól függ,a kód hossza is
saccon fékbetét átlagos,azt nézd meg,hogy csapos vagy menetes szárú(5-ös inbusz kulccsal lehet meghúzni) a fékbetét,menetesből többféle van,csaposból kevesebb van
Üdv!
szerk.:26*1,95 is méret collban,de 50*559 pontosabb mmben
[ Szerkesztve ]
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...