-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Toomy #102182 üzenetére
A hideg tűrő képesség elég sok mindent befolyásol én például rettentően fázós vagyok, nem is megyek ki 5 fok alatt tekerni
Nekem a Lidl nadrágom szára folyton elfordul és a szélálló része nem védi a combom első oldalát. A cipőmbe is tehettem bármit, a kezemen és a lábamon az újjak fél óra után lefagytak.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Már csak pár nap és itt a jó idő, garantálom annyi bringás lesz hétvégén mint muslica a nyári estéken
Edzéssel kapcsolatos kérdésem lenne:
Állóképességi edzéseknél mikor lesz látható jele a fejlődésnek? Még mindig igen magas pulzussal tudok csak tekerni. Igaz ezen a télen nem vittem túlzásba az edzést, de heti 1-2 alkalommal megvan a 1,5 óra Spinning, tavalyi szezonban csak 2500 km-t tudtam menni.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Budapest Huszti úti Lidl-ben vagy máshol van még nyereg? A Bécsi útiban egy darab sem volt.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz zoli03 #102735 üzenetére
Biztos vagyok benne, hogy ez használt külső, szedtem ki egy tüskét a futófelületből. Középen már semmi öntési sorja nincs mert lekopott, oldalt még van 1-2 mm.
Ha nem lenne az a lyuk rajta nem zavarna mert szerintem nem sokat használhatták, de így ne árulják már újként.(#102734) ro_bert17
Sajnos nem kopásjelzők, hanem vágások a futófelületen.(#102698) 3shae
Én vettem egy MTB verziót, ma két órás körön nem volt kényelmetlen. De ez ugye nem jelenti azt, hogy neked kényelmes lesz[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz TomMusic #103620 üzenetére
Hajrá, nekem idén már kétszer megvolt. Országútival is simán teljesíthető.
Ha valaki még meredek utcát keres, javaslom látogassol el a közeli Solymárra a Kökörcsin utcába ami a kiírás szerint 30 százalékos:[link]Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #105310 üzenetére
Ez tényleg egyén függő, mert reggel pl éhgyomorra simán eltekerek 1 órát közepes intenzitáson, de utána napközben meg 2-2.5 óránként eszem. Mint a csecsemők
Délutáni bringázás előtt eszek 50-70 g zabpelyhet és azzal max 2 óráig elvagyok, utána már kell az újabb pótlás. Anélkül el sem merek indulni.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz lsebestyen #109285 üzenetére
Nehéz a 10,5 kg? Az országútim pedállal ennyi, a trekkingem 16 kg körül van üresen. Legalább jobban megerősödik az ember a dombokon.
Más:
Campagnolo 10 sebességes fékváltókarhoz lehet kapni alkatrészeket? Valami elkopott benne, mert nem tartja meg az első 3-4 fokozatot.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
-
Szakbarbár
aktív tag
Én csak 60 kg vagyok, de a gagyi pedál, középtengelyt és racsnis hátsó agyat én is képes voltam elgörbíteni. El tudom képzelni egy 100 kg feletti ember alatt milyen hamar tönkremenne.
eladogeppc: Most nem tudok linkelni, de az Ecobike oldalán láttam egy Specialised crossroads comp cross trekkinget, azt érdemes lenne megnézni.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz trialboj #112922 üzenetére
Ha benne van az ember lábában a mozdulat, akkor váratlan helyzetekben is könnyebb a kilépés. Múltkor hátulról nekimentem egy előttem hirtelen fékező kocsinak és annyira bennem volt a kioldási reflex, hogy simán kicsatoltam a cipőt miközben felmásztam a hátsó ajtóra.
Persze az is lehet, hogy csak véletlenül oldott ki a pedál.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz ivana #114817 üzenetére
Üdv!
Szemüveg párásodás ellen próbáld ki, hogy bekened borotvahabbal, majd puha ronggyal szárazra törlöd. Én a fürdőszoba tükröt szoktam télen ezzel a módszerrel páramentesíteni.
Más:
Nem tudjátok, hogy a 10-es főúton Üröm és Solymár/Pilisvörösvár/Piliscsaba között terveznek-e valaha kerékpárutat vagy egyáltalán valami alternatívát a közlekedésre? Sajnos a 10-es útnak nincs alternatívája és néha arra kellene mennem de borzasztó arrafelé a forgalom. Dobogókő egy lehetséges kerülő, de kicsit sok benne a szint.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz #05304832 #115302 üzenetére
Helló
Ha csak tekerés közben akarod tudni a pulzust és nem szeretnéd később visszanézi akkor érdemes lehet venni egy hagyományos pulzusmérő órát, a lényeg, hogy kódolt legyen az átvitel. A telefon bekapcsolt kijelzővel zabálja az akksit és az alkalmazásfüggő, hogy kiírják-e a pulzust.
Én kezdésnek vettem egy Crivit kódolt pulzusmérőt 4000 Ft-ért, ezt használtam 3 évig. Utána már áttértem a telefonos mérésre de annak az volt a hátránya, hogy csak a tekerések után tudtam megnézni, hogy mikor mennyi volt a pulzus.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz #05304832 #115665 üzenetére
Helló
Remélem jól emlékszem:
Kerékpárúton 30 km/h
Gyalog és kerékpárút 20 km/h#115651) 6030D:
Vácon láttam egyéb cifrább dolgokat is, pl tavasszal volt valami rendezvény/búcsú a Duna parton. A bódésort hová tették? Természetesen a kerékpárút két oldalára nehogy normálisan lehessen közlekedni a nagy tömegtől.(#115653) Hasaggymeg:
Már csak normális utak és padka kellene, hogy el is férjenek melletted autóval.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
-
Szakbarbár
aktív tag
Nem tudom ki találkozott már az új kampánnyal, ami a 1,5 méteres oldaltávos előzést próbálja népszerűsíteni.
[link] Facebook: [link] Én beleolvastam a Facebook oldalukon a hozzászólásokba és borzasztó volt látni, hogy a hozzászólások nagy része mind a kerékpárosok ellen vannak. Komoly, hogy itt tart az ország? A fele banda tolólapot szerelne a kocsi elé és úgy tolná le a bringásokat az útról.
Nektek milyen tapasztalaitok vannak az előzésről? A másfél métert ritkán tartják be, de veszélyes előzést nagyon ritkán tapasztaltam. Ha látom/hallom, hogy jön egy busz vagy kamion akkor lehúzodok a padkára ha van hely. Feleslegesen nem tartom fel a forgalmat sem ha lehet, cserébe elvárom, hogy ne centizzenek.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Jester01 #116106 üzenetére
Valahol olvastam egy statisztikát, hogy a kerékpárosok több mint 60%-a rendelkezik jogosítvánnyal, szóval én sem értem ezt a felháborodást. Ez az első amit a legnagyobb hanggal követelnek, a bringás jogsi, utána jön a "nem fizet adót" és hogy nem a kerékpár úton teker. A legviccesebb amikor valaki a térd-könyökvédőt hiányolja meg a lámpát-láthatóság mellényt. Könyörgöm, nappal, jó látási viszonyok mellett mi a fenének lámpa? Ha valaki nem veszi észre a kerépárost az sürgősen adja vissza a jogosítványát.
Jogosítvány téma: A statisztika szerint a kerékpárosok több mint felének van valamilyen kategóriából jogosítványa, szóval tegyük fel ismerik a szabályokat. De viszont mivel nagyon kicsi az esélye, hogy felelősségre vonják ha kerékpáron követ el szabálytalanságot, ezért lazábban is értelmezik a KRESZ-t (átmegy piroson, zebrán, telefonál, stb). Persze az autósok sem angyalok (állandó gyorshajtás, zebra előtt nem áll meg, telefonál, stb) szóval minden kategóriában megvan ez a jelenség, nem csak a bringásoknál.
Arra kiváncsi vagyok, hogy ha kiállnék egy tetszőleges kereszteződésbe és elkezdeném számolni a gyalogost/kerékpárost/autóst melyik csoportból jönne össze több szabálytalanság.
Kerékpárút: Ha minden kerékpárút jó minőségű lenne, és nem idióta módon kanyarogna össze-vissza akkor lehet többen használnák. Viszont aki versenyez/edz, akkor használhassa az utat. Sokan azt nem fogják fel, hogy sokszor annyira tele vannak a kerékpárutak, hogy haladni sem lehet. Erre egy jó hasonlat lehetne a 7-es út (mint a kerékpárút) és az M7-es autópálya (úttest). Ha sietek vagy zavar a nagy forgalom a városokban akkor kocsival is az autópályát veszem igénybe nem pedig a lassú főutat. Ugyan így vagyok biciklivel is. Ha csak nézelődök vagy túrázok akkor kerékpárutat használok, de ha edzek vagy haladni szeretnék akkor kimegyek a főútra a kocsik közé.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz gabro0 #116426 üzenetére
"Sok kerékpárút nem alkalmas 30km/h feletti közlekedésre, pláne, ha valaki sportol. Akkor mit csináljon?"
Ha idézhetem az autósokat: menjetek pályára, ott kell edzeni/versenyezni.
Hivatalosan amúgy is 30 km/h a kerékpárúton a maximális megengedett sebesség, de ugye nem kötelező tartozék a sebességmérő.
Szerintem az is jó megoldás lehetne, hogy akkor nem lenne kötelező használni az úttal párhuzamos kerékpárutat ha tartósan tudja tartani a 25-30 km/h sebességet."Sok kerékpárút nem alkalmas 30km/h feletti közlekedésre"
Sok még a 10 km/h sebességre sem alkalmas.Más:
Budapest-Kecskemét távra van valami ajánlott útvonal? Tavaly próbáltam a BP-Dunaharaszti-Taksony-Bugyi-Sári-Dabas útvonalat, de a Rukkel tónál olyan teherautó forgalom volt a közeli homokbánya miatt, hogy azt inkább idén kihagynám.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 1eske #117578 üzenetére
Én ha tehetem nem bringázom a belvárosban, de ha néha be kell mennem akkor a merretekerjek.hu-t használom. Van még a Bikemap.net is, de nekem az nem jön be.
Vasárnap orbitálisat szívtam mert a pesti oldalon akartam eljutni a Rákóczi hídtól a Margit hídig . Ahelyet, hogy megnéztem volna a térképen ajánlott útvonalat megpróbáltam magamtól navigálni de az az oldal valami borzalmas katyvasz, se tábla, se normális kerékpárút.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Hasaggymeg #119529 üzenetére
Index színvonal, mit vársz tőlük. De mindenhol ez megy, nem csak itt.
Folyamatosan megy az egymás szidása, anyázás, stb ha megjelenik egy bringás cikk valahol.
Ami minden postnál megvan:
A kerékpáros nem fizet adót, bezzeg az autósok...az ő adójukból épülnek az utak. Nem tartjuk be a KRESZ-t, minden piroson átmegyünk, nem használják a kerékpárutakat, városokból ki kell tiltani a bicikliseket stb.
Azt még nem tudtam eldönteni, hogy használhatom-e az utakat ha nekem van kocsim, motorom és biciklim is.(#119584) bringasisti
Nekem nyáron volt egy kisebb koccanásom egy kocsival. Ő megállt én meg nem. Későn vettem észre, hogy fékez, berántottam az első féket és átfordultam (biciklivel együtt) az első kerék felett rá a csomagtartóra. Na azóta nem megyek 3 m-nél közelebb semmihez.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz ivana #120163 üzenetére
Nem kell hozzá zacskóban tárolni a ruhákat anélkül is büdös lesz. Saját tapasztalat, amikor reggel beérek a melóba kiakasztom a ruhát száradni és délutánra már olyan szaga van, hogy alig birom elviselni. Napi 2x18 km tekerek dombos úton, ahol sík rész sehol sincs, 6-8 százalékos emelkedők vagy ugyanilyen lejtők vannak. Itt nem lehet elkerülni az izzadást, főleg hátizsák miatt sem.
(#120167) bringasisti
Ezt nem is vitatom, de attól még jobban büdösödnek mint a pamut póló.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz emiki6 #121007 üzenetére
Nekem a reumatológusom azt javasolta, hogy kicsit döntsem előre a nyerget így a csípő is előredől és az alsó csigolyáknál nem kapnak akkora terhelést ha egyenesebb a hát. Ez mellé érdemes a hátizmokat is erősíteni.
ForrásEz a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz -=RelakS=- #125571 üzenetére
Néhány hónapja én is szemezgetek a görgőkkel, lehet egy ilyet kipróbálok. A Decathlonost próbáltam néhány percig az nem tűnt túl hangosnak de azért panelba nem vinném.
Ha azt számolom, hogy 10 alkalom Spinning 15-20.000 forint között van helytől függően, akkor már 10 alkalom után a pénzednél vagy és ráadásul akkor tekersz amikor akarsz. Nekem most egy alkalom (45 perc) spinning elvisz 2-2,5 órát utazással, öltözéssel együtt, viszont nem olyan unalmas mint egyedül tekerni a garázsban a hidegben.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz -=RelakS=- #125623 üzenetére
Az enyém is le volt ragasztva. Szerintem csak azért csinálták, hogy ne pakolják ki a dobozokat. Azt utálom a legjobban amikor minden szét van pakolva a kosárban, a dobozok kibontva, a fele tartalma hiányzik.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Wombath #131099 üzenetére
Nekem Trekking/országúti viszonylatban van összehasonlítási alapom:
18 kilométeres távon 250 m szintemelkedéssel a két bringa között 13 perc különbség van. A pulzus közel egyforma volt mindkét tekerésnél. A trekking 15 kg felett van, az outi 10 kg körül. A trekkinggel könnyebb mászni a nagyobb súly ellenére is, mert sokkal nagyobb áttétel van rajta 26-32 vs 39-26.
A hátizsák is sokat számít, nem mindegy, hogy 4-5 kg van benne vagy csak 1-2. De a legjobb ha nincsEz a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Hasaggymeg #131500 üzenetére
Állványról jut eszembe, tegnap a 3. kerület, bécsi úti Lidl-ben még legalább 15-20 állvány volt kirakva. Nem vettem, mert nincs helyem ahová eltehetném.
A trekking belső és a multi-szerszám sem lesz a gramm mániások kedvence: belső 180 g, szerszám 210 g.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Tudnátok ajánlani valamilyen erős fényű hátsó villogót, amit nappal is lehet látni?
Árban jó lenne 5000 Ft környékén megállni: Pl [link] Ez nem tudom mennyire látszik nappal.
XLite 100
Noname 100 LumenEz a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz dunkel #137316 üzenetére
Köszi a tippet, megnézem alaposabban. Kár, hogy nincs hozzá nyeregpálcára rögzítő adapter mint az 50-es modellen, sajnos a nyeregcsövem elég rövid és ott a táska is, így marad a hátsó támvilla ahová rögzíthetem.
(#137322) zoli03
Én már jó ideje használok nappal is lámpát villogó üzemmódban, ezen felül a táskámon is van láthatósági huzat. Láttam pár országútisnál elég jó fényű hátsó lámpát és sokkal messzebbről észre lehetett őket venni nappal is. Ekkor döntöttem el, hogy én is használni fogom. A motorokon is kötelező a lámpa nappal. Sajnos sokan az esti/szürkületi időben sem használnak normális villogót. Nekem megér pár ezer forintot ha épségben hazaérhetek, ne ezen múljon.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Hasaggymeg #138265 üzenetére
Jelentem nekem ma megvolt. Pilisvörösvár-Pilisszántó-2 Bükkfa nyereg a TdH miatt. Nem volt meleg, csak 30 fok. Szívesen kértem volna a “felezés” segítséget.
Ráadásul pont olyan szél volt, hogy hegynek felfelé állt a levegő körülöttem.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Ti milyen felkészülést javasolnátok egy 200 km/2000m szinttel rendelkező túrához? 2-3 hónap elég lenne rá? Nyár végén van pár BRM túra amire elmennék de félek nem bírnám a sok szint miatt. Most kényelmesen 80 km-t 1000m szintkülönbséggel bármikor letekerek, 100-felett már minden bajom van és örülök ha hazaérek. Heti 150-200 km-tekerek ( napi 2x18 km) kizárólag munkába járás alatt. Hosszabb távokra nagyon ritkán van időm.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #138498 üzenetére
Leginkább a pulzus szokott elszállni 80 km felett. Addig síkon tudom tartani a 140-es pulzust, de utána már 160-170-ig is felmegy ugyan annál a sebességnél. Ha lassítok akkor sem megy 140 alá. A nyeregben sem tudok az 5. óra után nagyon megmaradni, de ez csak hozzászokás kérdése vagy nyerget kell cserélni.
Rétisün: régebben sokszor volt 100-150-es túrám, 3 alkalommal 200 km, pl Balatonkör, Velencei tó 8 kör, de pl idén egyszer voltam 120-at tekerni plusz pár alkalommal 50 km körüli távok.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Szoktam nézegetni a hosszabb túrákat, de ezen most megakadt a szemem, nem láttam még ehhez fogható teljesítménytúrát Magyarországon:
Hungary XXL
Távolság 2 025 km
Szintemelkedés 12 271 m
Szintidő 250 óra
Ide aztán kell elszántság, akaraterő és állóképesség.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Campagnolo rendszerrel milyen hajtóművek kompatibilisek? Csak Campa vagy FSA, Miche, egyéb hajtóművek is? Le szeretném cserélni a Chorus 52/39-es négyszögtengelyes hajtóművet 50/34-re.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz ivana #140505 üzenetére
2006 környéki, 10 sebességes rendszer, hátul miche 16-26-os sor. Jó lenne oda is valami nagyobbat feltenni, a váltónak max 28-as lánckereket tehetek fel. Használt is jöhet, a hajtóművet és a csapágyat jó lenne 30 körül megúszni.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Országútinál Carbon nyeregcsőre szerelhető csomagtartót szabad/ lehet szerelni? Szeretném leváltani a hátizsákot ami általában 4-5 kg szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Hasaggymeg #145879 üzenetére
Van gyereked? Ha majd lesz, akkor eloszthatod a jelenlegi tekerésre szánt idődet tízzel és megkapod mennyit tudsz majd akkor tekerni. Nekem egyedül a melóba járásra maradt a bringa, az napi 2x18km. Ezen felül évente 1-2 nagyobb túrára tudok elmenni.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #145910 üzenetére
Most elkezdhetnék kifogásokat gyártani, hogy miért nem tekerek de inkább a gyerekkel foglalkozom abban a kis szabadidőmben amikor lehet. Így is sokszor délután 6-7 között érek haza melóból ha ezt elnyújtanám bringázással akkor hétköznap nem is játszhatnék vele. Hétvégéken meg elutazunk vagy házimunka van. Persze kelhetnék én is reggel 3-4kor mint egyesek ha meló előtt el szeretnék menni tekerni de akkor zombi üzemmódban leszek egész nap.
Na mégis csak lettek kifogások :-)[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #145913 üzenetére
Gyerekülés van, tavasszal már voltunk egy Bp-Szentendre távot azt élvezte. De eddig mindig volt más program és kimaradt a bringázás. Egyébként 2 családi ház fenntartása, gyerek, munka+ napi 2 óra ingázás mellett felértékelődik minden szabadidő és inkább a gyerekre fordítom amit lehet.
Because: Fall-N-nel tökéletesen egyetértek, annyit hozzátennék, hogy 5-6 évvel ezelőtt el sem tudtam képzelni, hogy valaha gyerekem lesz. Most meg januárban jön a második.
Várd ki a végét. Majd kifogsz egy tökös (határozott :-D ) lányt és hipp-hopp megváltozik a véleményed.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Sziasztok!
Ma láttam ezt a cikket: Rendőrség: ha gázkar van a villanybringán, akkor jogsi kell hozzá
Ha ezt elkezdik komolyabban ellenőrizni akkor azt hiszem vidéken sokan megszívják.
Nekünk is van egy ilyen elektromos "kerékpár". Milyen jogosítvány kell hozzá? SMKP? Egyébként hogyan lehetne rá biztosítást kötni? Vázszám alapján? A miénkben van pedálfordulat szenzor és gázkar is. Most akkor ez minek számít?
Kötelező sisak használatot hasznosnak tartanám, de úgysem lehet rávenni
Kiváncsi vagyok, hogy egyáltalán ellenőrzik-e majd ezeket vagy csak a felesleges riogatás van megint.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz -=RelakS=- #146555 üzenetére
Úgy tudom bármilyen jogosítvánnyal lehet vezetni SMKP kategóriát, pl B-s jogsival is.
Az elektromos robogóra ami tud menni 30-40 km/h sebességgel én is azt mondom, hogy kötelező legyen a sisak, jogsi és biztosítás, de ezeket a Tornádó jellegű ténylegesen kerékpár formájú gépekre ami alig megy 25-öt, arra ne kelljen már jogosítvány. Bármelyik egészséges ember tud tekerni ilyen sebességgel.
Ha kötelezővé tennék a jogsit, és szigorúan betartatnák akkor nagyon sok embertől, főleg idősektől vennék el az utolsó lehetőséget a mobilitástól.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz bringasisti #147181 üzenetére
Én a táskámra vettem egy ilyen esővédő/láthatósági huzatot és azt használom éjjel/nappal.
[link]
A rendőrök ezt elfogadnák vajon mellény helyett?
Mellény
PántEz a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #147558 üzenetére
Gratulálok én is, nem gyenge tempót mentetek az elején.
A sík részt és a maróti dh- leszámítva jobban jártál a montival mint egy outival mert azért nem tükör aszfalt volt. Akinek volt veseköve az tuti elhagyta útközben.😀
Én Dobogókőtől lefelé végig esőben mentem, ott már ésszel kellett fékezni a vizes úton. A legrosszabb a 30 perces ereszkedés után elgémberedett lábakkal nekiállni az utolsó mászásnak.Sped: Pilismarót-Dobogókő útvonalon egész jó az út, nemrég újraaszfaltozták a nagy részét. Esztergom felől viszont elég pocsék.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Suzuki topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Bittorrent topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Alkoholista nevelde
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Húzódzkodó edzőállvány - TS 900
- Roamer 45.mm./ búvár! 2023,03, vásárlás!
- Eladó szinte új G-Force S10 elektromos roller, csak 100km van benne(50km hatótáv,40km/h)
- LEGO Creator Expert - Assembly Square (10255) készlet, új bontatlan állapotban eladó!
- Újszerű, garanciális Elops 500 városi single speed kerékpár / bicikli extrákkal eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest