-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
spanyoll
addikt
Udv! tudnatok mondani bpen olyan bringas boltot ami vasarnap is nyitva van delutan, plusz lehet kapni bukokat, azon belul is dirt bukokat, vagy legalabbis formara olyanokat (mivel azok jonnek be es akarmilyen hulyen hangzik, ha mar sokat hordok valamjt a fejemen akkor orulnek ha tetszene). ha nincs nyitva sem nagy gaz, megoldom hetkozben, csak most joljonne igy...
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
Üdv Urak!
Anno írtam, hogy megéri-e egy régi koszhadt csepel országútira költeni és összerakni, aztán a tanácsotokat jól meg nem fogadva azért csak csináltam vele valamit, aztán most újdonsült kis drágaságommal járkálok fel s alá. Ez eddig szép és jó, de sajnálatos módon későn vettem észre egy gyökér által felnyomott részt az úton, aztán ráhajtottam gyorsabban mint kéne, szerencsére leesés nélkül megúszván, de egy felütést szerezvén jöttem ki az egészből.
Az első fék innentől kb használhatatlan, úgy ráz ugye mint állat.
Ettől az esettől viszont elgondolkoztam, a kérdésem pedig a következő, hogy mit válasszak:"A" verzió: veszek két új kereket, arra rákerül a mostani külső+belső, és örülök, viszont akkor a hátsót is cserélném, mert hasonlóan gatya állapotban van. Ez a történet ha jól tudom olyan 8 rongy körülre jönne ki, információim szerint a 27"-es kerekek nem annyira elterjedtek. Plusz akkor már valami spécibbet vennék, hogy az ilyet kiküszöböljem anno, az meg drágább gondolom.
"B" verzió: a fékezést átszervezem úgy, hogy kontrássá alakítom a bringát (a hogyanját nem tudom, de majd megtudnám valahonnan ... tőletek pl ), aztán akkor maradhat a felütés és a fékezési probléma is elfelejtve, cserébe olcsóbban kijövök talán. Bár ha jól tudom akkor a kontra + váltó együtt nem működik, mindegy, ezt nem tudom, majd ti megmondjátok
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz Xantomas #2732 üzenetére
Képet a felütésről vagy a bringáról kérsz, hogy mi lett belőle?
Amúgy megnézem majd, de emlékeim szerint 635ös, kihúzni meg a szervizes srác szerint - aki feltételezem, hogy jobban ért hozzá mint én és látta a minap - nem igen lehet, vagy legalábbis nem érdemes.
Felni cserénél pedig mondom, ha veszek akkor már egy normálisabbat akarnék venni + defektbiztos külsőt, csak a strapabíróság kedvéért.
Ja és +1 kérdés: véletlenül rossz bovden lett berendelve, így a fékbovdenek nem outi hanem monti végűek. Természetesen így is működik mindkét fék, de a kérdésem az lenne, hogy megéri most ezért vennem outis végűt direkt, vagy szarjak rá?"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz Xantomas #2736 üzenetére
Megkésve bár (eléggé), de felejtve nem, jönnék a képpel a felütésről.
Valamit lassan kezdenem kell vele, mert egyrészt az nem állapot, hogy a hátsót fékezem állóra minden második alkalommal, másrészt meg idegesít eléggé ez így"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz Szakbarbár #3244 üzenetére
Én a Pilisvörösvár-Budapest távot jártam meg múltkor majdnem, de a 10-es útra én biztos nem megyek fel kategóriaként gondoltam, a másik Solymáron átmenő kis "hátsó" út pedig szintén nem annyira szimpatikus, hogy oda menjek megöletni magam ...
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz Szakbarbár #3258 üzenetére
Én látok sokat, csodálkozok is mindig, hogy ezek mily bátrak, pedig én sem vagyok annyira félős ilyen téren, de jobb szeretem a "nyugisabb" városi forgalmat, mint egy gyorsabb főutat, ahol pörögnek a kamionok mellettem.
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz KSparrow #3378 üzenetére
Valami városi sprintelgetés engem is érdekelne, csak előtte ki kéne találnom, hogy mi legyen a bringával. A fentebb linkelt felütést megoldván két új kerék meg két defektálló külső akkor már , vagy eladni amennyiért lehet és 60 körül venni egy nekem szimpatikus outit ...
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz pengemetal #3398 üzenetére
Csak az a gáz, hogy eddig jó volt, aztán nekem is elgányolódott egy ideje. Nálam sem talál jelet, pedig van alatta mobilnet is, de rányomok, hogy vegye fel, aztán elindulok, az esetek nagyobb részében pedig jól rögzít. A maradékban 10kmből az utolsó 0.5öt rögzíti ...
(endo)"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
Update:
Bemásztam a beállításokba és voila: van olyan, hogy "automatically pause time when you are standing still", plusz van ugye az energiatakarékos, de az csak előfizetőknek jár.
Majd ma jól letesztelem, hogy működik-e ténylegesen"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
Nekem is ereszt, bár lassabban, 5barról szokott ilyen érezhetően puhább 3 körülire menni amolyan 2-3 hét alatt, de túlélhető szerintem, lemegyek a kútra, aztán böffentek bele némi ájert.
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz spanyoll #3211 üzenetére
Ezt UP!-olva tenném fel a kérdésem, hogy mit javasoltok.
Szitu: régi csepel outi felújítva, eddig 40 rongyom ül benne, de per pill a képen látható felütés miatt kéne két új kerék (akkor már a hátsót is cserélem, az sem tökéletes), plusz vennék két defektvédős külsőt + értelmes pedál, nem az a műanyag fos ami rajta van. Vagy ez, vagy megpróbálom eladni a bringót 40ért, és ha sikerül, akkor venni a további alkatrészekre szánt összeggel meg a 40-el egy másik outit, ami talán meg van csinálva alapból profira."Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
Sziasztok!
Tavasszal kap egy vérfrissítést az outim, aminek keretein belül kukázom a koskormányt (vagy mi a hivatalos neve) és egy rövid egyenesre cserélem (a belvárosban sokkal praktikusabbnak érzem). Megéri szarakodni azzal, hogy felrakjam apróra (régi csepel outi, semmi extra), vagy fölösleges? Utóbbi esetben már előre szólok, hogy akkor a topic lakóinak egy sörért cserébe felajánlom, mert én valószínűleg semmit nem csinálnék vele."Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz Daniel Alves #36924 üzenetére
Vagy én értelmeztem rosszul a válaszod vagy te az enyémet, de nem az egész bringáról van szó csak a kormányról
De ha én értelmezem rosszul és te építesz egyet és ahhoz jól jönne akkor nem szóltam és részemről okés lehet."Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
Sziasztok! Bringa felújításból adódóan lett egy fölös kormány meg stucni. Hova érdemes feltenni? (olcsó régi szutyok mindkettő, nem ebből akarok meggazdagodni, de 1-2K sem árt).
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
Olvasgattam vissza de nem találtam nagyon olyan beszélgetésszálat, ahol ez ki lett volna tárgyalva; ha mégis akkor én kérek elnézést.
Csengő ügyben fordulok hozzátok tanácsért. Van már minden a bringán, de valahogy meguntam az üvöltözést, ezért elgondolkoztam csengő beszerzésén.
Sok olyan helyzet van, amikor indokoltnak tartom hangjelzés hallatását, mert a villogó (ami nappal ugye nem is megy mert minek) nem elég figyelemfelkeltő és jó lenne, ha tudná az ajtót láthatóan nyitni készülő / gyalogos / kötelezően kreténül közlekedő bringás, hogy jövök.
Ma pl Andrássyn üvöltöttem le egy idős urat (utólag megsajnáltam, mert eléggé ráijesztettem), mert csak át kellett sétálnia a zebrán, amikor piros volt, nekem pedig zöld ugye. Ha egy percre elbambulok abban a hitben, hogy mivel nekem zöld van és a kerékpársáv az enyém (amit nem teszek tapasztalatból), akkor simán belezúgok. Így csak fék, mögötte kerülés és ráüvöltés volt, hogy PIROS LÁMPAAAAAA.
Csak azt nem tudom már, hogy milyen csengőt szerezzek be.
Ti milyet használtok?
Légkürtöt nem akarok, mert a (szerintem egyre kevesebb) veszélyesen közlekedő autósokra elfújkálnám hetek alatt, ahhoz meg drága.
A sima kicsi csingiling meg elég halk, és akár még a gyalogos, előttem haladó bringás sem biztos, hogy meghallja.
Nem riogatni akarok, csak biztonságosabban közlekedni. Ki mit ajánl?
Köszi előre is a tanácsot / linket"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz Pttypang #41988 üzenetére
Na jó, csak az mégis kedvesebb, mint amikor ráüvöltök valakire, főleg, hogy ha ideges vagyok akkor nem is kedveseket. Múltkor Király utcában rakodott emberünk PVC csöveket (kisujj vastagsású, kb 20-30 db, jó 3 méter hosszúak), amivel keresztbe állt fejkörnyéken. Alkarral védtem, de akkor pl rácsengethettem volna előtte egy jó 15 méterrel folyamatosan, hogy lásson, nem pedig utólag kurvaanyázni.
Amúgy akkor ha jól látom senki nem használ semmi spéci szonáros hangkeltő eszközt, vagy tudomisén.
Holnap akkor beszerzek valamit.
Köszi!"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz Because #41997 üzenetére
Mert amikor nyitva van a kocsiajtó, áll mellette a figyelmes idős úr, én még rászámolok egy 20-30cm-t és így is majdnem rámnyitja, akkor valahogy nincs kedvem megállni és elmagyarázni, hogy "hé kedves uram, legközelebb ha lehet ne törje el majdnem x csontomat", hanem ijedtemben elüvöltöm magam, hogy "te vak barom nézzél már körbe #&@Đ[]Đnyád".
De ha van csengő akkor nyikogok előtte 20m-re és már tudja isAmúgy engem nem érdekel az, hogy más hogyan szabálytalankodik. Csináltam zsenge kölök koromban, rohadtul megérdemeltem volna egy hatalmas tockost. Egy jó ideje viszont szabályosan közlekedek csak, mert 1)az életem fontosabb, mint egy 5kmph-val jobb szintidő 2)nem akarok másokat sem hátráltatni sem pedig zavarni.
Innentől pedig elvárom, hogy mások is járjanak el így. Kocsival is közlekedek, tudom, hogy figyelni kell mindig a hülyék miatt, de ettől még irritál, mert ott gyakran max koccanok, itt viszont repülök, török.[ Szerkesztve ]
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
Sziasztok!
Folding bikeokból vannak értelmes és használható darabok max 40-50ért? A mostani sok helyet foglal, plusz vonaton meg bkv-n lehetne könnyen hurcolni a foldingot is.
Egy öreg felújított outival jártam sokáig, de meguntam a tempót, ezért maradtam a cruiseremnél, de azt meg nem szívesen hurcolom, főleg vonatra nem."Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
Urak, Hölgyek!
Adott egy folding bike, amire azt mondták nekem a hajtáséknál, hogy semmilyen csomagtartó szerűséget nem tudnak ráapplikálni. Én viszont valami (akár leszerelhető, mivel ritkábban van hajtogatva a gép) megoldást mindenképp szeretnék, mert gyakran közlekedek úgy vele, hogy táska is van rajtam, stb, az meg eléggé kényelmetlen, ha berohadok alá. Van valami értelmes megoldás erre?
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz andrisbandi #84167 üzenetére
Ezen gondolkoztam én is, de ami sima bilincses és nincs támasztéka, az nem bír gondolom többet 2-3 kg-nál, amihez meg támaszték kell, azt nem tudom rögzíteni a bringa kialakítása miatt.
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
-
spanyoll
addikt
válasz -=RelakS=- #84175 üzenetére
Csak kérdés, hogy a blogspotosat be lehet-e szerezni külön is.
@-=RelakS=-: Amit linkeltél az jó lehet?
Amúgy azért gondoltam én is, hogy valamit lehetne, mert látom a foglalatok helyét, tehát papíron valamit lehet rá tenni.
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
Sziasztok! Sisakkamerák között van valami bestbuy kategória? Nem akarok a bringám árának felét rákölteni, így egy sima 20-30Ks valami kis egyszerű dologra gondolnék, ami pont elég lehet arra, hogy ha ne adj Isten valami atrocitás történik az utakon, akkor tudjam a saját álláspontom videófelvételekkel képviselni.
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz andrisbandi #191767 üzenetére
Köszi; a keresőbe hülyeséget írtam akkor, hogy nem találtam rá ezekre.
Ez a hashtages megoldás meg új nekem, de tetszik, hogy könnyebben kereshető legyen egy-egy hozzászólás. Pacsi érte!
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz arcitec #192550 üzenetére
Én is azért kezdtem el agyalni rajta, mert most csak egy kis kézim van, amivel 3bar fölé nehezen fújom a városi rohangálósba a virsligumikat, de ezzel tudnék bele rakni 4-4.5öt is ha épp olyan a kedvem.
Gondolkoztam rendes szervizpumpa vásárlásán, de több helyet is foglal, nekem kell tornáznom vele és árban ugyanott vagyok.
Csak tudnám, hogy szingó szelepet tud-e gyárilag (vagy van-e hozzá átalakító), vagy azért külön rohangálni kéne..."Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
Van valakinek tapasztalata HÉV-en bringa szállítással? Nem egyértelmű leírás alapján nekem, hogy lehet-e mindegyiken szállítani (sima városi outiról lenne szó).
Holnap mennék Milleniumteleptől közvágóhídig. Azt már látom, hogy két sima vonaljegy és kész. De pl azt írják, hogy fixen megvan felfestve a peronon, hogy hol kell felszállni. Na a milleniumnál ilyen nincs tudtommal..."Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
10K-ig mi a legkönnyebb és legminimálabb sisak? Mostaniból decathlonosból már kirohadt a bélés, meg egy nyarat amikor nem tekertem rohadt napon is erkélyen, úgyhogy annyira nem is bízok már benne.
Nincsenek nagy elvárásaim, városban használom csak közlekedésre, de mivel most nyáron semmi kedvem felvenni, ezért lenne elvárás, hogy minél könnyebb legyen és jól szellőzzön.
Köszi!"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz 6030D #200198 üzenetére
Ahogy körbenéztem látom, hogy 10 alatt biza nem túl sok opció van.
Akkor átfogalmazom az alap kérdésem: mi az olcsóbb bukók között, ami teljesíti az általam leírt kritériumokat? Azt már sejtem, hogy 10 alatt ezt nem fogom abszolválni."Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
Halihó!
Jelenleg egy singlespeedem van, ami költözés miatt eléggé elvesztette az értelmét (full síkterepes használatból költöztem hegyes dombos vidékre).
Következő felhasználásra mit ajánlanátok?
- napi szinten 5km "hegynek fel" (kb 100m emelkedés), 5km vissza melóból
- heti szinten 2-3x városba bemenés, ami szintén hasonló emelkedés és táv, ergo semmi komoly
- jó esetben heti 1x, rossz esetben havi 1x valami lightos offroad, erdőben tekerés, szintén semmi komoly emelkedéssel
- évi 1-2x balatonkör kaliberű 200kmes túra
- évi kb 4x kisebb 100km kaliberű körA nagyrészt városi felhasználás miatt nem akarnék brutál terepgumikat, de a néhai erdőben tekerés miatt viszont nem akarnék kizárólag virsligumira sem korlátozódni. Tudom, két kerékszett, de azt max akkor játszanám be ha elöl és hátul is gyorszáras és röhögve cserélem gyorsan.
Alapvetően azon őrlődök, hogy kell-e nekem ilyen minimál felhasználás mellett a kicióccó kétpálcás tucat montin kívül bármi. Idén kb 1500km volt az éves bringatávom, jövőre sem lenne ez több 2000km-nél szerintem.
Nem vagyok elitista, sok bringám tucatfos volt (öreg felújított nehéz montitól, decathlonos foldingon át most a nehéz acél vázas singleig), de azért garantáltan szart sem akarnék.Nem feltétlenül konkrét típusokat várok (bár azt is megköszönöm), de a leírás alapján némi iránymutatást is megköszönök, hogy milyen fajta bringa az ami illik ehhez a felhasználáshoz.
Utoljára amikor montim volt azt még 20 éve vettük az osanban 30K-ért, úgyhogy kicsit idejemúlt a tudásom ezen a téren
Tippre valami cube vagy hasonló kaliberű ccre gondolnék két kerékszettel gyorszárral, de nem tudom milyen alternatíva van.
Ha mostani gépem el tudnám passzolni értelmes áron akkor az egész műveletre kb 200K-t költenék összesen. Nagyon plafon a 250, de az már kicsit foghúzós lenne.Köszi előre is a helpet!!!
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz jjeahh #209029 üzenetére
Na igen, ez a nagy kérdés, hogy mennyi lenne a terep és mennyi az aszfalt. Azt viszont tudom, hogy akármennyire hitegetem most magam, hogy minden hétvégén mennék vele, örülök ha havonta 1 összejönne. Arra meg lehet, hogy hülyeség a monti... Nem tudom.
@parandroid: A sima verzió árban is meg felszereltségben is egész szimpinek néz ki. Főleg ha elkezdem vadászni használtan, akkor meg főleg.
@Maximum1: 3 sebesség nem nagy sztori, azért van pár erősebb emelkedő amire felcombosodni tudok csak három sebességnél, de megmászni nehézkesebben... akkor meg megoldom ezt a mostanival is ottrohadjak meg
Amúgy a gravelen is gondolkoztam de még értelmeznem kell, hogy azok hogy is működnek, mert egyelőre nem érti az agyam, hogy az outi vázzal terepre megyek az miért jó, de valamiért biztos"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz Maximum1 #209034 üzenetére
Hát ha nagyon őszinte akarok lenni magammal, akkor a jövőre célnak kitűzött éves 2000km-ből max 200km lenne a terep, de az is inkább csak földút, mint igazi hc terep, a nagyja az a napi munkába járás hegyre fel, plusz néha a városba bemenés és a környező városok felfedezése kétkeréken, aszfalton.
Ejj, ebből gravel lesz..."Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz zsocy #209072 üzenetére
Nnnna igen, ez a szűk keresztmetszet nálam a gravelek kapcsán, hogy hányok a koskormánytól valamiért.
Anno koskormány volt alapból az öreg outimon, kb 2 hétig bírtam elviselni, utána megvettem a legrövidebb egyenes kormánycsövet, még fűrészeltem is belőle, hogy a kocsisorok között elférjek vele garantáltan Budapesten, aztán örültem. A kocsisorok között kamikázásból kinőttem szerencsére, a vállszélességnél kisebb fogástávból is, de a koskormányba szerintem nem öregedtem vissza. Igen, tudom, nagyobb távokra rohadt jó, hogy tudod variálni a fogást, de a napi 7-10kmre, plusz arra az évi pár hosszabb távra szerintem nekem baromság lenne. Igen, lehet csak fent is fogni, de a fék már máshol van ugye, akkor meg minimum a bika részén kéne fogni, az meg megint csak nem nagyon tetszik.Most nézegetem ezeket a cross trekkingeket, nem rosszak... Kérdés, hogy ezek mennyire tűrhetőek a mindennapi mászkálásra aszfalton gumik miatt?
Amúgy nagyon nem vagyok elitista ilyen téren, anno a kétpálcás btwin deca-s foldinggal mentem erdőbe földútra meg homokba tekerni a környéken kérdés nélkül, szartam én rá, hogy mi való terepre meg mi nem... Combjaim sem olyanok, hogy kiszúrnám a napi 100km-es edzéseimen a gumik közti különbséget, arra a napi commutera meg alkalmi túrákra meg aztán a teszkós két pálcás is működhetne, de azért ha veszek akkor már valami értelmesebbet.
Az a sanda gyanúm, hogy ha bemennék a környéken az első nagyobb bringaboltba, ahol hagynám, hogy rámsózzanak valami alap felszereltségű cube (vagy annak megfelelő minőségű hasonló márkájú) cross trekkinget akkor bőven ellennék és meg lenne oldva minden problémám"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz zsocy #209117 üzenetére
Ja ezeket a grammokat telibe leszarom. Anno bolond kölyökként tapostam neki a városban, meghaltam, hogy meglegyenek a fasza átlagok. Aztán rájöttem, hogy ha kényelmesen megyek és megállok minden pirosnál, akkor is odaérek, és max 5 percet csúszok csak. Azóta pont nem érdekel ha csak 20as az átlagom városban, vagy 25, a lényeg, hogy odaérek, viszlát.
Az meg, hogy menő a cross trekking vagy sem? Mire megyek a "menő" single speedemmel, ha nem tudok vele felmászni a hegyre?"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz Damateo #209047 üzenetére
Nekem ebből volt kb 70-75ért a váltós, 5 sebességes (asszem azt már nem árulják).
Attól függ mire kell neked. Nekem melóba járni (2x15km anno) meg városba berohangálni (egyszerre max 30-35km) elment, de a váltó eléggé ratya volt, meg hát nehéz a váza ezeknek."Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz ZolkoW #209123 üzenetére
Jó egyszer tuti bepróbálom majd, de azért na... Napi szinten reggeli kávé után a fejemből alig kilátva a tököm sem akar nyeregből kiállva brutál módon mászni hegyet váltó nélkül nehéz, sík terepet városi áttéttel.
@parandroid: milyen gépre vetted ezt?
@Dark Archon: Akkor tényleg egy ilyesmi lesz. Csak tudjam eladni a mostani városit normális áron, meg találjak helyet ahol van készleten ami nekem kell.
Köszi a helpet srácok, akkor elkezdek vadászni valami cross trekkinget"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz ivana #209151 üzenetére
Passz, valószínű, hogy nem. Ettől függetlenül alapvetően a sok bringatípus közül (volt merevvázas teló nélküli montim, outim kétféle kormánnyal, városi cruiserem, foldingom, most sima városi SS-em) még mindig az egyenesebb hátas tekerés ami fekszik nekem.
Biztos szarul volt beállítva eddig minden bringám (viccen kívül simán el tudom képzelni), de valahogy attól hogy előre kell dőlnöm mindig az az érzésem van, hogy rövid idő után megfájdult a nyakam a felfelé nézéstől. Mondom, biztos attól van ez hogy szarul voltak beállítva a bringáim, de én akkor is inkább egyenes háttal való tekerés felé húzok, vagy legalábbis félig egyenes. Tudom hogy ez összességében lassabb haladási tempót eredményez, de nem sietek sehova és verseny szerűen sem akarom űzni ezt."Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz ZolkoW #209123 üzenetére
fel kell mászni vele, és annál menőbb nincs is ;)
Az a típus vagyok sajna, akit könnyen fel lehet hergelni ilyen mondatokkal, úgyhogy fogtam és megmásztam a hegyet most próbából...
Íme: [link] vagy ha nem jelenne meg jól a link alatt, akkor : [link]
88m emelkedés. Igen, tudom, az semmi, főleg ha valaki edzettebb, de az én áttétemmel azért más a sztori...Áttétem fejből nem vágom, de a tipik városi sík terepre kitalált, nehéz elindulni de lehet vele gyorsan haladni fajta.
Azt hittem megdöglök. Ez most poénnak jó volt (bár a tipikus remélem ez komoly mert poénnak szar lenne helyzet volt ), de ezt napi szinten ezzel a bringával kora reggel meló előtt biztos, hogy nem adom be.
Legközelebb megpróbálom asszony tucat városi női vázas gépével, mert azon van váltó, váz is nehéz, ergo azzal meg tudom nézni, hogy váltó mennyit segít a helyzeten. Ha egy hangyafinggal könnyebb akkor már megéri váltanom tényleg a cross trekkingre.@parandroid: És szereted a régi cube cross trekkinged? Mondjuk amennyit én használnám kétlem, hogy csalódnék.
@ivana: Jógázok, pont ezért, hogy hajlékonyabb legyek, de azért ennyire nem vagyok kötött, hogy csak ez legyen a baj. De az tény, hogy szarul volt valószínűleg beállítva a bringa.
@szimpláncsak: Nem értek a lovakhoz, de a fitness ha jól láttam teló nélküli, és bár a belépő cube és hasonló vázakon gondolom a teló nagyon kétpálcás, de a magamfajta műkedvelő bár közel sem szakértőnek még az is jobb, mint a semmi ha elmegyek néha terepre vagy akár csak a közeli erdőbe a földútra.
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz parandroid #209183 üzenetére
Nekem is hasonló lesz valószínűleg a sztori, mert alapból szeretem használtan venni a dolgaim, most nem rég költöztünk Németországba, aztán akkor én is előtúrom az ebay apróst meg hasonló oldalakat és levadászok valami nem agyonvert cubet... Mégis csak olcsóbb, mint a bolti és ha találok szépet akkor sokáig ki is tart.
@Zolkow: Sose tudom, de most megszámolom... 48/16. Nem tudom ez milyen áttételnek számít, de inkább mondanám sík terepesnek, mint hegymászósnak
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz parandroid #209197 üzenetére
Az lesz. 2 perc keresés alapján pl már ilyeneket találok, ami alapból szimpi: [link]
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz parandroid #209200 üzenetére
Miért? Nekem simán okés lenne ahogy gyárilag jön, miért építeném át?
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz Dark Archon #209211 üzenetére
Jaja én is így vagyok vele, hogy a 3x8 elég lesz nekem. Értem én, hogy _valamiért_ jobb az 1x12 (nem gugliztam még ki, hogy miért, de őszintén nem is vonz meg érdekel annyira), de az én évi pár ezer kilóméteremre szerintem haaaalálmindegy.
"Super perfundo on the early eve of your day."
Új hozzászólás Aktív témák
- Eleglide C1 - a középérték
- PlayStation 5
- Lightyear - befektetési app
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Stellar Blade
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...