-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #247376 üzenetére
Ű, ki a mester? A második mondat alapján én . Beletrafáltál amúgy, mert pont most vettem új gumit hátra . Nekem nyáron száraz, poros terepen nagyon tetszik a nyílszerű mintázat, sokkal jobb, mint a Nobby féle, de csak nyáron, télen nem az igazi. A Forekastert most "elcseszték", mert nehéz lett, de azért nézz rá... ha van türelmed megvárni, amíg a boltok polcaitra kerül, az új Severe fasza gumi lehet, valszeg az az igazi Forekaster utód, hátra meg mehet pl. egy Rekon. Én most hátra Kenda Boostert vetten Bikeinn-ről, egyelőre két kört mentem vele, de marha jó guminak érzem, olyasmi, mint a Rekon, de 2mm-vel keskenyebb (a 2,2"), fékezés közben jobban tapad és képlékenyebb anyag, jobban csillapít. Hátra te is megfontolhatod, előre meg mondjuk egy Karma 2? Más tippem nem nagyon van, esetleg Specialized gumik, pl Fast Trak, abban nincs oldalfal védelem, de olcsó, könnyű, Hassagymeg elégedett vele és kétféle anyagkeverékből lehet választani, pl. előre mehet puha T7, hátra keményebb kopásállóbb T5. Vagy Specinek is van agresszívebb gumija előre, most nem jut eszembe a neve, asszem Ground Control.
Más, kezdett látszani a Somlyó körök és a fogyókúra eredménye, ma kb. ajtótól ajtóig terepen 19.3km/h átlag jött össze és (egyelőre csak) egy KOM.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Fékbetét kisérletezés part III:
- B01S: 4/10: pár körön jó, aztán gyorsan kopik, megég, üvegesedik
- B03S: 1/10: gyorsan kopik, megég, üvegesedik, nincs értelme megvenni
- Ashima organikus: 6/10: nagyon tartós, de mivel organikus, idővel ez is üvegesedik, egy csiszolás helyrehozza. Valamiért belépő gagyi Shimano tárcsával nem volt olyan jó, SLX-el tetszik
- Miles Racing félfémes: 9/10: harap, tartós, viszont nagyon meredek lejtőkön ez is üvegesedik és a tárcsát pár kör után le kell törölni, mert valami fekete izét ráéget. Eddig ez a legjobb
Új! - Clarks sintered, fémes: nagyon hangos, annyira visít, hogy ez így használhatatlan és ahogy elnézem még pár user járt így, lehet tárcsafüggő is . Első 20 kilóméteren jó volt, aztán elkezdett vonyítani.És akkor a kérdés: ugy-e nem ilyen hangos mindegyik fémes betét? Mert még egyet kinéztem volt és arra is ezt írták . Pedig jó lenne megszabadulni az organikus és a félfémes betétek üvegesedésétől, de nem bármi áron...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #247413 üzenetére
Merev xc-re 180-asnál nagyobbat 57 kilós testsúlyhoz? Neee. Amúgy sok helyen írják ezt az üvegesedést, Zoliwrc is ezért használ fémes betétet elvileg. Minden gyantás és félfémes betét hajlamos rá. Akinek nem üvegesedik az gondolom nem megy olyan gyakran durva lejtőkre, vagy annyira nem érzékeny arra, ha kissé romlik a fékerő.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #247417 üzenetére
Félfémes, szal az a gyanúm, hogy nálam ez is kifényesedne.
#247418 bardi: montis haverjaimnak is kifényesednek a betétjeik, sőt, aki a leggyakrabban teker velem 75 kiló és az XT tárcsákat is rendszeresen elégeti. Szerencsére én könnyebb vagyok, ez a veszély nem fenyeget, de a betéteket teszem tönkre. Olyan érzésem van, hogy felénk egyszerűen ilyen a terep, az xc fékeket megizzasztja.
#247422 Hasaggymeg: de neked mindegyik jó volt . Valami full fémes kéne majd, ami csendes is. Ebben a Clarks-ban karbon is van, lehet az a gond. Most egyelőre visszateszem az Ashimát vagy a Miles Racing betéteket, aztán valamikor vadászok valami olyan fémeset, amit minden vásárló dicsér.
#247424 Fall-N: Jagwire félfémessel sem elégedett a haverom XT tárcsával. Ha neked elég az organikus, próbáld ki esetleg a BBB-t.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #247440 üzenetére
Schwalbe úgy érzem inkább tavaszi-őszi-téli nedves saras havas gumi. "Szezonban" nyáron nem igazán váltak be, pl. poros nyomvájúkon többször estem is velük.
Contit nem próbáltam, de a Mountain King, Trail Kingekkel volt valami gondom, talán a súlyuk nem tetszett, a Cross King jó lenne előre nyári guminak, de a mintázata és vélemények alapján arra tippelnék, hogy az is inkább vizes terepen remekel, porban csúszik . Na meg a Conti black chilit ugyanaz a fószer keverte ki, aki a Schwalbe Addix keveréket, így gyanítom, hogy hasonlóan viselkednek... Majd egyszer így is kipróbálom őket, ha találok valami brutál akciót.
Maxxis: szeretem, kedvenc nyári gumijaim, poros száraz terepen atom, viszont eddig is nagyon drága volt, mostanában meg még drágább, a Rekon bike24-en asszem 50 euró . Na nemár basszus, amikor hátul 1500km után már a bütykök élei lekopnak, úgy érzem egy rakás pénzt kidobtam az ablakon . Ez az oka annak, hogy elkezdtem nézelődni más olcsóbb márkáknál. A Chaoyang Phantom Dry és Phantom Wet volt a másik opció, de apróbb mintás és az olcsóbb verzió csak 60 TPI, így inkább akciós Kenda lett. Ami egyelőre baromira tetszik, de valszeg gyorsan fog kopni, mert a Maxxisnál puhább anyagkeveréknek tűnik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #247518 üzenetére
Most, hogy vége az alapozó szezonnak és mindenki nyélen megy, nehéz lesz
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #247582 üzenetére
A legmasszívabb xc montik terhelhetősége általában max 136kg, pl. a Specialized Chisel vagy egy Trek váz ennyit bír elvileg, ugyanakkor a kerékszettek manualjában gyakran max 120 kilót ír, vagy kevesebbet. Én azt is figyelembe venném, hogy ezt tuti úgy értik, hogy sziklakerteken és gyökereken vereted lefelé KOM-ot vadászva . Ami beteg, hogy a BH bringák, pl. az Ultimate manualjában max 165 kilót ír, pedig könnyűek azok a vázak . Én ha 100+ kilós lennék, valszeg xc mtb-t vennék városba is, így túl lennék biztosítva, mert azért városban még egy lépcsőzés is semmi ahhoz képest, amire azok a bringák eredetileg ki vannak találva.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #247629 üzenetére
Én kétszer voltam tapasztalatlan ebikeosokkal tekerni, bizony felfelé is lemaradtak technikás köves terepen. Enyhe terepen viszont bírták a tempót, bár nem kérdeztem milyen fokozaton volt a rásegítés. Szal a technikai tapasztalatot tuti nem oldja meg az e-bike, max ha valami óriás gumik vannak rajta és nagy rugóút. De akikkel voltam hardtail xc-trail bringákkal jöttek. Én már ezerszer kpróbálhattam volna őket amúgy, mert felénk már régóta lehet bérelni több helyen is, de nem igazán érdekel a dolog . Viszont egyik haverom most vett egy Orbea Oiz downcountry bringát 120mm rugóúttal, na azt el akarom kérni egy körre
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #247679 üzenetére
Ez ízlés kérdése, nekem pl. a Supercaliber púpos felső csöve nem tetszik és aki ilyent akar, nem árt már megvárni az új modellt, mert ennek a geója a Specihez képest rendesen le van maradva. Amúgy igen, valszeg a Speci a Trektől copyzott, de engem nem izgatna, ha tetszenének ezek a hardtail fullyk. Ha az észérvekre hallgatsz, a Speci most valszeg jobb vásár, de ha megjön az új Supercaliber, akkor majd változhat a dolog.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #247685 üzenetére
Nem hiszem az új, mert arról még nincsenek képek, még a profi versenyzők sem kaptak prototípust sem. Ez max a régi váz új színekben, új alkatrészekkel. Ennek a váznak még régimódi a geója, a koráról árulkodik vázban elvezetett fékcső is, az újnak már tuti a kormánycsapágyban lesz, mert top bringáknál már ez a trend és az integrált kormány.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #247691 üzenetére
Lehet, majd meglátjuk kinek van igaza, amikor piacra dobják az új modellt . Evie Richards?
#247695 Hasaggymeg: ha ez a régi Supercaliber, akkor ott vannak a geo adatok a gyártó oldalán.
#247711 Csokicsibesz: én is, eladnám és vennék mást .
"Nem gondolom, hogy azon a +/- 1-2 fokon múlna bármi is, főleg ha nem vagy profi versenyző." - Én fordítva gondolom. Ha profi versenyző vagy, nem ezen múlik, ha amatőr vagy akkor viszont rengeteget segít a gumi, a teló, a geo stb.#247712 Hasaggymeg: ennyi erővel az én gyorszáras bringám sem elavult 71 fokos fejcsővel, minek is gyűjtsek modernebb boostosra, sőt, inkább visszalépek 26"-re
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #247719 üzenetére
A felsőcső már 3-4 éve ilyen, nem tudom, hogy csak egyes modelleké, vagy méretfüggő. Guglizz rá, hogy Trek Supercaliber review és találni fogsz tesztet 2019-es Supercaliberről is ilyen hajlított felsőcsővel.
#247721 Csokicsibesz: természetesen azonos felszereltségi szinten értettem
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Rendelek ammóniamentes tejet, mert nem akarom, hogy tovább korrodálódjanak a küllőanyák és újabban a felni is . Gondolom ki kell alaposan takarítani a gumiból az ammóniás tejet, új szalag s ezután önthetem bele az újat. Vagy elég, ha kiöntöm a tejet s áttörölgetem belül a gumit? Szerintetek?
szerk: X-Sauce MTB, WTB TCS 2.0 vagy Vittoria Universal a kiszemelt. Mindhárom agyon van dicsérve.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #247799 üzenetére
Alin nem jutott eszembe . Bikeinn-en vannak Chaoyang gumik, de én most nem azt vettem. Keress rá bikeinn-en a Chaoyang Phantom szériára, van Speed, Dry, Wet és Mud, ezekből az alap verzió 60 TPI, a drágább 120 TPI és az anyagkeverék is más. Amiben az alap tubeless verzió többet nyújt a többi olcsó tubeless guminál, hogy kapott vágás elleni védelmet az oldalfalon. Ezt más márkáknál általában csak a csúcskategóriás xc gumik kapják meg. Ha te sosem kaptál vágásos defektet és téged ez nem érdekel, akkor érdekes alternatíva a Specialized Fast Trak Control is, mert kétféle anyagkeverék van, lehet belőle előre puhábbat venni, hátra keményebbet. Én Kendát vettem, de a Pro vonal abból nem annyira olcsó, nekem szerencsém volt, mert megkaptam egy Kenda Booster Pro-t 120 ron-ért (24 euró, 9000 ft). Ebben vágás elleni védelem, 120 TPI szövet, minden van ami egy csúcskategóriás xc gumiban benne lehet, az anyagkeverék is extrém puhának tűnik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz stickermajom #247833 üzenetére
Igen, erre én is rájöttem, a Schwalbe szelepmagnál is sokkal jobb az alis noname.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #247846 üzenetére
Hosszú távon még nem tudtam tesztelni, szal nem tudom mennyire tartós . A Kenda kb. olyan szélesnek tűnik, mint a Schwalbe gumik, a Rekonnál keskenyebb. Mondjuk a Rekonom a gyártó szerint asszem 58mm, a Kenda 56mm, kb. ezt hozzák is. A Kenda súlyban csal nagyot, azt írják +-30g eltérés lehet, de sokkal nehezebb a gyári adatnál... Mindegy, így sem vészes és remélem legalább masszív.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #247849 üzenetére
Bevezethetnének már erre valami szabványt, pl. le lehet mérni, hogy a gumi kiterítve peremtől peremig hány mm és meg is vagyunk . Ha így mérnék le őket, nem kéne azon agyalni, hogy oké, de milyen széles felnin annyi amennyi?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz szabop27 #247858 üzenetére
Random szalag, akár kínai, vagy gorilla tape, vagy ez a filléres cucc, random akármilyen szelep, nekem most kínai noname van és működik. Szelepeknél azt vettem észre, hogy az alu idővel törik, reped, egyik sem bírja sokáig, csak a legolcsóbb réz szelepek bírják a strapát. Tejből ha nem szoktál vágásos defektet kapni és a küllő anyákat meg a kerekeidet nem eszi meg az ammónia, akkor Stan's. Ha nem kockáztatnál az ammóniával, akkor Vittoria Universal. Elvileg a WTB TCS 2.0 is jó, én ma reggel azt rendeltem, holnap ha megjön ki is cserélem a román Fakir tejemet. Kissé félek tőle, mert elvileg nem száradással tömít, hanem a tejben lévő kis lemezkék szemcsék rátapadnak a lyukra és elzárják, de remélem nem lesz gond vele. Offroad.cc szerint okés. Ajánlom a gumikukacokat is, mert ha nem akar tömíteni a tej, megmentenek
#247860 Hasaggymeg: ez van nekem is.
Kenda szerint plusz minusz 30g a szórás, szerintem 100g . Lehet sz*r a mérleg, le kellett volna mérjem a kínaival is
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Emily Batty meglátta milyen gumit vettem, muszáj volt lekoppintson . Insta link.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #247899 üzenetére
720g, a mérleg mutatja a képen. Egy gumit szvsz nem tökéletesítenek semerre, amíg nincs frissítve a modell, nem mutatnak be új modellt, gyakorlatilag a cikkszám ugyanaz, szóval ugyanaz a gumi. Ha frissítik, tökéletesítik, jobb defekt védelmet kap, más keveréket, mintázatot stb, akkor azt bejelentik frissített/új modellként és más cikkszámot is kap. Ez egyszerű szórás, mások is panaszkodtak erre külföldi fórumon, számítottam rá. A gyártó szerint plusz-mínusz 30g szórás lehet, de az r2-es képet és az én képemet összehasonlítva láthatod, hogy 100g eltérés is van, ami egy xc guminál rengeteg, ez így nem precíz munka. Szerencsére más gond nincs velük, csak ennyi, hogy általában nehezebbek a gumik a gyári adatnál. Hallottam, hogy néha a Schwalbe gumiknál is előfordul ekkora eltérés, szerencsére az enyémek max 10g-al voltak nehezebbek vagy könnyebbek a beigért súlynál.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #247909 üzenetére
Ez fasza videó . Szerintem a szórás úgy működik, hogy a specifikációkban egy optimista adatot írnak, aminél 10-20g-al könnyebb vagy 100g-al nehezebb is lehet, 100g-al könnyebb semmiképp nem . Gondolom az elején lemérnek pár kis darabszámban, nagy odafigyeléssel tökéletesen legyártott példányt, aztán a nagy sorozatban gyártott piacra kerülő darabokkal már nem foglalkoznak annyit, így azok nehezebbek lehetnek, esetleg ritkábban picivel könnyebbek.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #247912 üzenetére
Szerintem nekük mindent kiválogatnak, vagy külön odafigyeléssel gyártanak le. Sőt, gyakran módosítják is a gumikat, a Continental pl. asszem picit másabb anyagkeverékkel adja a gumikat a versenyzőknek, a Maxxis meg sokkal sűrűbb szövettel és ráírják, hogy prototype, one70, "proute,taip", aztán soha nem kerül forgalomba. Pedig nagyjából ugyanaz, mint a tömegmodell, csak enyhén a versenyzőkre van szabva és gondolom komolyabb minőségellenőrzésen mennek át.
#247913 MPowerPH: igen, ha hibás szériát javítanak akkor is változhat, de mint te is írtad, ezt is be szokták jelenteni, leírni a gyártó oldalán, vagy gyakran a modellt elnevezik 2.0-ának vagy new version-nak. Ha a csomagolást nem cserélték le, az picit gáz.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #247917 üzenetére
"mi kell még vegyes XC-re? " - nekem vágás elleni védelem . Amúgy ha 1x hajtásom lenne és beleférne a bringába, én is azt vettem volna, amúgy is váltok 6-7mm vágást is tömítő tejre. Ha a helyedben lennék, az első gumidat raknám hátra, mert az T5 és előre vennék ugyanolyant, csak ezúttal T7 keverékkel. Elöl amúgy is lassabban kopik és nem árt a minél jobb tapadás.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #247922 üzenetére
Úgy emlékszek, hogy:
- a Control a belépő hajtogatós, amiből van keményebb T5 verzió és puhább T7 verzió.
- az S-Works a szénné könnyített versenygumi, ami a futófelületen T5-öt kapott, a sarkakban T7-et, hogy síkon jól guruljon, kanyarban meg jól tapadjon.
szerk, most látom, hogy a Control csak 60TPI, így már nem annyira nagyon jó vétel . Személy szerint én legalábbis egy ideje a 120TPI gumikat favorizálom, érezhetően képlékenyebbek, puhábbak, jobban csillapítanak és eddig nem tűnnek kevésbé strapabírónak sem.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bogarfx #247927 üzenetére
Vicces, hogy az R2-re a TR-hez az oldalfalvédelmes képet rakták fel, a bikeinn-re meg az SCT-hez az oldalfal védelem nélküli képet. R2-őn a szélességet is elírták, nem 55mm, hanem 56 . Úgy látom korábban nem az enyém volt linkelve, hanem a TR, ezért volt 100g-al könnyebb az enyémnél. R2 szerint az enyém 708g, az én mérlegem szerint 720g, a gyártó szerint 670g. így már nem olyan nagy az eltérés. Kb. a Maxxis Rekon súlyában van, Rekonhoz hasonlít a viselkedése is, csak valamivel puhább és rövidebb a féktáv. Szerintem 1-2mm-vel keskenyebb is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #247938 üzenetére
Cserébe kihagyták az oldalfalból a vágás elleni védelmet. A Schwalbe csinálja igazán jól, az Evolution Super Ground gumikban nem csak oldalfalon van vágás elleni védelem, hanem peremtől peremig (!), lásd Racing Ray, Racing Ralph, Rocket Ron, mégsem annyira nehéz gumik. Cserébe én az Addix anyagkeveréket nyáron nem szeretem
#247940 itouchfan: agresszívebbnek tűnik, bár nem sokkal, csak egy fokkal. Ugyanakkor szvsz az anyagkeverék is számít annyit, mint a mintázat.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Megjött a friss tej, WTB TCS 2.0, jó híg és látszik, hogy tele van apró pöcköcskékkel. De a héten nem lesz időm kicserélni
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #247991 üzenetére
Tubelessben a Conti tej nem valami jó. Hamar beleszárad, nem mindíg tömít, nem bírja a téli tekeréseket sem. Állítólag! Mert saját tapasztalatom nincs vele, mivel a helyi szervizes csávó, aki amúgy Continental forgalmazó, nem ajánlotta és meg is mutatta, miért .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ixion77 #248081 üzenetére
Én már két éve emlegetem ezeket, csak az elején le voltam hurrogva, mert mindent illik lehúzni, ami újdonság . Ma már itt a topikban is használnak többen. Amúgy van erről teszt is asszem pinkbikeon, a tágulás marketingfogás, kamu, de amúgy jó cucc és igen, kell a gumiba tej is, lehetőleg olyan, ami nem bántja az inserteket, pl. ammóniamentes.
#248121 Because: meredek emelkedőn terhelés alatt is jól vált?
Más, ha már ammúniamentes tej, kimostam a régi tejet a gumikból és újra összeraktam WTB tejjel, kíváncsi vagyok. De marhajó amúgy tubelesst szerelni, amióta megcsináltam a diy boostert, kb. olyan, mint kompresszorral.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #248184 üzenetére
Nekem is bevált volna, de egyrészt ugy-e a vágásokra nem olyan jó, másrészt teljesen tönkreteszi a küllőanyámat, a felnit és a szelepeket is. Kíváncsi vagyok neked a küllőanyákon látszik-e már, nekem évek kellettek hozzá, de akkor is... . A legutóbbi Fakir tejem még rosszabb volt, ugyan jól tömített, de kegyetlenül marja az alut és hamar beleszárad a gumiba. Remélem a WTB beválik, ha nem, váltok Vittoriára.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #248188 üzenetére
Emiatt én most réz szelepet vettem, de már nem értem miért, hisz pont most váltottam ammóniamentes tejre . Látszik amúgy a WTB-n hogy ez valami más cucc, talán még hígabb, tele van szemcsékkel és a szelepre amikor rányomom a pumpát, olyan, mint egy szökőkút . Ja, a szaga is más, az ammónia vizelet szagú, a WTB szaga olyan, mint a tempera festéknek.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Hogy belezavarjak a véget nem érő ki mivel hányszor mossa a láncot témába , tegnapi ajtótól ajtóig (70% laza) terepes:
Alakul a tempó, lett két KOM, de a pulzus még nem az igazi, ami nem véletlen, hisz 3 kilóval nehezebb vagyok, mint tavaly ilyenkor . Utána kimentem haverral még egy laza körre, így most ki vagyok fingva, az állóképességem még a béka segge alatt van. Sajnos defekt nem lett, így az ammóniamentes tejet nem sikerült tesztelni . Azt már szinte el is felejtettem, hogy kangal kutyák csak kétszer támadtak meg
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #248301 üzenetére
Nekem az csontnak tűnik bőrrel és némi szőrrel
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz gordonfreemN #248312 üzenetére
Mondanám, hogy KMC, mert mostanáig nagyrészt azt használtam és mind jó volt, de most rendeltem egyet és annyira lazán jár, hogy nem merem használni, mert félek, hogy magától kiold és leesik a lánc . Szal KMC, de ezt innen ne vedd meg
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Zoliwrc #248352 üzenetére
Amikor ilyen szinteket látok, mindíg annyira irigyellek, hogy tudsz egyedül biztonságosan terepezni . Ha felénk is lehetne, én is rendszeresen másznék legalább 2000 métereket. Grat amúgy, nem semmi teljesítmény, főleg ilyen tempóval.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #248430 üzenetére
Nekem nincs bajom a multitoolom ergonómiájával és a mezzseb vagy a tépőzáras pánt elnyeli (már amikor magammal viszem), de én is rendszeresen elgondolkozok egy pillanatra azon, hogy szétszedjem és csak azt hagyjam rajta, amire szükségem is van. Mert ugy-e 195g, nem könnyű, ha a mez nem "pro fit", ugrál is a zsebében.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #248436 üzenetére
Öö.. nem. De a lényeg, hogy a jobb felső sarok alapján valaki még így is szeret
#248432 Gaben92: az előbb megbontottam, de ha leszedem ami nem kell is 170g, szal inkább visszaraktam . Ha veszek újat, az könnyebb lesz, pl. egy ilyen.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #248586 üzenetére
Nekem is egyik oldala nehezebben csatol ki, másikban meg túl sok a hely a stoplinak és kotyog benne a lábam, ezek ilyenek. Marhára idegesítő, amikor húzom a pedált és van 1-2mm holtjátéka. Én beletörődtem, mert amúgy más baja nincs és lehet, hogy újan is ilyen volt .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz szimpláncsak #248630 üzenetére
Aztaa, remélem még visszaesik az ára, mert nagyon szeretem, én is akartam még rendelni . A linkedre nálam nem dob semmit, csak az alit . Én ha veszek más alis márkától mezt, a Racmmer PRO FIT méreteihez fogom hasonlítani, mert az bevált.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Strava szerint ezen a szegmensen a mai körrel 400x másztam ki . Idén megpróbálom az 5-ik helyről a top 3-ba felküzdeni magam, esetleg KOM-ot csinálni. Nem egyszerű, mert a top 4 szponzorált versenyző volt, az első jelenleg is profi. Ez is tud adni néha egy kis motivációt
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest