Új hozzászólás Aktív témák

• zolynet

addikt

~f7-re értünk ki, már zsúfolt parkoló fogadott és erős szél :(( ... 1-es tó elejére mentünk
    én pelletes fekete etetőt használtam, cimbora a nagy pontyot hozta
    eleinte csak kis kapások voltak, de semmi komoly ... már rég ki akartam próbálni, hoztam otthonról sima/bonduelle borsót és bejött és a nagy kedvencem a green pepper
    12pontyot fogtunk (8-at én), amiből 5 a sima borsóra jött és 4 green pepper-re, a maradék 3 pedig a kolléga által vett új kukorica: kukorica tuning - nagy ponty
    igazából örülhetünk h ennyit fogtunk, mert az egész tavon voltunk vagy 20-an de nem nagyon csipogtak az elektromos kapásjelzők ... eggyel felettünk volt egy csapat, ők még úgy ahogy fogdostak, sőt ők szebbeket, nagyobbakat is kivettek, de csak néhányat egész nap
    kérdeztük is mikor mentünk hogy mi van a tóval, miért nem megy? (haver 10 éve jár oda, úgy h egy marék kukoricával egy bottal 12-15halat fogott anno)
    válasz: "El vannak kényeztetve. Nem csak itt nem megy hanem az összes többin."
    abban egyet értek h mocskosul el vannak kényeztetve, ill hogy 10éve még nem volt ekkora kánaán csaliból, de azért ez furcsa ... amúgy tele van hallal az 1-es tó, annyit ugráltak, túrtak, mozogtak hogy namég, csak épp megválogatták hogy melyik csalit veszik fel

konzekvencia: bonduelle borsó és kukorica mindig lesz nálam :D

én és a borsó faló :)

kolléga 3.3kilósa

green pepper habzsoló

Life is too short to stay stock!