Új hozzászólás Aktív témák

• galervin93

őstag

Nos hazaértünk a két napos pecáról. Jászteleken az Eldorádó tavon voltunk. Felemás érzéseim vannak... Maga a hely szép, sőt kifejezetten kellemes, egy patkó alakú Zagyva-holtág belső felén alakították ki ezt a kis parkocskát. Sok zöldfelület, árnyat adó fák, sütni-főzni is lehet, filagóriák, a gyerekeknek miniállatkert, szóval egész komplex kis élményt nyújthat akár családosoknak is a hely. Bár a szállás elfoglalása kicsit vonatott volt, és annak minősége sem verdeste az eget, szerencsére sokat nem tartózkodtunk odabent... No de horgászni mentünk, essék szó arról is! Ahogy mondtam egy patkó alakú holtág belső feléről beszélünk. A patkó középütt el van választva, egyik "szára" napijegyes víz teszkós pontyokkal és keszeg-kárásszal, idényjelleggel afrikai harival. A másik fele, ahol mi is voltunk, intenzíven telepített víz, 2-7 kilós pontyokkal leginkább teletűzdelve. Szélessége kb. 35 méter, mélysége a régi mederben 1.5-1.7 méter körül van, előtte egy kotort szakasz olyan 50-70 centis, lassan mélyülő. Szemben nádfal, a régi meder partvonalát követve, szóval egyértelmű, hogy oda kell horgászni (bár szó se róla, lehetett fogni másutt is, de onnan nagyságrendekkel többet). Ki is klipszeltem amennyire közel csak lehet (olyan 30-50 centire a nádastól), és 6-8 óránként mini szpombbal bejuttattam kukoricát, valamint 8 millis édes és fűszeres (kolbászos) pelletet. Erre 3:1 (klasszik:uni) arányban kevert aquával horgásztam rá, amibe tettem a fenti pelletekből és a kukoricából is, így folyamatosan ment be nem kevés kaja. Nagyon jól reagáltak a halak, gyakorlatilag az első dobástól kezdve folyamatosan ott voltak az etetett helyen, nem volt különösebb nehézség halat fogni. Második este nem is tudtam csak egy bottal horgászni. folyamatosan jöttek a 2, 6 kiló közötti nyurgák. Nagyon jól védekeztek, de szerencsétlenek agyon vannak szurkálva, borzasztóan néznek ki... Nekem egy bő hatos nyurga volt a legnagyobb halam, meg kijött egy néhány kilós tok is. Csak este-éjszaka horgásztam, nappal nem lehetett megmaradni. Akkor maradt a fröccsözés, hideg sör, meg a szundi. :)
    Halak mennyisége szempontjából nem lehetett okunk panaszra, de ahogy szerencsétlen halak kinéznek, hát... Nem szívesen támogatok egy ilyen helyet horgászatommal... A parton baromi sűrűn vannak a helyek, nincs öt méter egy embernek, ami nagyon szűk... Szóval, bár sokat fogtunk, de a szállás minősége és a szerencsétlen halak nálam negatív összképet adnak ki. Inkább fogtam volna csak öt potyeszt, de azok szép egészségesek, mint harmincötöt, de szétszaggatott szájjal... Majdnem elment egy egész flakon szájfertőtlenítő... Egyedül a 6.5 kiló körüli nyurgám szája volt ép.
    Amúgy tapasztalatnak jó volt, jól működött a felszerelés, pontos volt a peca, ebből a szempontból pozitív. Minden más szempontból viszont... :(

[ Szerkesztve ]

Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!