Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsola32

    őstag

    válasz gban #39656 üzenetére

    az Fb csoportokról...
    szedjük szét a szezont a fazontól
    a csakakék (ott nem vagyok tag, és nem is tervezem), de említhetném a method csoportot, a pergetős csoportot a feeder csoprtot, a célközönség reklámhelye.
    minden márkának, boltnak megvannak az emberei, "teszthorgászai", akik minden fingásra egy nap többször is megírják nekünk átlagos felhasználóknak, hogy xy termékkel mit fogtak aznap. (jó-jó néha túllőnek a célon, három óra alatt fogtak 160 kg pontyot, a csodabogyóval, egy agyontelepített lavórból))
    a legnagyobb szart is el lehet adni, ha csak 100 ember olvassa a posztot, és 10 felkeresi a boltot, és 3 vásárol, akkor elég jó a végeredmény.
    itt csoportonként 20ezer emberről beszélünk, akik önszántukból léptek be ezekbe a csoportokba.
    ingyen reklám, célirányos közönségnek, mesterien irányítva. (admin szinten)

    a kinai csoport más tészta
    az adminok nincsenek lepkatálva az alival, hogy nyomják a "minőségi" termékeiket, ez a csoport saját kárán - rendelésekkel - teszteli az alinak ezt a szegmensét.
    ami működik vagy nem, megírjuk, és itt jön a lényeg, megosztjuk tapasztalatainkat.
    a teszhorgász, mert is van ilyen, Te is lehetsz, ha kiviszed a gumihaladat a partra, és dobálsz vele 1 órát.
    és akkor a hab a tortán, mert az is van, néhány ember, orsókat szerel, napi nyolc órában, mondjuk 20 éve, és látott már japcsi prémium márkát is, meg alis kínait is.
    innen a viszonyítási alap
    Neked kell eldöntened, hogy mennyire hiszel ezeknek az embereknek,.
    az orsóra visszatérve, számold át évi költségvetésedet,amit a pecára adsz ki, dobj fel két rapala árát, és próbálj ki egy kínai orsót, legyél teszthorgász, szívesen olvasnánk benyomásaidat a termékről.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák