Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz wierra #13522 üzenetére

    Számomra a Miyota 82xx szerkezetei a Seagullok alatt helyezkednek el. Van jópár Miyotás órám, és azok meglehetősen pontatlanok, nem is tudom őket rendesen beszabályozni, és nem húznak olyan jól a rotorok. Amiben jobbak, az a hanghatások (kivéve az ST6), és a koronáról húzás, ahol a Seagullok reszelős érzésűek, a Citik finomabban kattannak. De Miyotából már csak 9000-es sorozatból vennék, a 8000-esekkel elégedetlen vagyok. Olcsó Seikók se pontosabbak, de azok jól húznak rotorról (cserébe viszont nem húzhatók kronáról). Az ETÁ-kból nincs igazán olcsó kategória, és azok azért nem kínai szint, de a hibájuk, hogy viccesen szarul húznak rotorról, még az olcsó Citizeneknél is rosszabbul. Rendszeresen után kell húzni őket, ha irodai munkát végez az ember. Sokáig nem volt kínai szerkezetes órám csak japó, meg svájci, de az elmúlt pár hónapban lett 3 is (és most érkezik a 4.), és meglepődtem, hogy milyen jók. Szóval erre mondják az angolok, hogy YMMV

    evDirect villanyautós töltőhálózat

Új hozzászólás Aktív témák