Új hozzászólás Aktív témák
-
Surfym@n
senior tag
válasz Skynet258 #8469 üzenetére
én is 6bar-ra fújom, ha bejön a kánikula, akkor visszaveszek 3-4 tizedet. Ha cserélsz belsőt, akkor jól hintőporozd be, felnit is és a külsőt is. Nyomj bele egy fél flakon slime-ot is, aztán akkor defekt után még lesz tartása a keréknek.
Én most tervezek 10 coll-os kerekekre áttérni, ott asszem már van szúrásos defektálló fajta is (puncture protection).28 év és 2.8-as rekesz felett már nincs mese...
-
t.zolka
aktív tag
válasz Skynet258 #8469 üzenetére
Ha szétszeded kiderül. Én rögtön cseréltem 10"-osra, és már kb. 1000km van benne, és Decathlonos defektgátló folyadékot tettem bele. A gyáriban van kb. 500 méter, azóta a szekrényben pihen nem is értem minek tartogatom, el kéne adnom...
Ha megtartod a gyárit, jól púderezd be, mert szerintem azért is dörzsölődik ki, mert a két felület között nincs semmi, gumi a gumin súrlódik. -
Putyin90
senior tag
válasz Skynet258 #8469 üzenetére
Én gumishoz vittem, 1000 Ft-ért megcsinálta úgy, hogy péntek délután vittem és hétfő délelőtt hívott, hogy kész. Előtte meg napokig szenvedtünk vele ithon, a pótbelsőt is sikerült kicsípni, mondjuk arról a retardált ismerősöm tehet, aki nekiesett csavarhúzóval, mint bolond az anyjának. Nem ajánlom otthon nekiállni cserélni, mert ha nincs célszerszám leszedni is brutális procedúra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen