Új hozzászólás Aktív témák

  • bajnokpityu

    félisten

    válasz kisza25 #1472 üzenetére

    érdekes, hogy ugyanakkora probléma, mint a wv TSI motorjainál volt, mégis csak a vw lett keresztre feszitve.

    amd: VW esetén előre szól, inditásnál első pár mp-ben csörög, majd kb 10. mpben, vagy egy pici gázfröccs esetén azonnal elhallgat. eddig csak úgy láttam láncos motor feszitést megoldani, hogy rugó+olajnyomás kifesziti. a rugó nem tud eleget nyújtani, amikor már több mm-t nyúlt a lánc, hidegen meg nincs elég olajnyomás, ezért laza a lánc, amig nem épül fel a nyomás.

    szóval ott szól előre. az 1.8TSIm vagy 10e km-t még elmegy, mire kb 2cm hosszabb a lánc, és még akkor se ugrott át. (kb 80ezernél jött ki, 90nél kapott láncot).a kis TSInél (főleg 1.2) nagyon vékony, gyenge lánc volt, ami képes volt annyira hirtelen nyúlni, hogy hetek alatt ment át a csattogásból a ugrásba.

    namost, hogy a pár hét és a 10e km között a kiáé hol helyezkedik el, az jó kérdés. azért, ha megveszed, és csattog, tök jó alkualap, majd biztosra tudsz meenni. ha nem csattog, akkor meg majd cseréled, ha elkezdi. fölöslegesen én biztos nem boritanám szét, annyira nem olcsó játék ez...

    1 féle képpen lehet megszopni, de ez azért nem hiszem, h gyakori, ha meggányolják a láncfeszitőt. CBRen láttam ilyet anno, beletoldottak a feszitőbe, és igy tovább használhatták a nyúlt láncot. De ennek azért kicsi az esélye.

    [ Szerkesztve ]

    eladó Kawasaki j300 robogó

Új hozzászólás Aktív témák