Új hozzászólás Aktív témák

  • shifty!

    senior tag

    válasz kisza25 #1714 üzenetére

    Lényegében igazad van, persze attól is függ, mik a többlet költségvonzatok - van-e téli gumi szett, milyen idősek a meglévő gumik, km-től függően milyen szerviz következik, annak milyen költsége van, etc.

    Aztán persze igaz, lehet hogy a frissített, újabb technológiával lehet hogy jobban jár hosszútávon az ember.
    Meg vagyok igazából lőve ezzel a 4MFt-s kategóriával, nagyon sok a lehetőség, és annál könnyebb csalánba nyúlni.

    Peugeot, Citröen nálam alapból kilőve. 7 betűs, franciát nem - kivéve Renault, mert most az van :DDD

    TSi motoros, VW konszernest nem szeretnék, nem vonz sem a formavilága, sem a TSi-kről hallott legendák (persze, a mostani dCi Megane-om sem jobb hírű :D)

    Viszont Toyota Prius/Prius+ is elérhető már jópár darab ebben az ársávban, jó felszereltséggel és relatíve értelmes futásteljesítményekkel, bár azok amik elérhetők azok is már ~8 évesek. Nem kort és km-t veszünk tudom, de a mostani autómat is 9 évesen vettem, és utána kezdődött is a szervíztánc...

    Korábban nem voltam meggyőződve róla, de egyre inkább hajlok afelé, hogy családtervezés szempontból talán jobb választás (kövi 5 évben fix családalapítási-gyarapítási projekt) egy SUV-szerű, amibe könnyebb (mert nem lefele pakolsz mondjuk) gyerekülést, babakocsit, csomagokat, gyerekeket bepakolni, közben kezdtem el a Kia-Hyundai csoport felé szaglászni, majdnem Ceed lett belőle, nagyon szépek és szimpatikusak, viszont méretében nem előrelépés a II-es Megane után, átnéztem, hogy Ceed-ből, i30-ból a jobban felszerelt, jobb korú példányok is kb. ebbe az ársávba esnek, de akkor meg már vannak ugyanolyan méretű, emelt autók, és kezdtem nézegetni a Sportage-ix35 vonalat.

    And here we are now :D

    "Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."

Új hozzászólás Aktív témák