Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [CS]Blade2

    addikt

    válasz [CS]Blade2 #4947 üzenetére

    Kibogarásztam a könyvből:
    olaj: 15k
    hűtővíz: 210k vagy 10év, utána 30K vagy 2 év
    gyertya: 1.2L MPI-nél 150k
    légszűrő: 30k
    klímaberendezés légszűrője: 30k (viszont 105K-nál kérte a tulaj a cserét, de mindegy, nem tétel)
    Fék és kuplung folyadék: 30k vagy 2 év

    Ez alapján a vizet nem cserélték soha, de még nem is kell. A váltót pedig csak nézegették valszeg. Annyi van, hogy intenzív használatnál 120K-nál megejthető, de ki tudja. A gyertyák meg majdnem minden más pedig elvileg 150K-nál esedékes volt, annyi, hogy nem lehetek benne 100%-ig biztos.

    Amit még tudok, hogy 105k-nál volt elől tárcsa+betét, meg az egyik guminál a szelepet cserélték 135k-nál, és egy klímatisztítás van még a papírokon.

    Olajból a legjobb az a 0W20 (API SN, ACEA C2). Nem tudom viszont, hogy pontosan melyik lenne jó. API SN sok olajon van, ACEA C2 nem igazán van így feltüntetve. Ez aszem az A5/B5 alatt van, de van amelyik C5, nem tudom, hogy mennyire fontos, hogy C2 legyen. Majd megyek az olajos topicba a napokban.
    Nem tudjátok, hogy mi a gyári KIA vonalon? [Remélem nem a címke nélküli hordós :) ] Pl.: A Suzuki Ecstar-t vagy mit használ.

    Amire nem jöttem rá, hogy a nappali menetfény hogy van, de majd elolvasom a könyvet. Auto-n semmi nem világított amikor próbáltam. Ami fura még, hogy úgy felejtett, felkapcsolt világítás miatt nem visít. Ez lehet, hogy hiba?

Új hozzászólás Aktív témák