Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz gippazoid #6465 üzenetére
Nekem Kia Rio 1.25 62kW G4LA kocsim van, 2019.01-i. Koreai mivolta miatt az API-t érdemes nézni, annyira nem fog stimmelni az EU-s ACEA.
Nekem Motul Eco-lite 0W20 -at ajánlottak bele az olajos topicban, az van már benne már másodszor.Ha sokat mész pályán és hosszú utakat, esetleg nyomod neki, akkor lehet vastagabb, mint 0W30 vagy 5W30.
Én csak városban használom, a sok hidegindításhoz és hideg üzemhez én inkább a 0W20-ast preferálom.Nekem ACEA C2 van a könyvében. C-s az simán lehet benzin-esbe előírás. Ebbe két katalizátor van, a legújabbakban meg ott a benzines részecskeszűrő.
API-nél meg a M utáni az jobb.Ez kia.com-os link, maga a gyártó ír C-s olajat benzines kocsikhoz:
[link][ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz gippazoid #6465 üzenetére
Ökölszabály, hogy az szgkdhoz adott gépkönyvben ami van abból kell kiindulni.
De van saját KIA olajválasztó esetleg azt is meg lehet nézni
Cs olajok C3 is mehet benzinesbe, nem csak dízelbe.
[link]
"C3
Stable, stay in grade oil for use in vehicles fitted with DPFs & TWCs and in high performance diesel and petrol engines requiring low friction, low viscosity and Mid SAPS (Sulphated Ash < 0.8%) oils, with a minimum HT/HS viscosity of 3.5 cP. These oils may also meet A3/B4* and API SN"A dolgot pl mégjobban megkeveri, hogy adott motor volt DPF nélküli és DPFes verzióban is. Az egyikbe simán lehet előírás A3/B4 A5/B5 a DPFes kocsiba meg alacsony/közepes hamutartalmú = Cs olaj kell. Ha A/Bs olajat raksz bele azt a DPF nem köszöni meg.
Ha a gépkönyben A3 min SM van akkor én pl innen vállogatnék olcsobbat és 8.000kmenként csere. [link]
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs