Új hozzászólás Aktív témák
-
hali, 1,4 szívó örök élet +1 nap, a kia 5 évesen még 2 év garis, a hyundai viszont már nem az
a garanciához kell a szervizkönyv, és hogy időben szervizeltették
én most vettem egy 2015 i20-at
elötte 2013-as i30 sw volt, meg az elött kia ceed 2011
kia rio-t tesztvezettem, 7 év gari miatt jobban megéri, de nekem i20 jobban tetszik, azért lett az
Ha kinti az autó, de rendesen szervizelték, itthon is érvényes lesz a gari, de xsak akkor, ha nem tekergették az óráját.
Én magyarországit vettem biztos ami biztos[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Gombinyó #175 üzenetére
Melyik? Az 1,25 az tényleg egész jó sok hidegjárattal városban 6,3 10000km átlaga
Az 1,4 az már 6,5-7,5 ez valamiért sokkal nagyobb szórás volt 70000km mentem vele
1,4 crdi i30 sw 5,2 volt 10000 km átlagaEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Gombinyó #178 üzenetére
Én a 6,3 átlagot nem finomkodva érem el az i20-al(ami a rio megfelelője), hanem haladósan, sokkal többet nem lehetne vele megetetni, de országúton 5-6 között lehet tartani
Az 1,25 jobban fogyaszt, mint az 1,4 és nem sokkal gyengébb 84 vs 100ló[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
IreN!CuS
őstag
válasz Gombinyó #301 üzenetére
Szerintem a magyar piacról pont a garancia miatt nem kell lemondanod, persze ha opció, hogy a német piacon is nézelődj csak jobb mert nagyobb a merítési lehetőség.
A garancia mindenhol érvényes a feltétele az, hogy a kocsi márkaszervizben legyen karbantartva. Kia-ról tudok nyilatkozni ott semmivel sem vacakoltak ha garanciális téma merült fel, pl. teljes műszerfal csere a garancia lejárta előtt kb 1 hónappal és kb 200 km-el.
Nekem az első gen-es ceed 130ig volt elfogadható de az csak 5 gangos volt akkor olyan 6-6,5 között kajált. Ezekben ha jól tudom már csak 6-os váltó van ergo mindenképp jobb pályára.
Talán érdemes áttúrni a totalcar népítélet részét hátha valaki említi az általad kérdezed doglgokat.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
rob210
nagyúr
válasz Gombinyó #303 üzenetére
Most szívok egy 1.6 crdi 128 le 2012 es (jd) kocsival.
Nem az enyém én csak javítom.
Nagyon jó kocsi beltérre, menetkomfortra, fogyasztásra, de ha lehal benne valami akkor aztán szuper gépnek nem nevezném.
Az alkatrész pont olyan mint a toyotánál, itt is szereltek mindent mindennel.
Legutóbb a külső kormányösszekötő, volt ilyen, hiába alvázszám, motorszám évjárat, minden lófütty, nem volt jó hozzá egyik se ami az autósbolt listája szerint belevaló. Igaz ez a 2012 a modelváltás előtti év lehet ez a baj, de az egyel újabb szériásé lett jó bele
És vannak még ilyen apróságok amik nagyon bosszantóak.
Igaz a kocsi értékéből nem vesz le, csak aki karbantartja az fogja utálni.Ennek ellenére az összkép jó róla, hiszen minden autóban van valami hülye megoldás manapság.
De a minőség érzete, használhatósága megnyerő![ Szerkesztve ]
Renault power
-
kopi72
aktív tag
válasz Gombinyó #322 üzenetére
Ma beleultem a Kia RIO-ba is. Hat.... nagyon kenyelmetlen volt a clio2-hoz kepest.
Ja es 3.8M, ugyanazzal a felszerelessel, mint a Hyundai.
Es jovore meg dragulni fog, mert allitolag januari deviza arfolyammal ment, es az meg dragult ev kozben, amugym ost is magas, szoval jovore olyan 100-120 ezerrel meg dragabb lesz..Magyarorszag a mosoly orszaga. Akar kiskoruton akar nagykoruton elmenygazdag utazasban lehet resze!
-
kopi72
aktív tag
válasz Gombinyó #322 üzenetére
az ha dragul 1 dolog. Az inkabb szomoru, hogy egy csaladban 2 diplomas embernek, raadasul az egyik kozep vezeto (20 embert iranyit) problemat okoz uj autot venni hitel nelkul sok evi sporolas utan sem, ugy hogy semmi hiteluk nincs mar 1 evtizede sem. Es ceges auto meg nincs.
Vagy nem vagyunk elegge tortetoek es gonoszak lehet.[ Szerkesztve ]
Magyarorszag a mosoly orszaga. Akar kiskoruton akar nagykoruton elmenygazdag utazasban lehet resze!
-
vlevi
nagyúr
válasz Gombinyó #420 üzenetére
Valószínűleg abból fakadóan (habár én kívülálló vagyok, nem érint a dolog), hogy orrbaszájba tekerik vissza az órákat, használtautók jó része 80-90ezer km-el van fenn, ki tudja mennyit futott, mennyit kopott az a lendkerék.
Megaztán megveszi a pórnép aprópénzért a nagy autót kintről, és azt gondolja, nem kell rá költeni. Sajnos kell, és többet kell rá, mintha itthon vett volna egy szutyukit. -
Akula
őstag
válasz Gombinyó #420 üzenetére
Aki 900k-ért vesz egy visszapörgetett órás lestrapált dízelt, de csak ennyi pénze van és kell a kocsi, azt igenis odavágja ha két hónap múlva szembesül vele, hogy először kettőstömegű csere 200-300-ért, rá két hónapra meg a turbójavítás 300-ért, mert a csere az inkább millió fölött lenne, aztán a DPF, stb. Ez oda tudja tenni a családi büdzsét. Ja, hogy miért nem vett inkább egy 1.3-as swiftet? Az nem autó, a szomszédnak is bömbije van.
A jó kocsi ott kezdődik, hogy a kötelező fékbetét és folyadékcseréken kívül csak tankolni kell és télen nyáron, mindig lehet rá számítani 10 éven keresztül. Ha meg valaki vigyáz rá és tudja is rendesen karbantartani, akkor 20 évesen ha nem is az aszfalt verhetetlen bajnoka, de elvisz ahová kell. 30 évesen meg OT rendszámmal megfordulnak utána."Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
válasz Gombinyó #423 üzenetére
igen, ilyen a tudatos vásárló. Felkészül a fenntartási költségekre, egyéb kiadásokra stb. Nem is erről beszélek. Az alkatrészeket úgy tervezik, hogy kb. (most ne ezen a kadjunk fel) 300000km-t tudjon menni kifáradás nélkül. Ezek specifikált körülmények között és specifikált ciklusokra vannak kiszámítva. És most jön a képbe a rossz minőségű Cinkotai út (extrém terhelési eset) és a visszatekert km-óra (hibás éltciklus adat). Ez szokta meglepni a használt autót vásárlókat. Ha 600000km-re lennének tervezve a komponensek, azok túlméretezettek lennének (nemcsak a tömegről beszélek) de nagyobb eséllyel bírnák ki a többlet terhelést is és a kifáradási határciklus valószínű, hogy képbe sem jön. Ezekre szokta a köznyelv mondani, hogy örökélet+1 nap. Namármost a távol keletiek nagytöbbsége ilyen.
Apropó benzines. Nekem is az van. Nem érte meg a használati szokásomhoz a dizel. De ha egész nap az autópályát tolnám, akkor az lett volna. Amúgy valaki már írta itt korábban, hogy benzinesek is kapnak kettőstömegűt. Nem akarok levegőbe beszélni, de ha jól emlékszek a subaru 2.5 benzines boxer is azzal van szerelve."Akula Sub, ready for the deep!"
-
98bja
senior tag
válasz Gombinyó #634 üzenetére
Köszönöm a válaszokat. Igen, pont a műhelypornó után néztem meg a használtautó kínálatot és akadtam rá erre az autóra. Nincs sajnos nagy választék, és a nagyrésze dízel, vagy a gyengébbik 1.6-os GDI. Ezeket semmiképp nem akarom. Viszont olvastam több helyen, hogy ahhoz képest hogy a 2 literes majdnem 180 lóerő, eléggé erőtlen, és autópályán is viszonylag zajos a motor. Ezek olyan dolgok amik pont nagyon fontosak lennének nekem, úgyhogy valószínűleg nem lesz belőle semmi. De persze ki kéne próbálni, és akkor lehet megváltozna a véleményem.
-
albiosz
őstag
válasz Gombinyó #647 üzenetére
Azt hallottam, hogy ők nem Suzuki, ahol többszázezer HUF különbség lehet kereskedések között. Tehát akkor ez ennyi, ok.
ADA csomag megér + 80e-t szerintetek? Ezt tudja:
ADA (Advanced Driving Assistance csomag)
AEB (Autonóm vészfékrendszer)
LKA (Sávtartó asszisztens)
DAA (Éberségi felügyeleti rendszer)
HBA (Távolsági fényszóró asszisztens)
Tempomat sebességhatárolóval
Supervision műszeregységTempomat mindenképp kell, a többi nem sokat mond.
A gumit még nyomozom, hogy milyet adnának, de reálisnak tűnik a 150.
(#648) Grande Ale: 4M van cakkpakk a történetre. Stonic ilyen feltételekkel (radar, tempomat, klíma) már nem fér bele.[ Szerkesztve ]
-
-
albiosz
őstag
válasz Gombinyó #696 üzenetére
A jelenlegi Astra F 44 kW, 60 LE és 960 kg. A Picanto azért komolyabb: 62 kW, 84 LE és ha jól olvasom 983 kg. Azért az Astránál nem lehet rosszabb pályán hangszigetelés tekintetében sem.
(#697) Akula: széles a Mokka és a Vitya is sajnos.
prsq és kisza25: a jelenlegi Astra 1688 mm széles tükrök nélkül. Tükrökkel ez pont befér. Stonicot a kereskedő se merte bepréselni. Rio alig keskenyebb.
Kipróbálta egyébként a Picantot a héten, garázsba is betették. Le van nyűgözve, pedig a tesztautó az 1.0-s MPI volt. 120 km/h is volt, nem tartotta vészesnek. Ennél ugye az 1.25 még jobb is lesz. Hangsúlyozom, hogy neki az Astra a viszonyítás, azon kívül más kocsit nem nagyon vezet. GT line 4,87 üzembe helyezve 4 téli gumival, felnivel, TPMS-szel. K drága, de új autót szeretne és új garázsra nincs lehetőség. Stonic, RIO nyilván jobb lenne, de a jelenlegi helyzet miatt úgy néz ki ez lesz, hétfőn intézi, 4-5 hónap.
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
válasz Gombinyó #735 üzenetére
mi lesz az alapmotor? mert sportage még van 1,6 gdi-vel, ceed már nincs és nem hiszem, hogy 1,4 alapmotorral lenne az xceed
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Gombinyó #738 üzenetére
akkor nem tudom, lehet magasabb felszereltségtől indul
a stonic 1.0T 4,8M, a kona is
a sima ceed 1.0t meg 5,1M, olyan 5,5M lenne reális, ha nem magasabb felszereltséggel indul[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Gombinyó #807 üzenetére
na többek között ezért vettem tipo-t, nem nyom a közép konzol, nem zörög a beltér, halk még 140-es pályatempónál is és 3,8M Ft-ba benne volt a 16" gyári alufelni+ sötétítés +ködlámpa + színre fújt tükrök +króm kilincs, ekkor még 700 eFt-ra voltam a ceed alapárától
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Gombinyó #817 üzenetére
Van/volt több megane a környezetemben és mindenki küzdött valami problémával én inkább kihagytam
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Atlantis
veterán
válasz Gombinyó #939 üzenetére
A legtöbb autó csillaggarázsos, rosseb se szerelgetné az utcán.
Nekem inkább azon akadt meg a szemem, hogy a fenébe tud egy 2019-es Tucson-nál már kiégni az izzó? Igen rövid életű volt szegény. a LED-es nappali fények korában...egyéb elektronikai gikszer nincs ott? Persze ki lehet fogni selejtes izzót, tudom, de ez kicsit fura.
Szerk #941: Hja, az más.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
válasz Gombinyó #1314 üzenetére
I20 active, stonic 4M, a corolla meg 6,5M. Az i20 active és stonic B szegmensű suv, a corolla meg egy C szegmensű kompakt. Amúgy csak a sedanból van 1,6 nem? Az 5ajtós 1,2t?ja látom ezt írtad.
Gondolom azért is nézi előbbi kettőt, mert az tetszik neki, és nem kell neki nagyobb. Amúgy eddigi legkényelmesebb ülésű autóm az i20 volt.
Ha így nézzük utazó autónak tipo 4M ért és az legalább árban ugyanott van, vag 1,4T, de akkor már 4,5-4,7M[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
AMD Power
titán
válasz Gombinyó #1486 üzenetére
Elhiszem..... Túl fogom élni ha nem veszek új autót. Amire majd nem fizetek cascot stb.... én nem fogok ettől éhen halni. De pár ismerősöm aki ilyen helyen dolgozik (KIA, Opel) ők igen. Sőt az Opeles srácnál már új autó értékesítés nincs is. Nincs rá keret. Már csak szerviz. Még a kiáltott autókat is elvitték, tartozás fejében. Szóval a kereskedések vagy kitalálnak valamit vagy a fele zárós határidőn belül csődbe megy.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
válasz Gombinyó #1521 üzenetére
kb, mint az 1,4 szívó, csak teljesen más karakterrel, máshova valók. A benyás helybe, a diesel meg pályára. Viszont azaz 1,4 ha valaki tartja a gyári 30ekm csereperiódust, akkor 250-300 ekm környékén elhalálozik (vagy még előbb). Bele futottam több motorcserés darabba, amiben még garancia időn belül cserélték garanciában a motort
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
oliwire
őstag
-
bandika0626
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban