Új hozzászólás Aktív témák
-
dssport
tag
Fontos a 4x4?
Ezt a mókust keresd meg aki a videóban +szakérti a Sorentot. Szerintem biztos, hogy látott már karón Sportage varjút (is).- Bárdin pörgess ki pár kopó/fogyót, hogy anyagilag beleférhet-e - a kettős tömegűre rákerestem neked, hogy ehhez is olyan eszetlen drága-e mint ix35-hőz, de ha jót néztem, akkor elvileg nem.
- Rozsdára figyelj
- Kérdezd meg márkaszervizben, hogy diagnosztikával ebben már tudnak-e olvasni legalább résolajat, mert ez a poharas/megbontásos módszer egy vicc.[ Szerkesztve ]
-
Kront
tag
nem tudom aktuális-e még, nekem 2009-es 150 LE-s volt, ami lényegében ugyan az. 180.000 alatt kétszer kellett kettős tömegűt cserélni (alkalmanként olyan 350e volt), 5 éves kora után kb. kétévente az EGR-t kipucoltatni mert lekormolódott (városban használtam) és hibakódot dobott (10e alkalmanként), meg egyszer tönkrement az állásszög jeladó, de a szervizbe még el tudtam vele menni.
időben cseréltem benne mindent, karbantartottam, cserébe soha nem hagyott az úton, megbízható volt. újra megvenném. hasmagasságától eltekintve a terepjáró képessége nulla, de a padkákat, fekvőrendőröket, földutakat jól bírja.
a fogyasztása 9 liter volt télen, nyáron, hóban, klímával, klíma nélkül, napon, városban, pályán... szóval mindig. fölé sem nagyon ment, de alá is legfeljebb csak országúton lehetett vinni 90-100 körüli utazóval.
alkatrész 2-3 nap alatt mindig volt az ócsai nagykerben, ha kellett valami. (ablaktörlő motor meg hátsó lámpa kellett, meg kétszer karosszéria elem, amikor belém jöttek.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen