Új hozzászólás Aktív témák

  • maj-viktor

    őstag

    válasz lililááá #54332 üzenetére

    "Nem hazai pálya,itt ilyenről szó sem lenne! Mondtam küldjön másik mikrofont,mert ugye kettőből egy miért is ne lenne sza.r...,xariik az egészre válaszra sem méltat."

    Hogy újat / csere terméket kapsz, ahhoz először vissza kell juttatni a hibás darabot! Ez itthon is így működik / külföld esetén is... Ezt nem érted, de csak úgy vagy hajlandó kompromisszumra, hogy a hibásért cserébe kapsz egy újat és akkor talán visszaküldöd a rosszat... (pont ez ilyen "ügyeskedő" vásárlókat utálom én is és ezt magyaráztam, hogy "sokat akartok"... pl.: full refund és termék megtartás egy olyan összegnél, ahol vevő részéről a vissza posta a korrekt mód... ilyen megtartom és full refund, mert szar, max pár dolláros termékeknél pálya, ahol több lenne a visszaposta, mint maga a termék... itt ilyenről szó sincs!)

    Vagy visszaküldöd és full refund, vagy akkor csinálj a hibás darabbal amit akarsz!
    Komolyan néha gondolkozzatok már az eladó fejével is... te benyelnél ekkora veszteséget!? Ugye, hogy nem! Akkor meg!? Visszakéred a terméket és ha megállapodik, hogy tényleg hibás - küldesz egy újat vagy full refundolsz és bocsánatot kérsz, hogy szart küldtél)

    Erre írtam, hogy te "sajnálod visszaküldeni", akkor igenis fogadd el a 15%-ot, mert ali döntése is a visszapostát fogja megítélni és ha nem csinálod meg, akkor 15%-ot sem kapsz, nemhogy 100%-ot!

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

Új hozzászólás Aktív témák