Új hozzászólás Aktív témák

  • maj-viktor

    őstag

    válasz maj-viktor #54955 üzenetére

    Ja és nem! Még mindig nem vagyok vámos / postás... Én se magamról sz*pok ki ezen infókat... ~10év tapasztalata... ~14éves korom óta "diákmunkába" postáztam rengeteget egy webshopnál, és én kezeltem csomó csomagot / csomagolás / postázás / e-mailek kezelése / panaszok kezelése / postai reklamációk, stb.!

    (így ne írjatok ilyen PM-eket, ha postai kérdés van, ide nyilvánosba... legyen visszakereshető másnak okulásul! Csak akkor PM-ez, ha privát infó van benne... ragszám - lakcím, stb., mert amúgy szívesen szoktam segíteni postai dolgokba... akár reklamáció / visszaposta segítség is, stb.)

    De ok, ha nekem nem hisztek, legalább a "hivatalos postai válasznak", stb.

    "Sajnos előfordulhatnak olyan esetek, amikor a küldemény eltűnik vagy megrongálódik. Abban az esetben, amikor bizonyíthatóan a Magyar Posta hibájából adódóan tűnt el vagy sérült meg a küldemény, a vonatkozó jogszabályi előírások szerint kártérítési felelősséggel tartozunk. A nemzetközi küldemények esetében a kártérítés menetéről az Egyetemes Postaegyezmény 23. cikke rendelkezik. Az ebben foglalt előírásoknak megfelelően a feladó jogosult kártérítésre, mivel a küldemény a feladó tulajdonát képezi mindaddig, amíg a kézbesítés meg nem történik. A címzett csak akkor jogosult kártérítésre, ha a feladó lemond a kártérítési jogáról a címzett javára. Ezt a feladó a külföldi postaigazgatásnál kezdeményezheti, amihez az MP Zrt. egy angol nyelvű igazolást állít ki.
    A küldemények kézbesítése kapcsán általánosságban elmondható, hogy a Magyar Posta Zrt. a hatályos jogszabályokban megfogalmazott minőségi elvárásokat maradéktalanul teljesíti. A Magyar Posta Zrt. évente több százmillió küldeményt kezel. Ezen küldeményszámhoz képest elenyésző a megalapozott panaszok száma. A nemzetközi mérések alapján a nemzetközi küldeménykezelés átfutási idejében és biztonságosságában a Magyar Posta Zrt. a megbízható, jó posták között szerepel. A Magyar Posta Zrt. minőségi eredményeit alátámasztja, hogy a Magyar Posta az EMS szolgáltatás (nemzetközi expressz szolgáltatás) 2013. évi magas színvonalú ellátásáért 2014 áprilisában elnyerte az UPU (Egyetemes Posta Egyesület) arany fokozatú elismerését, így a társaság ezen a területen bekerült a világ négy legjobb szolgáltatója közé."

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

Új hozzászólás Aktív témák