Új hozzászólás Aktív témák

  • maj-viktor

    őstag

    Volt egy problémás ügyem...

    röviden banggood-től jött valami, ami részben hibás volt... egyezkedés.... dispute - claim.... visszaküldést kértek... lezárták, hogy mellékeljek TN-számot... írtam, hogy nem akarom visszaküldeni, hanem küldjenek hozzá alkatrészt és megcsinálom... vagy partial refundoljanak... sajnos már a paypal vita ugyebár olyan fázisba volt, amikor már csak a végső... visszaposta TN számot engedi beírni...

    ekkora kaptam e-mailt a bang-től, hogy mi is a probléma... és igazoljam videóval és akkor 50% refundolnak, ha valós a hiba... küldtem a videót e-mailbe! (direkt rákérdeztem, hogy hova - hogy küldjem, ők írták, hogy mellékletbe jó lesz)


    &

    Röhej a válasz: megkapták videót - de nem tudták megnézni (gmail melléklet - google drive - instant nézhető) - megnyitni, de megadják a part refundot... DAFUQ! De előbb close-oljon az ügyet... írtam, hogy nem fogom... írták, hogy akkor nem tudják megadni (utánaolvastam, és mivel tényleg egy problémás ügy közepén voltam, ahol kicsit nehézkesebb a part refund megadása - nem lett volna lehetetlen ügy, csak pár e-mail váltás kellett volna nekik a paypal-al...), írtam, hogy jóvan egyefene örüljetek.. először zárom, de kapjam meg a refundot... és lám másnap megkaptam! (szóval azért nem lehetetlen ügy... de azért ilyen tényleg ne nagyon csináljon az ember, mert amúgy az eladó tud refundolni, szinte bármely fázisban) - csak akarat - "adminisztráció kérdése", meg esetleges tranzakciós költség... ha közvetlenül küldi vissza, nem a refundos keretben!

    Szal ilyen szempontból plusz pont bang-nek, hogy close után is refundoltak...
    (bár ugyebár ez a normális... de a mai világban résen kell lenni)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

Új hozzászólás Aktív témák