Új hozzászólás Aktív témák

  • KicsiRossi

    csendes tag

    válasz DavidQ #89255 üzenetére

    Láttam, hogy a Te problémád megoldódott, és csak azért erre válaszolva írom a bejegyzésem, mert kb 1 nap eltéréssel de hasonlóképp jártam, azzal a különbséggel, hogy az Én csomagom azóta sem ért ide... Én Kínából, Gearbestről rendeltem egy telefont EU Priority Line szállítással, és ez az utolsó infóm róla:

    2018-11-29 06:32
    Feucht, Germany, The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal?searchvalue= )

    És még az is ugyanúgy történt, hogy szinte azonnal megjelent a posta.hu nyomkövetőjében a megadott ragszámmal, viszont vasárnap délután óta "eltűnt", nem ad rá találatot a posta.hu. Nekem azóta sem hoz rá semmit :(

    Magyar Postánál és a Gearbestnél is érdeklődtem már, lényegében nem sok sikerrel. Postától most szerdán jött a válasz, hogy a nyomkövetéssel problémáik vannak, de a csomagomat nem látják még az országban, kérdezzek rá a csomag feladójánál. Gearbesttől is jött válasz még aznap, hogy hát kérdezzem meg a helyi csomagszállító céget, mert ők bizony úgy látják, hogy a csomagom megérkezett a célországba... De itt szerintem csak annyi történt, hogy nem igazán jó az angoljuk, mert Ők is ugyanazt az infót tűzték be a levelükbe amit én most ide... Itt a will be-t nem értelmezték túl jól :N

    Szerintetek mennyire aggódjak? Mi a teendő ilyen esetben? :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák