-
Fototrend
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Graphics
Jómunkásember
Rendeltem 2-3 db terméket 28 dollár körül volt.
-5$ kupon lejött, most viszont visszaküldték az árát mindennek ... Nem igazán értem.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
-
freelanced
addikt
Üdv!
Az Ebay-ről, USA-ból rendelve egy 170 USD + 40 USD shipping értékű táskánál mire kell számítani vámot illetve áfát illetően?
Ha jól tudom erre már menne a 27% + valamennyi vám is igaz? Maga a procedúra mennyit lassít a dolgon? Hivatalosan Április 4 és 12 között ideérne.
Sosem rendeltem még az USA-ból de most sajnos túl nagy az árkülönbség a két forrás között ezért még mindennel együtt is jobban jönnék ki.
Mire lehet számítani?
Persze az infók nagyobbik része le van írva az összefoglalóban, szóval inkább csak néhány tapasztalatra lennék kíváncsi.
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
kBruce
csendes tag
válasz freelanced #90405 üzenetére
Szia!
Ez alapján ki tudod számolni!
-
őstag
válasz freelanced #90405 üzenetére
Szállítási költségnek is a 27%-át ugyanúgy ki kell fizetned. Magyarán 210$-nak a 27%-a, + vámtarifa ez olyan 3-4% szokott lenni, nem tudom jelenleg a táskának mennyi a vámja.
Ha a Posta végzi akkor van vámkezelési költség, az olyan 2.5-3.000Ft-ból megvan ha minden igaz, most a pontos árat nem tudom, mert a Posta oldala karbantartás alatt áll.
Remélem tudtam segíteni, kellemes hétvégét![ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
válasz freelanced #90409 üzenetére
Nagyon szívesen!
Kétszer vámoltak nekem eddig, 1x az UPS, 1x a Posta. Az UPS az kegyetlen gyors, 1 nap alatt elvégzi a vámnak a folyamatát, a Posta meg kb 1 hétig is elhúzza ha nem több.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Savoy
újonc
Sziasztok!
Kérdésem: SpeedPAK-os küldeményt kik szállítanak ki Magyarországon?
Köszönöm.
-
Savoy
újonc
válasz RobbyJr #90412 üzenetére
Volt már SpeedPak-os küldeményem 3 hete. A SpeedPak-os nyomkövetőn gyönyörűen látszott minden. Kihozták, de nem hagytak értesítőt. Akkor bementem a Nyugatiba (62-es posta) érdeklődni, hátha ők hozzák ki a csomagot. Nem tudták értelmezni a track számot mert a Posta nyomkövetője nem ismeri fel. Kis füzetben 15-nap visszamenőleg nem találtak a nevemre, címemre keresve semmit. A csomag pedig szépen visszament az eladónak.Most ez a track szám: ES1000184282434DH01010001G0A. 18-án "kihozták", értesítőt nem hagytak.
Személyesen érte mennék, de hová? Köszönöm. -
őstag
Nekem Pesten csücsült a csomagom rengeteget, de ez a SpeedPakos küldemény a legrosszabb.
Néztem csomagodat, és az a baj hogy még azt sem írja ki hogy hol dekkol a csomagod.
Az hab a tortán ha nem találtak a nevedre semmi csomagot a Postán.
Így tényleg nem tudom mitévő légy.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
barnam_
nagyúr
Aliexpress-en a RO..... kezdetű csomagszám valós, vagy kamu? (AliExpress Standard Shipping)
Megrendelés után eltelt egy hét, az eladó nem adta fel a cuccot. Ráírtam, hogy mi van már, aztán persze feladásra került.Ezt látom Ali-n:
Shipment arrived at country of origin post office
2019-03-18 11:41:00 [GMT+8]
Arrived at destination country
2019-03-17 07:05:00 [GMT+8]
Departed country of origin
2019-03-16 21:05:00 [GMT+8]
Departed country of origin
2019-03-16 21:04:30 [GMT+8]
Shipment accepted by airline
2019-03-14 10:59:30 [GMT+8]
Shipment left country of origin warehouse
2019-03-14 02:20:35 [GMT+8]
Shipment at country of origin warehouse
2019-03-13 01:53:43 [GMT+8]
Shipment dispatched
2019-03-13 01:23:43 [GMT+8]A posta oldalán pedig:
Felvétel
Felvétel a feladótól
2019.03.18. | 07:41
DEHNHY
Szállítás
Küldemény előkészítése nemzetközi szállításra
2019.03.18. | 15:42
DEHNHY
Szállítás
Küldemény előkészítése szállításhoz
2019.03.20. | 18:00
DEHNHYEz az utolsó bejegyzés (03.20) már előre dátumozva látszott
Olyan, mintha elküldték volna egy köztes országba, és onnan jönne a csomag.[ Szerkesztve ]
-
őstag
Érdekes sztori következik, kíváncsi vagyok van e valakinek ezzel tapasztalata:
TPMS programozót + 4 szenzort rendeltem eBay-ről, (elvileg Kanadából, bízva abban, hogy ott nem csimpánzok kezelik az ilyesmit).
Fel is adták a DHL-t Kínából (nem ez a történet érdekes része), majd ki is fizettem az illetéket a DHL tekintélyes ügyintézési díjával együtt (majdnem drágább volt a tűz mint a szalonna).
Hazaérve tapasztaltam, hogy a 4db szenzor helyett csak 1db volt csomagolva,a delivery note-on lévő súlyból egyértelműen bizonyítható is volt a dolog.
Az eladó "No ploblem szending szipment vely-vely faszt" - ettől nem is tartottam.
A DHL vámosztálya: "10300 Forintos ügyintézési díj ellenében a különbözetet visszakapja."
Ja de nem ám az egészet, csak a 13000 Forint illeték arányos részén túl megmaradó összeget, tehát kb még minuszba is mennék, negatív különbözet esetén még én fizetnék, hogy rendezve legyen a dolog, hogy aztán amikor megjön a pótlás, akkor újra bevallhassam az értékét - az értéket, amit az első szállításból pénzért levonattam - hogy aztán újra fizethessek 10k+6k-t.
Feltettem a költői kérdést a kishölgynek, hogy amennyiben most hagyok mindent így ahogy van, a búbánatba, akkor elvileg olyan, mintha az első csomagért fizettem volna 44k-t, a következőért meg 0,- azaz nulla forintot. Így nem is vonhatják illeték alá a küldeményt.
Valamint ha mégis vámeljárás alá vonják, és jelen esetben azt mondom, hogy a benne lévő termék értéke 0 Forint, és amit fizettem érte az 0 Forint, akkor bármilyen jogcímen ellenőrzik a tartalmát, vagy annak értékét, azt az előző esetben is meg kellett tenniük. Ha ez tényleg így volt, akkor az jó, ha az én káromra tér el a valós érték, de az nem jó, ha az övékére? Jelen esetben pont ugyan annyiról beszélünk, és én vállaltam előbb az anyagi terhet, még az sem volt, hogy én használtam az ő pénzüket.
Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...
-
Ixion77
őstag
válasz razorbenke92 #90416 üzenetére
Sajnos te is abba a helyzetbe kerültél, amikor kiderül hogy a vámolás nem az igazságosságról szól.
Én is jártam hasonlóan mikor USA-ból vettem egy elektronikai eszközt, ami hibás volt. A gyártó hiba miatt visszahívta a terméket, árvisszafizetés mellett. A termék árát szépen vissza is kaptam, de a befizetett áfát, vámkezelési költséget természetesen nem.
Elképzelhető, hogy a második csomagod is vámkezelni akarják majd.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
beg
veterán
válasz barnam_ #90415 üzenetére
Ami Rx, Ex, Cx, Lx kezdetű, utána 9 szám, majd a szállító posta 2 azonosító betűje azok mind követhetők elméletileg.
Az időzónák szabad értelmezése szerint van hogy napokkal is elmásznak a bejegyzések.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
őstag
válasz razorbenke92 #90416 üzenetére
Ilyen is csak abszurdisztánban van:
A DHL válasza szerint ha megjön a hiánypótlás, azt is teljes összegen kell vámkezelni.
Gyakorlatilag tehát a 44 ezer forintnyi küldeményt 88 ezer értékben vámkezeltetem+DHL díj kétszer, és ez így mindenki szerint jól van náluk.
Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...
-
Ixion77
őstag
válasz razorbenke92 #90419 üzenetére
Ha logikára vágysz, matematikusnak menjél, ne vámügyintézőnek... Ez egy emberek által létrehozott mesterséges szabályrendszer, annak minden ökörségével. Külker. ügyintézők naphosszat tudnának neked mesélni róla hogy mennyire debil az egész... Ez azon kivételes dolgok egyike, ami nem csak nálunk ilyen logikátlan, hanem kb. mindenhol.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Pancsermeste
őstag
Sziasztok!
Előfordult már velem, hogy valószínűleg kamu tracking számot kaptam, mert az áru még meg sem érkezett hozzám, de a nyomkövetés szerint már "át is vettem". Aztán később megjött a csomag.
Most viszont kezdek aggódni, mivel egymás után 5 rendelésemre is ilyen kamu gyanús TN-t kaptam. Magyar posta szerint mindegyiket átvették már az ország különböző postáin....
4 esetben már írtam az eladónak, hogy mi a helyzet a cuccal és a megadott TN-el. Egyik se hivatkozott arra, hogy már át is vettem, sőt, azt írták, várjak türelemmel, ők látják, hogy úton van a csomag. Az egyik eladó mondjuk azt írta, hogy ha nem jön meg, nyissak dispute-ot. Megtettem, vissza is kaptam a pénzem.Ez most nem csak azért gáz, mert így esetleg az utolsó 10 rendelésemből 5-öt nem kapok meg, hanem az is kellemetlen, ha most egymás után kénytelen leszek ennyit reklamálni.
Most csak véletlenül futottam bele ennyi kamu trackingbe, vagy mostanában ez gyakrabban előfordul? Eddig a kb. 400 rendelésemből csak egyszer volt ilyen és egy kivételével minden csomagom megjött.
-= Pancsermeste® =-
-
-=RelakS=-
veterán
Egy kis tapasztalat a GearBest boltról:
Addig rendben van, hogy amit rendelsz, azt leszállítja.
Azonban többször is tapasztaltam már, hogy a hatalmas kedvezmények, amiket reklámoz, azok gyakorlatilag nem léteznek. Pl várom, hogy ennek a töltőnek az ára akciós legyen, erre a mai napra kb 20ezer forintot emeltek rajta. Ha megnézitek az US Plug opciót, akkor ott kb 30ezer, de hogy-hogy nem, 38% akcióban, ami eddig nem volt ott
Korábban rendelt lámpám is akcióban valami 500-1000 forint körüli árral drágább volt, az akkor hirdetett nem akciós ár meg jóval magasabb.Banggoodnál még nem tűnt fel ez a trükközés.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
nyisziati
veterán
válasz -=RelakS=- #90422 üzenetére
Minden kínai trükközik, én már nem is foglalkozok a "kedvezményekkel". Ami kell, a legolcsóbb helyen megveszem, ügyelve azért a bolt megbízhatóságára és a feedback-ekre. Kb. ez a "háromság" határozza meg a vásárlásaimat. Eddig javarészt bejött.
-
őstag
válasz -=RelakS=- #90422 üzenetére
Nekem a trükközésnél az tetszett, amikor egy időben a megbízhatóbb eladók is ráírták a powerbankok oldalára, hogy 1000000000mAh , majd lentebb kisebben leírták, hogy ez nem a valós kapacitás, hanem a marketing kapacitás, ami arra szolgál, hogy össze tudd hasonlítani más webshopokkal a terméket, a valós kapacitás 2000mAh
Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...
-
-=RelakS=-
veterán
válasz razorbenke92 #90424 üzenetére
Power bank?
600000mAh kapacitás*
blablabla
blablabla
blablabla*Ez csak egy doboz elektronikával, akkumulátorokat nem tartalmaz
példa, bár itt már odabiggyesztették a végére, hogy nó batári
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
bl4ze
veterán
Március 2-a, 24 napja LVS azt mutatja, hogy Belgiumba érkezett a GB pakkom. (Tablet tok)
24 nap alatt nem érkezett meg - GB Dispute-ban semmit nem mond : várjak.
Mennyi idő múlva érdemes PayPal DISP nyitni? Azt gondolom, hogy ez elveszett, vagy ellopták.
Belgiumból minden korábbi pakkom 2-4 nap alatt kézben volt, ez már 3,5 hét.:. bl4ze .:.
-
Norby86
őstag
Nekem a következő problémám van. Még március elején megrendeltem egy terméket az aliexpresszről, aminél a 17 track és az aliexpress saját nyomkövetője is azt írja hogy már több mint egy hete az országba érkezett, míg a posta.hu nyomkövetője teljesen más infókat ír.
Hívtam a postát, ott azt mondták még nem érkezett be az országba a termék, ilyen esetben írjak az eladónak. De most fogalmam sincs mitévő legyek, mert ez a két teljesen más infó engem megkavar. Most a 17 track meg az Aliexpress nyomkövetője ennyire rossz vagy a posta kavart el valamit?-Norbi-
-
őstag
válasz Norby86 #90427 üzenetére
Nekem is volt hasonló esetem. Külföldi tracking szerint megérkezett az országba, a posta pedig minduntalan azt mondta, hogy nem kapták meg. Indítottam is reklamációt, de azt mondták, hogy a feladó intézze a helyi postával, mert ők nem kapták meg.
Gyanítom van valami új módszer a buggantásra, hogy még a magyar posta kezelése előtt, de a külföldi után tűnjön el a csomag.
Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...
-
Norby86
őstag
válasz razorbenke92 #90428 üzenetére
Ez nem túl biztató, tekintve hogy egy elég fontos dolgot várok.
Most akkor írjak a kínainak hogy ez a helyzet és hogyan tovább? Vagy a postának írjak reklamációt? Egyáltalán a kínai onnan hogyan tudja az itteni postával intézni ezt a problémát ha teszem azt a reptéren buggantotta el valaki?-Norbi-
-
-=RelakS=-
veterán
válasz razorbenke92 #90428 üzenetére
Nem úgy van, hogy amíg nem veszed át, addig a cucc a feladóé?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
szabi__memo
nagyúr
válasz -=RelakS=- #90430 üzenetére
De
-
őstag
válasz Norby86 #90429 üzenetére
Nálam a feladót nem érdekelte, hogy hol akadt el, refundolt, bár ez egy 20 dolláros buli volt.
Azért mindenesetre írtam a MagyarPostának is, hogy ilyenkor mi a teendő, hogyha egyik posta azt mondja, hogy ő már elküldte, a másik posta meg azt mondja, hogy ő még nem kapta meg.
Erre küldtek egy dokumentumot ezzel a tartalommal, hogy bárkit zargathatok ezzel, de őket nem:
Dear Customer,
As a proof of fact, I have to inform you that the above mentioned registered item [OFF]LX...NL[/OFF] was not received by the Hungarian Postal Administration.
DutchPost has already been informed about this case.
Please be so kind to make sender aware of it.
Yours sincerely,
[OFF]Mucika[/OFF]Az előttem szóló pedig jól mondja, ha nem érkezik meg, elvileg az eladónak kell téged kármentesíteni, és az ő dolga a postán behajtani a kárt. Ez olyannyira így van, hogy egyszer valóban a MagyarPosta hagyta el a csomagom (volt egy bejegyzés érkeztetéskor, és utána semmi). Úgy tudtam kártérítést kérni, hogy mellékelnem kellett a vásárlást igazoló dokumentumokat, mert alap esetben csak a feladónak van joga kárigényt bejelenteni.
Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...
-
Norby86
őstag
válasz razorbenke92 #90432 üzenetére
Nem várok én sem tovább, elküldtem a kínainak az üzenetet, csatolva a különböző tracking oldalakról (17track, Aliexpress, Magyar posta) fotózott képpel, hogy van egy nagy problémám. Kíváncsi vagyok nekem mit válaszol, mert azért ez elég durva hogy csak így eltűnnek csomagok. Minimum ez a századik rendelésem külföldi oldalakról, de még sosem tűnt el semmi így az országba érve.
Amúgy ez is egy 23 dolláros buli, csak épp elég fontos lenne már hogy megérkezzen és hogy ha refundol is egy újabb hónapot várni, elég kiábrándító lenne. Magyar posta meg mossa kezeit akkor, ez elég mocsokság, hiszen az országba érve tűnt el. Bár nem tudom kik veszik át a csomagot amikor beérkezik a reptérre, gyanítom a vámosok, de ezt a postának kellene kivizsgálnia akkor is, hogy amikor beérkezett még ki ellenőrizte utoljára a küldeményt miután annak nyoma veszett. Persze gondolom az ő kapacitásuk erre nem terjed ki sajnos.-Norbi-
-
hhenry
őstag
Sziasztok! Múlthét szerdán Sportdirecttől rendelt csomagom ma érkezett meg minden ok volt!
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Norby86 #90433 üzenetére
Csak mondom, hogy ennyi idő után még nem nagyon szoktak a vevővel szóba állni.
eBay-en pl van egy becsült szállítási idő, újabban jó hosszú. Ha az letelt, utána tudsz egyáltalán reklamálni.
Pl 24 nappal ezelőtti rendelésem március 25 - május 6 közötti szállításra van becsülve, május 6 előtt tuti az a válasz, hogy legyek türelemmel. Március 16-i alis rendelésemre is szerintem április 27 előtt hiába is reklamálnék.Apropó, van egy február 15-én feladott Ali-s rendelésem. A rendelés adatainál a következő szerepel:
If your order does not arrive on 2019-04-18 , you can apply for a refund by opening a dispute.
szóval ha április 18-ig nem érkezik meg, bátran verhetem az asztalt.
Te is nézd meg szerintem, hogy mikortól kérhetsz tutira visszatérítést.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Turbobacsi
senior tag
válasz Pancsermeste #90421 üzenetére
pont van egy alis cuccom hasonlóan: a BP-i 112-es postán csücsül, átvételre várva, de én onnan 240 km-re várom: feltételezem hogy nem az én nevem/címem van rajta, várok pár napot, aztán dispute: hamis tracking adás miatt (ettől persze még meg jöhet a cucc)
"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Turbobacsi #90436 üzenetére
Mondanám, hogy elmegyek érte, de az én személyimre nem fogják kiadni
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Norby86
őstag
válasz -=RelakS=- #90435 üzenetére
Persze, ezzel tisztában vagyok én is, csupán szeretném megtudni azt hogy pontosan merre jár a küldeményem. Hátha a kínai eladó többet lát onnan mint én innen. Nem is indítottam direkt refund kéréssel, csupán leírtam a tényeket neki hogy ez a probléma. Szóval várok én türelmesen és remélem megérkezik, mert március elején indult el, tehát még bőven 1 hónapon belül vagyok, sőt volt amikor 2 hónap alatt jött meg a küldemény. Csak az a zavaró hogy akkor miért írja hogy már az országban van ha esetleg még nincs. Valami támpontot remélem ad a kínai. Minden esetre holnapra kiderül.
Mostanában amúgy elég sok gondom volt, egy barátomnak rendeltem elektronikai alkatrészeket nagyobb tételben amihez furcsa mód a tracking szám nem is működött, de vártam türelmesen 60 napot míg nem letelt a várakozási idő és írtam a kínainak hogy nem jött meg a küldemény. Azt írta elnézést kér de valamiért vissza küldték neki. Nem értettem az egészet, kérdezte is küldjön e újat vagy refund, én az utóbbit választottam miután a profiljában láttam hogy sorra kapja az egy csillagos értékeléseket hogy senkinek sem jön meg a termék amit rendel. Érdekes hogy magánál a terméknél meg volt három darab 5 csillagos értékelése. Itt tanultam meg hogy az eladó értékeléseit is nézzem meg ne csak a termék értékelést.
Meg most van egy másik refundos ügyem is egy póló miatt aminél a címkén írva van hogy lehet 40 fokos gépben mosni, erre egy mosás után a minta 80%-a lekopott... Úgyhogy most ilyen a szerencsém.
-Norbi-
-
-=RelakS=-
veterán
-
Savoy
újonc
Sziasztok!
Január 4-én fizettem ki egy 5$-os árút Kínából, ingyen küldés.. A rendszer kiírta, hogy jan.22-márc.03 között fogom megkapni. Tracking number nem volt. Tegnap vettem át a postán, a 25-én hagyott értesítő után. Pedig nem is a karácsonyi túlterheltségi időszak volt. Már le is mondtam arról, hogy megkapom, de úgy örültem a csomagnak mint egy karácsonyi ajándéknak. Tud a MP meglepetést okozni! -
Norby86
őstag
válasz -=RelakS=- #90439 üzenetére
Közben megjött a Kínai eladó válasza:
"do not worry , it maybe has a delay , can you pls wait more 7 days to see updates ? we will push for you2019.03.17 20:35 (GMT-7): -Arrival at Destination (Country: HU)"
Akkor most nyugodtan hátra dőlhetek és várjam a csomagot?
-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz RobbyJr #90442 üzenetére
Ez rendes lenne tőle. Élnék is a lehetőséggel ha 7 napig nem kapom meg a csomagot, de ezek szerint az nem befolyásol semmit hogy még 27 napig megérkezhet? Mármint az aliexpress-nél van ez a vissza számolás hogy meddig várható a csomag megérkezése. Minden esetre megírom akkor neki hogy várok 7 napot.
-Norbi-
-
őstag
válasz Norby86 #90443 üzenetére
Én 99%-ban ebayen vásárolok, és mikor ilyeneket ír hogy várjak 7 napot hátha megkapom, akkor általában visszautalja a pénzt, amikor nem kapom meg a csomagot 7 napon belül.
Volt már többször is úgy, hogy a tervezett szállítási dátum előtt visszautalta a pénzt.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Norby86
őstag
válasz RobbyJr #90444 üzenetére
Kedves leszek vele és kivárom a 7 napot, hátha tényleg mozdul a posta irányába a csomag. Ha meg nem akkor én refund helyett kérek egy resend-et, mert szükségem van a termékre, minden kiegészítőt megvettem már hozzá csak ez hiányzik. De ez biztató hogy akkor a szállítási időbe ilyenkor nem kötnek bele.
(#90445) -=RelakS=-:
Én tutira nem várok három alkalmat. Egy hetet várok és ha semmi akkor küldheti újra a terméket, különben dispute.
-Norbi-
-
AttilaN
tag
Bocsi, Ebay fórumba kellett volna..
Sziasztok!
Ebayről rendeltem egy terméket, ami még mindig nem érkezett meg (január 18-án rendeltem). Azóta már az ebay is úgy írja, hogy meg kellett volna érkezzen. Az eladó közben nevet változtatott (erre: lp537mn6o5l21ei8112c), sorra jönnek neki a negatív értékelések. Ebay azt írja, vegyem fel vele a kapcsolatot, de nem tudom elküldeni az üzenetet, mert Oops! Something went wrong. Please try again later. üzenetet kapok vissza. Létezik valamilyen felület, ahol kapcsolatfelvétel nélkül tudok vitát indítani?
A kódban ezt látom:
January 25, 2019
16:33:29, helyszín: LAT PHRAO
...
...
March 16, 2019
09:00-11:59, helyszín: LAT PHRAO, No RecipientKöszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz AttilaN #90448 üzenetére
Szia!
Van több opció is:1. Vásárlási előzményeknél keresd meg az adott terméket, és ott kattints az "I didn't recieve it" fülre. Azon belül eltudsz navigálni.
2. Ha ilyet látsz mint pl ezen a képen, hogy a megvásárolt tételt már törölték:
Akkor a kijelölt részt válaszd a Resolve a problem fület.
3. Resolution Center ezen a linken jelöld be a "I bought an item / I haven't received it yet", és utána válaszd ki melyik termékről van szó. (Ez hasonló mint az egyes opció)
A lényeg hogy Ebayen ügyet kell nyitnod, "Open Case" néven van, és utána ha az eladó 4-5 napon belül nem jelentkezik, na onnantól kérheted az Ebay supportot, és utána közbe lépnek és megkapod a pénzed.
Nekem eddigi rendeléseim során 7x került erre alkalom, hogy ügyet kellet nyitnom, és mivel az eladó nem válaszolt, így az Ebay segített, és visszakaptam a pénzemet.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
vadkörte
addikt
Egészen friss ropogós történet. Kicsit sikerült felhúznom magam rajt.
Vásárlás Banggood-ról (évek óta vásárolok tőlük ezt-azt, bennük eddig még nem csalódtam) a termék EUPrioriy Line szállítási móddal lett rendelve. Az ilyen módon szállított termékek jelentős részét a GLS szállítja.
A termék útja a partot éréstől jól követhető volt. Az értesítések alapján a mai napon 7-17 óra között szállítják ki. Semmi extra csak a szokásos.Délelőtt olyan munkám volt, hogy a telefonom nem tudtam magammal vinni, de nem is aggódtam, mivel a csomagot a lakcímemre szállíttattam és mindig van otthon valaki. Mire visszaértem a helyemre két nem fogadott hívásom volt. Az egyik egy ismeretlen számról, a másik otthonról. Az utóbbit hívtam vissza elsőnek, akkor közölték velem, hogy kaptam egy csomagot és nem tudják mi ez, én sem szóltam, hogy csomagot várok, de nem a futár vitte, hanem az egyik utcabeli, aki kb. 10 házzal arrébb lakik, akinél otthagyta a futár(!!!) mondván, hogy ő ezt a címet nem találja és nem is fogja keresgetni(!!!). Nem egészen 100m-t kellett volna még mennie, mellesleg GPS-szel járnak ők is, az utca meg szerepel a térképen.
Ha a kiscsaj nem olyan lelkiismeretes, mint amilyen, (mélyen színes egyéniség a család, több tagja is szakmai továbbképzését tölti valamelyik BV intézetben), a csomagot felbontja és ha tetszik neki, (tetszett volna az tuti) megtartja és még reklamálni sem tudok sehol, mert hivatalosan a csomagot én vettem át(!!!)
(A Banggood rendszerében az szerepelt, hogy a címemre kiszállították és én vettem át!)
Mellesleg a terméket rendelésre vettem, ha így tűnik el, a saját költségemen vehettem volna másikat. Nem volt drága, csak kb. 55E HUF...Mondanom sem kell, hogy a következő hívás az a GLS Ügyfélszolgálatára ment ahol panaszt tettem, de nem fűzök sok reményt hozzá. Kétlem, hogy a #lesz@rokmindent elvek szerint dolgozó futárokkal lehet-e bármit is kezdeni.
Még erősen gondolkodok azon, hogy felhívom a futárt és leüvöltöm a fejét, de sok értelme ennek sem lenne.
Évek óta szállíttatok GLS, DPD, MPL futárokkal, de eddig egyikkel sem volt problémám. Mindenesetre ez a mai, kicsit megemelte a vérnyomásom.[ Szerkesztve ]
Üdv. V. Körte
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Proxmox VE
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Házimozi haladó szinten
- Mazda topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Battlefield 2042
- További aktív témák...
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia