Új hozzászólás Aktív témák

  • balazs1956

    senior tag

    Sziasztok segítségeteket szeretném kérni.
    Ilyen -olyan okok miatt többször kaptam refundot az Alitól, mindig max párszáz, vagy max 1-2 ezer Ft értékben.
    Mindig boldog voltam, no nem a pénz miatt , csak mert igazam lett , nem postázták stb.

    Most belefutottam egy olyan esetbe, hogy a magyar Lidl-ben vásárolt termék lett garis, de mivel szezonális, nem tudtak cserét adni, amihez ragaszkodtam, hosszú huzavona után Németországból !!!! utalták vissza a pénzemet ami rendben meg is jött (2900 Ft)
    Megint lett boldogság, legalább is addig amíg az új szisztéma szerint kiküldték a bankok tényleges felszámított költségét: és itt estem hasra: a 2900 Ft-ra felszámoltak 6 EURÓt és még az összeg valamilyen százalékát, kb 2200 Ft összértékben.
    Tehát a jóváírt 2900-ból maradt 700 forintom.
    És itt felmerül a kérdés, hogy amikor az Ali visszautal 300-400 forintot, a bank akkor is így számol, hogy 6 EURo+ százalék?
    Mert akkor alapjaiban megváltozik a reklamálások jelentősége, illetve ilyen összegeknél a létjogosultsága
    Megnézni sajnos nem tudom, mert a mostani kimutatásban nem szerepel csak ez a Lidlis tétel.

    Ha van valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata kérem ossza meg velem!
    A segítséget előre is köszönöm szépen!

Új hozzászólás Aktív témák