Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sentinel80

    aktív tag

    válasz aytukabozs #78793 üzenetére

    @aytukabozs

    Honnan szedem? mert mondjuk engem így vágtak meg?

    Leírom a történetet:

    A csomagomat a fickó törötként kapta meg EMS el - semmit, senkinek nem kellett bizonyítania, se videó, se kép.

    Paypal claimot rakott rám, azt mondta sérültet kapott és 1 hónapra rá, fullra visszakapta a pénzét, még a postaköltséget is. Ennek egy feltételt szabott a paypal, kell adnia egy tracking numbert, amiben látható, hogy az visszaérkezett hozzám (ugye már eleve törötten).

    A mi oldalunkon, a Magyar Posta azt mondta, hogy a fogadónak jelentenie kellett volna a helyi postán a történteket, nemcsak a paypal fele. Emiatt semmilyen kártérítés nem járt a postától. Azonban a paypal, minden görcsölés nélkül, miután megadta a tracking numbert, már vissza is szállt.

    Szóval ha valaki nagy értékű dolgot, küld és nem működik együtt a fogadó, sérülés esetén, akkor megszívja a feladó, akinek paypal al fizettek. Kisebb dologra az ember azt mondja ez van.

    Már évek óta több panasz érkezett a paypal ra mert vevő centrikus és ilyen esetekben nem vizsgálódik nagyon. Nem kitaláltam, nem kamu, ez másokkal is megtörtént már.

    A nem az egészet akarják visszafizetni arra uitalt, hogy létezik olyan, megegyezni, nem mondtam vele se többet, se kevesebbet. Dönthet úgy az eladó ugyanis, hogy nem adja csak úgy vissza a pénzt (nem érdekli a tracking), claimot kell indítani ellene, ami elhúzódhat hetekig is néha. Tudom, hogy a szokás azt diktálja, verjük az ajtót, adja vissza a pénzt az eladó, mert nem ért ide.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák