-
Fototrend
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrkatona
tag
Nekem ma küldtek emailt az antelife-tól,hogy elpostázták a csomagomat és adtak tracking numbert a nyomkövetéshez. Amikor rákérdeztem a rendelésemre, megígérték, hogy két munkanapon belül postázzák és a második napon el is küldték. Úgy tűnik elég normálisak. :-)
-
mrkatona
tag
Sziasztok,
Rendeltem kínából egy telefont, ami rendben meg is jött, de úgy néz ki,hogy van vele némi gond...
Ilyenkor lehet refundot indítani a paypalon keresztül, mivel a termék amit küldtek hibás?
Az oldalukon ki van téve két logo is, hogy 90 napos pénz visszafizetési garancia, meg hogy 180 napos ingyen garanciális javítás, de részletek nincsenek feltüntetve...
Lehet ezeknek hinni?Ha paypalon indítok egy refund-ot és megreklamálom a dolgot, van esély rá, hogy visszakapom a pénzem, ha visszaküldöm nekik??
Vagy kérjek helyette egy másikat? -
mrkatona
tag
Sziasztok!
Szeretném felhívni a figyelmeteket, hogy ha lehetséges kerüljétek el az antelife-ot, mert megbízhatatlanok...
És akkor még nagyon finoman fogalmaztam.
Nálam abszolút feketelistás.
Rossz telefont küldtek nekem, amit szépen megírtak, hogy nyugodtan küldjem vissza nekik és kifizetik még a postaköltséget is és visszaadják a pénzemet, vagy küldenek helyette egy másikat.
Én gondosan becsomagoltam szépen visszaküldtem nekik (2 napra rá, hogy megérkezett), EMS gyorspostával (6990 Huf) és azóta arra sem hajlandóak, hogy reagáljanak a leveleimre.
Azóta eltelt több mint 2 hét, hogy a tracking number alapján látom, hogy sikeresen a címzett átvette a csomagomat és azóta vissza sem írnak.
Még jó hogy a 45 napon belül voltam és disputot indítottam a paypalon, ahol válaszoltak, hogy várjak még biztos a postán van, hitegettek, húzták az időmet, semmibe vették a vissza irányú nyomkövetésemet, stb.
Persze amíg vásárlás előtt vagy nagyon kedvesek és normálisak, aztán ha garis problémád van szépen ejtenek.
Most nagyon dühös vagyok rájuk, mert 51 ezerbe fáj idáig a sztorim velük és se pénz, se telefon....
Még jó hogy a paypal véd az ilyen magatartású eladókkal szemben, remélem hamarosan lezárul az ügyem és legalább a vételárat visszakapom, ha már a postaköltséget bukom is.
A telefont február végén rendeltem, star b92m típusról van szó.
Remélem hasznos volt számotokra az információ és tanultok ti is az esetből. -
mrkatona
tag
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke