Új hozzászólás Aktív témák

  • fulton

    addikt

    válasz lemmy71 #123067 üzenetére

    Na alakul. Mostmár hogy látom értem a folyamatot, értem mikor azt mondják szinte nincs tökéletes fütetlen garázs szigetelés. Ahogy csökkent a hőmérséklet úgy nőtt a pára tartalom a garázsban. Egszen este 17h tól már minusz fok volt kint, reggelre -8.6 fokot mért a hőmérő 72 páratartalommal kint. A garázsban e közben 0.4 fok volt 79% pára tartalom mellett. AZ este nézegettem és láttam ahogy csökken a hőmérséklet úgy nőtt a pára tartalom ahogy a köny írva vagyon :) Kell a szellőztető (DE kint sem volt párátlanabb a levegő egyébként..annyi hogy az a pára -8 fok mellett volt). Reggel megnyitottam a garázs ajtót és pár percen belül le esett 69% ig, de a hőmérséklet 1 fokot esett csak, aztán vissza állt 0 ra. AZtán visszament a pára tartalom 79 re :D

    Fűtésnél még mindig olcsóbb, és az autónak nem árt a 0 fok sztem. De az dícséretes hogy 12 órán át úgy hogy kint minusz -5 volt az átlag reggel kóstálta a -10 is, nem esett 0 fok alá a hőmérséklet a garázsban. A párával kéne kezdeni valamit, most azon vagyok, hogy egy ilyen szellőző talán mégsem fogja annyira lehűteni a garázst mint elsőre gondoltam. FŐleg ha automatizálz lenne, bár kérdés mennyi "meleget" takarítok meg vele, mert lehet 1 fok lenne csak a különbség ha pl állandóan nyitva lenne. Na ezt még nem tudom megítélni. Meg mennyibe lenne ez a szellőztetősdi.

    Itt írta valaki, hogy le kell hűteni a motort és úgy beállni a garázsba. Ezt is tesztelni fogom, milyen értékeket produkál, meddig hül le reggelre és mennyi pára tartalom mellett.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák