Új hozzászólás Aktív témák
-
attiati
veterán
Az mitől van, hogy end of Time szakaszban 58as szintű pályára kerültem, miközben 17es szintén van a karakterem?
Volt itt egy hirtelen ugrás.
Hogy a fenébe lehet visszamenni?
Semmilyen kapu vagy teleportálo nem visz vissza, csak 58as pályákra tudok ugrani a "Fall of the outcast" cuccal.Echo of world pálya.
Mintha hirtelen az endgame-re kerültem volna.[ Szerkesztve ]
-
savior
őstag
Új videó: [link]
https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
-
Ellia
addikt
Remélem szépen fog muzsikálni ez a rendszer, mert, ha bejön nekik akkor a többi ARPG elbújhat mellette a fórumos/discordos kényszer rendszerével
-
savior
őstag
https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
-
TheProb
veterán
Sziasztok!
Most látom, hogy közelít a release. Annak utánajárt esetleg valaki, hogy aki régen befizetett az EA-re, az kap valami extra content-et vagy bármit? Vagy csak a legalapabb verziót kapja meg kb?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Har_melin
addikt
Elég bosszantó némelyik mechanika. Csináltam egy Swarmblade druidot, szépen el is gyalogoltam vele az Emperor of Corpses-ig, és ott vége. A Tornado állandóan kilökdösi a sárkányt a kör szélére, ahonnan b*ik visszajönni. Így viszont előbb-utóbb a DoT pocsolyák valamelyikében találom magam, ha sebezni akarom és meghalok. Hiába próbálom körbeszaladgálni az elején, hogy hátha akkor nem mozdul el, nem megy.
A spellblade-nél meg pályán nem működik az Enchant weapon autocastja (Kindling Blade), így négygombos lett a build, ami pályán még csak-csak, de bossok ellen már túl sok felé kell figyelni. (Bug, korábban működött, valamelyik frissítéssel halt meg. Városban látszik, hogy mindig újraindul a cooldown animáció. Pályára belépve is aktiválódik egyszer, de aztán slussz.)
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
Ha az Eye of the Stormra gondolsz, az aktív, de pont az a gond, hogy ha közel megyek a sárkányhoz (és ez ugye melée kari), akkor elkezdi lökdösni és szimplán kitolja a kör szélére, ha támadom. Érdekes módon ez az előző monolith bossoknál nem jött elő, csak itt.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
bajtokarpi
őstag
válasz Har_melin #410 üzenetére
Sziasztok!
Segítsetek nekem légy szíves. Rátaláltam erre a játékra, és elgondolkoztam rajta, hogy megvegyem, de előtte kikérném a véleményeteket. Jelenleg D IV-el játszom, de valahogy nem érzem azt, hogy odaszögezne a monitor elé. Most már a 3. szezont nyomom, és sok újdonságot nem raktak bele, ami miatt folyamatosan fent tudná tartani a játszhatóság élményét. Viszont magát a stílust, a műfajt nagyon szeretem. Ott van a PoE, ami viszont már túl összetett (nincs időm ennyire belemélyedni egy játékba), rengeteg időt kívánna. Nos a Last Epoch hol helyezkedik el mondjuk ehhez a két játékhoz viszonyítva? Néztem róla videókat ott tetszett, de ti akik már játszottatok vele, mi a véleményetek?
Köszönöm
battletag: bossi#2666
-
savior
őstag
válasz bajtokarpi #411 üzenetére
A kettő között van.
https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
-
Ellia
addikt
válasz bajtokarpi #411 üzenetére
A kettő között teljesen. Sok tekintetben túl mutat a Diablo 4-en (crafting, skillek variálhatósága, beépített lootfilter), de nincs annyira túlbonyolítva, mint sok PoE rendszer.
Ellenben a vizualitás és a harc kicsit elveheti sokak kedvét, mert sajnos nem érződik annyira dinamikusnak, mint a D4 - mondjuk ez a része folyamat fejlődik.
Nekem nagy bizodalmam van a játékkal, ja és mutatom honnan indult 7 éve :
-
Bennyboy
őstag
válasz bajtokarpi #414 üzenetére
A wolcennél azért fényévekkel jobb, azzal és is megszívtam.
ELADÓ D3 ROS CE 15k
-
bajtokarpi
őstag
Annyit szeretnék még kérdezni, hogy controller támogatással rendelkezik a játék?
Köszi
battletag: bossi#2666
-
Ellia
addikt
válasz bajtokarpi #417 üzenetére
Igen, de még nem teljesen tökéletes (játszható, de pl. a loot felszedése és a vendoroknál a navigáció elég rossz). Ígéret volt, hogy 1.0-ra javítanak rajta.
-
#57018880
törölt tag
válasz bajtokarpi #414 üzenetére
Mit értesz az alatt, hogy "úgy járni" ?
Én pár napja indítottam el a 3. offline karakteremet Epochban.
Ezek elég jó classok szvsz eddig:
* Primalist\Beastmaster
* Sentinel\Paladin (ez nagyon könnyű volt warpath skillel, d2 whirlwind kb)
* Rogue\MarksmanAcolyte, és Mage ezek nekem picit nyersnek tűnnek egyelőre. Az Acolyte = Necromancer különösen identitás zavarosra sikerült szerintem, azzal még várnék.
Ha nem vársz túl sokat a játéktól, akkor már most bele lehet tenni karakterenként átlag 20 órát, ami egy ilyen játéknál nem rossz szvsz (Torchlight++).
Nekem egyedül a nehézsége nem bejövős eddig, az átlag harc 90%-a nagyon könnyű, aztán van 1-2 olyan random roll amitől csak pislog az ember, hogy hová tűnt .5 mp alatt 90% hp ( jobb esetben csak annyi). Későbbi bossoknál már van némi reflex küszöb is, azaz ha jól láttam nem lehet minden képességüket tankolni, kb classic D2 szint. De lehet csak én nem tudtam kimatekozni a hp-t akkor amikor oda értem.
Loot szinten szerintem alapból nagyon jó, mert van sok cuccnak saját affixje, és amiatt kis mákkal sokáig releváns maradhat. Nekem mondjuk az bejön, hogy nincs akkora hangsúly a unique/set tárgyakon, de ez pl 180° is lehet valakinél, hogy azok miért nem jobbak.
Nekem ez a grafika stílus is bejön, de akinek a sötétebb/metálosabb jön be annak megértem, hogy ez nem annyira látványos. Sok skill van ami pl csak akkor látványos ha éppen olyan terepen van az ember, pl barlang ahol kijön a kontrasztja. S
Offline játszok, szóval az online-t érintő problémákról nem tudok, majd valaki más nyilatkozik ha akar és tud .
A többi kis nuansznyi dolgot nem említem ami zavart mert az általánosságban megfertőzte a játékipart, már az indiek sem menekültek
-
#57018880
törölt tag
Nemkevés stun a kalapácson .
-
Har_melin
addikt
válasz bajtokarpi #414 üzenetére
Én csak most, kb. egy hónapja kezdtem újra játszani vele, még nem jutottam el a normál monolit nehézség végéig sem, tehát olyan korai endgame szinten vagyok.Általában pozitív élményekkel, pár elég kellemetlen negatívval. (Előélet: D2, Path of Exile cc. 7-8k óra, Grim Dawn 1,5k óra)
- online játsszom vele, de eddig talán egyszer volt lefagyás, elég stabil
- a töltési idők a pályákra elég hosszú
- nagyon jó a beépített lootfilter szerkesztő, szükség is van rá, mert sok cucc esik.
- csak három buildet próbáltam eddig, de így is volt olyan skill, ami nem működött megfelelően
- a subclass választáson kívül mindent egyszerűen lehet resetelni és újraosztani a pontokat. A skillfejlődésnél sem dráma ha magasabb szinten váltasz, gyorsan vissza lehet hozni a megfelelő szintre az új skillt.
- a craftolás egyszerű, sok alapanyag esik, és bárhol, akár pályán is használható, nem kell visszamenni a városba.
- engem bosszant a láda füleinek a kiosztása. 1x1-től 2x4-ig szinte minden elrendezésű cucc esik, ha viszont rendszerezni szeretnéd típus szerint, akkor a 2 egységnél magasabbaknál mindig lesz kihasználhatatlan maradék hely a fülön.
- a harcok elég egyenetlen nehézségűek, ahogy már írta is korábban valaki. Gond nélkül végigmégy akár egy 4-5 szinttel nehezebb monoliton, aztán a boss azonnal megfektet. Ez már az alapjátékban is előjön, a monolit bossoknál pedig rendszeres.
- hozzá kell tenni, hogy a bossfightok nagyon mechanikusak. Tehát rutinnal, amikor már kiismeri őket az ember, akkor nagyon könnyűek lehetnek, de addig meg kell halni párszor
- nem saját tapasztalat, de a streamer/videós jelzések alapján a buildek nem igazán kiegyensúlyozottak. Van nagyon OP, van elég kínlódós. Ráadásul papíron OP buildnél is bele lehet futni játékmechanikai gubancokba, ahogy korábban írtam. (A skill kilökdösi a bosst az aréna szélére, ahonnan nem akar visszajönni, viszont az aréna pereme egy idő után megtelik DoT trutyival. Melee karival nem tudod megkerülni.)Védd a fákat - egyél hódot!
-
#57018880
törölt tag
válasz Har_melin #421 üzenetére
Igen, a balansz kicsit adok-kapok, a sztenderd grind közben, ha valaki figyelembe veszi a hp és resist tuningolást, esetleg még hozzá: hp regen, leech, vagy ward is segít, akkor úgy kb be lehet rajta aludni, a Bossoknál viszont még így sem mindig tud megengedni 1 extra találatot.
Totem sámánnal meglepődtem pl, mennyivel egyszerűbb volt Lagon, de a Naga god meg mennyivel nehezebb mint a Paladinnal, bár ez is nagy eséllyel tényleg build-build és nem class függvénye. A totemek sebeztek akkor is amég én gyakorlatilag csak a mozgásra tudtam figyelni. Paladinnal bele kellett állni a támadásba mert ha nem vagy ott a csápoknál akkor nincs dps. Naganál meg kiléptem minden stone gazeből a Palával, és a health regen buffok miatt alig volt gondja.
Még nem néztem bele jobban az endurance statra, de lehet, hogy endurace+ward lenne a nyerő a bossoknál ahol számít rá az ember, hogy 1-1 találatot beszív.
Amúgy a töltési idő valami online gond lesz , nekem offline pár mp volt végig.
-
Har_melin
addikt
-
Har_melin
addikt
Lehet, hogy közismert, de találtam egy nagyon hasznos trükköt a cooldown-os skillek automatizálására.
- a settingsben rendeljünk egy numerikus billentyűt (a jobb oldali számblokkból, ne a felső sorból!!) a kívánt quickslothoz. Ne cseréljük le, hanem alternatívaként, mondjuk a W-n lévő skillt lehessen a numpad7-tel is aktiválni. (Ehhez a NumLocknak aktívnak kell lennie.)
- Okézzuk le, zárjuk be a settingset.
- a numpadon lenyomva TARTVA (nem csak megnyomva!) aktiváljuk a skillt, majd még így deaktiváljuk a NumLockot és csak ekkor engedjük fel a billentyűt
- Innen kezdve a skill automatikusan újra indul a cooldown lejártával.Védd a fákat - egyél hódot!
-
scyllafren
senior tag
En a lv 9-es szolo faction passzivot varom
"ha esik egy set item, a teljes szet kiesik" -
Ellia
addikt
válasz scyllafren #428 üzenetére
A set itemek nem igazán voltak használhatóak eddig (volt jobb helyettuk) és úgy emlékszem nem is nyúlnak meg hozzájuk. Aztán majd kiderul, jöhetne az 1.0 patch note :)
-
Har_melin
addikt
Ötletes, ez koncepciójában végre valami teljesen új. A tényleges működés (milyen sebzés, mekkora körben, milyen cooldownnal) nyilván megfeleltethető más játékok egyéb skilljeinek, de a grafikai megvalósítás eredeti.
Más:
- kipróbáltam az offline módot, tényleg minimális a töltési idő a pályák között. Nem tudom, a ladder-en kívül mit kínál majd még az online, de ha csak azt, akkor részemről felejtős.- olyan buildet keresek, ami úgy lvl 70-90 között übertank. Olyan, ami a még ismeretlen monolith bossok elleni harcokat (beleértve Orobysst is) képes nagyjából facetankkal megcsinálni, hogy ki lehessen tanulni azokat. Nem kell sokszázas corruption szintet tudjon, nem high endgame boss farmolásra kell, csak arra, hogy el lehessen jutni vele arra a szintre, ahol már ki lehet farmolni azokat a cuccokat, amik majd ehhez kellenének.
Ez azt jelenti, hogy legalább a Reign of Dragons bossig mindet gond nélkül képes legyen megcsinálni, mert az alap cuccok (egy kesztyű kivételével, ami csak lvl 91-től eshet) jellemzően lvl 84-86-on tetőznek, a fölött lehet bármelyiket farmolni. Hangsúlyozom: nem minmaxolt cuccal, hanem ami az adott nehézségi szint eléréséig már eshet. (Pl. nem lehet lvl 70-től elérhető fegyver egy lvl 68-as boss ellen)
Védd a fákat - egyél hódot!
-
#57018880
törölt tag
Nekem nagyon ritkán dob ki zöldeket, viszont amit megfigyeltem nagyon gyakori a dupla drop, ez ugyan az a kesztyű 2x . De volt már olyan is amiből adott 3-at...
-
Har_melin
addikt
válasz #57018880 #431 üzenetére
A set cuccoknál szerintem a Grim Dawn megközelítése a jó. Ott van egy plusz ritkasági szint (normal, magic, rare, epic, legendary) és a két fölső szinten belül vannak extra bónust adó szettek. Az epic és legendary cuccok viszont jellegükben mind unique-nak számítanak, mert egyedi módosítóik vannak, nem csak a normál cuccokon elérhetők. Ezek között aztán több olyan is van, aminek létezik alacsonyabb és magasabb szintű verziója. Az epic gyakrabban esik, gyakorlatilag kezdő játékosnak is farmolható, a legendary persze ritkább. Viszont ott nagy segítség, hogy a szettek egyes darabjait magunk is elkészíthetjük és pár szett kivételével az egyes darabok később a szett másik darabjává alakíthatók. (Azért kezdő játékosnak elég sokat kell güriznie, mire a szükséges blueprintet és aztán a craftoláshoz, majd transzformáláshoz szükséges cuccokat összeszedi.)
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #430 üzenetére
D4-ből jövök, a blizzard faszságaiból elegem lett... Ez a cycle noncycle hogy néz ki pontosan? Gondolom olyan, mint odaát az Eternal és a Season. Valahol redditen azt olvastam, hogy az új cycle tartalom bekerül a noncycle "realm"-be is, magyarul nem kell új karaktert indítani a szezon tartalmak eléréséhez. Ha ez igaz, akkor mi értelme van egésznek? Vagy csak a cycle lejárta után kerül be eternalba (vagy teljesen félreolvastam valamit és a cycle content is csak annak végéig elérhető)? Na és az offline módban a cycle hogy néz ki?
Bocs a hülye kérdésekért -
Ellia
addikt
válasz Hangfalképű #433 üzenetére
Még nem lehet tudni pontosan, hogy fog működni.
Jelenleg úgy nézz ki, hogy az 1.0-ás cycle-ben csak a leaderboard lesz (meg persze a trade lehetősége) ami el fog különülni.
Javítsatok ki, ha nem jól írtam
-
#57018880
törölt tag
Ez a Sisak, Catalyst, zöld Feather relic elég jó kombó, tétlen is 700+ Wardja van 60-as szint körül.
-
Har_melin
addikt
válasz scyllafren #438 üzenetére
Most éppen egy autobomber void knightot próbálok, nem spin to win, hanem smite. Így, hogy az Anomaly-t és a Devouring orbot sikerült automatizálni, ez is egygombos. A 90 vitalityt mondjuk nem lesz könnyű összeharácsolni, de eddig jó, persze még csak az alapjátékban vagyok.
Próbáltam egy másikat is, ami ugyan hivatalosan paladin, de gyakorlatilag az is void knight, ez a build. Direkt azért, mert videó szerint nagyon tankos. Azzal a Lagon-os monolithnál akadtam el, bár itt az elakadás inkább az én hibám volt, rendre elvétettem, hogy mikor kezdjek el váltani a két szélső csáp között. A másik, ami ebben nekem nem jött be, az a Lunge a mozgáshoz. Pl. pont Lagonnál, ahol két célpont van csak, de nem férnek el egy képernyőre, márpedig ellenség nélkül a Lunge nem indul el. Majd lehet, hogy megpróbálom átspeccelni Shield Rushra, a pajzs nélküli opcióval, hátha akkor nekem jobban működik.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
#57018880
törölt tag
Eddigi legjobb quest rare drop, kár, hogy nem olyan skillre amit használok is , egyben az első +3 skilles amit láttam.
-
Har_melin
addikt
Elképzelhető, hogy a legutobbi patch-ban módosítottak a Lagon bossfighton? (monolith) Van egy kör alakú area sebzése, amit eddig két builddel is gond nélkül megcsináltam, és most egy elvileg erősebb, tankosabb paladinnal már nem is számolom, hogy hányadszor halok bele. Még a "halálsugarát" is túléli (éppen hogy, de túléli), ez viszont fix halál. és elég nagy kiterjedésű ahhoz, hogy ha nem vagyok elég gyors, akkor már nem tudok kijutni belőle. (természetesen max. cold és lightning res mellett)
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Ellia
addikt
-
Har_melin
addikt
az nem érdekes, most január elején vettem újra elő és akkor már a 0.9.2 volt. Nem értem, de rohadtul bosszantó. Ráadásul most a story részben egy még sokkal gyengébb palával csont nélkül elsőre lenyomtam. Tudom, itt még nyilván kisebb a sebzése, de akkor sem értem.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Hangfalképű
tag
Hogy van pontosan ez a corruption/empowered mechanika a játékban? Nem úgy működik, hogy ha elviszem az utolsó timeline bossig, akkor lehet aktiválni az empowered timeline-okat? Hogy kapcsolódik ehhez a corruption? Mintha olvastam volna valami olyat, hogy egyenként is lehet emelni a szintet a timeline-okon és most pont szembe jött egy corruptionos echo, de azt írja ha megcsinálom, resetelódik a háló. Nem egészen értem ezek közt a kapcsolatot
-
Ellia
addikt
válasz Hangfalképű #449 üzenetére
Szerintem a legegyszerűbb, ha megnézed videóban
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest