Új hozzászólás Aktív témák
-
Skipper53
újonc
Sziasztok!
Szeretném megtudni, Samsung PS50P5HX/ XEH plazmatévém képernyőjének bal alsó negyedében a vízszintes felezővonaltól a képernyő széléig mitől jelent meg minden előjel nélkül egy 2,5 cm széles fekete sáv. Bármilyen üzemmódban ott van és kikapcsolás után sem tűnik el.
A ragasztott flexibilis kábelre gyanakszom (de reménykedek, hogy nem az).
Javítható? Kb. mennyibe kerülne?
Ha nem javítható, van elfogadható áron kijelzőcsere?
A választ és tanácsot köszönettel veszem.
-
Skipper53
újonc
Most látom, hogy a kép valamilyen ok miatt nem kerültek csatolásra a kérdéshez.
Megpróbálom tehát most pótolni és a jelenséget bemutatni.
A kikapcsolásra vonatkozó megjegyzésem félreérthetőre sikeredett (elég későre járt), úgy értendő, hogy kikapcsolás (beleértve a teljes áramtalanítás) utáni visszakapcsoláskor uyganúgy jelentkezik a fekete sáv.
Igen éles határvonala van, nem foltszerű. -
-
Skipper53
újonc
válasz Skipper53 #2146 üzenetére
Szia Axlerose!
Elvittem - rengeteg idegeskedés és komplikáció után (doboz nélkül senki nem vállalta), ezer lépcsőn fel és le - a dögnehéz nagy készüléket az általad javasolt, egyébként valóban szimpatikus és hozzáértő kollégához.
Egyetlen rövid bekapcsolás után iziben kiderült, nem a kijelző a hibás (most hallhattátok a követ leesni a szívemről), hanem a control board. Kifújva magunkat rögtön cipeltük is vissza, máris mehetett haza a készülék, újra fel és le, ki-be, végül fel a helyére. Most az alkatrész beszerzésén dolgozik kollégád és remélhetően mihamarabb meg is oldódik.Amiért írtam, miként lehetne ezekre a nagy, nehéz,és sérülékeny tv készülékekre valami hatásosabb képi elemzést kidolgozni, amely az előbb leírt igen fáradtságos, nem veszélytelen és végül felesleges ide-oda szállítgatást kiváltja, lehetőleg minél nagyobb mértékben?
Mint kiderült, sajnos az általam feltett kép nem volt elég a pontos diagnózishoz (ez nem kritika).
Milyet lenne érdemes készíteni?
Close-up?
Teljes sötétség mellett?
Azt hiszem, ez sokakat érdekelne.Köszönöm és üdv!
-
Skipper53
újonc
válasz CrAzY88 #2665 üzenetére
Szia!
Oktogon Kft.-ről annyit, hogy egy Samsung tv hibához mintegy 10k-ért kijöttek volna, csak megnézni.
Nem javítani! Ez a nézelődés kicsit drágának tűnt, így megnézte más ingyen (és köszi a tanácsot).
Azután a hibagyanús alkatrész iránt érdeklődtem náluk és a gyári képviseletnél egyaránt, egyrészt, hogy van-e, de ha nincs, legalább írják meg, pontosan milyen is kell az adott szériába, merthogy a gyár bármikor módosítja a készülék konfigurációját (pl. egyes autótípusoknál emiatt van un. javítási szám, ami azonosítja a konkrét gépet). Na ilyen itt nincs.
Természetesen azóta se válaszolt egyik sem, a customer satifaction fogalmát még hírből sem ismerik (ennyit a Samsungról).
Meg a magyar jogalkotók is elmehetnek valami meleg helyre, akik sunyiban megszüntették az ismert előírást, hogy 8, azaz nyolc évig kell alkatrészt biztosítani a tartós fogyasztási cikkekhez.
Tehát arra lehet számítani, se leírás, se alkatrész.
Sok sikert! -
Skipper53
újonc
Van valakinek egy működőképes eladó Samsung S50HW-XB03 (S50 V4-4415) vagy S50HW-XD04 (S50 V4-1366) sorozatú plazma kijelzője?
Új hozzászólás Aktív témák
- Léghűtés topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Sorozatok
- iPad topik
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Windows 11
- Viccrovat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen