Új hozzászólás Aktív témák

  • Skipper53

    újonc

    válasz CrAzY88 #2665 üzenetére

    Szia!
    Oktogon Kft.-ről annyit, hogy egy Samsung tv hibához mintegy 10k-ért kijöttek volna, csak megnézni.
    Nem javítani! Ez a nézelődés kicsit drágának tűnt, így megnézte más ingyen (és köszi a tanácsot).
    Azután a hibagyanús alkatrész iránt érdeklődtem náluk és a gyári képviseletnél egyaránt, egyrészt, hogy van-e, de ha nincs, legalább írják meg, pontosan milyen is kell az adott szériába, merthogy a gyár bármikor módosítja a készülék konfigurációját (pl. egyes autótípusoknál emiatt van un. javítási szám, ami azonosítja a konkrét gépet). Na ilyen itt nincs.
    Természetesen azóta se válaszolt egyik sem, a customer satifaction fogalmát még hírből sem ismerik (ennyit a Samsungról).
    Meg a magyar jogalkotók is elmehetnek valami meleg helyre, akik sunyiban megszüntették az ismert előírást, hogy 8, azaz nyolc évig kell alkatrészt biztosítani a tartós fogyasztási cikkekhez.
    Tehát arra lehet számítani, se leírás, se alkatrész.
    Sok sikert!

Új hozzászólás Aktív témák