Új hozzászólás Aktív témák

  • #75376384

    törölt tag

    válasz Janaboy #33599 üzenetére

    Igen ezzel tisztában vagyok, de valahogy mégis csak jönnek-mennek ezek a minél több gyereket inspirálni akaró szériák és egy évnél többet nem nagyon élnek meg. Mig amik masszívan hozzák a minöséget, azokat elkapkodjak és igény is van ràjuk (wv, modular, creator expert stb). Persze lehet itt jönni az "elsősorban gyerekjáték" szöveggel, de Lego szerető szülő (akiket mondhatni elhanyagolnak, illetve nem nagyon hallgatnak rájuk) nélkül közel se lenne ennyi Lego szerető gyerek se. Plàne a mai világban, ahol a Minecraft, fortnite és társaik hódítanak a fiatalok között.

    És szerintem azt se szabad elfeledni, hogy ez a hasonló, nagyon szerteágazó vonal (és a sok színvonaltalan készlet) vágta majdnem tönkre őket 2000 körül. Oké most van pàr plusz, amik akkor nem voltak, de az irány megint ugyanaz, mint anno és az SW vagy a Harry Potter szeretet se fog örökké tartani. Mivel nem lesz belőlük uj film es az azt vevő korosztály is a szülő által fogja őket megismerni. Aki ugye akkor volt gyerek, mikor ezek voltak a felkapottak, vagyis eltolódik az egész megint az idősek irányába.

    Mindenesetre, remélem év végén fogunk látni valamilyen lebontott pénzügyi összefoglalót, hogy melyik téma mennyire volt népszerű.

    (#33600) Fr0z3n: most làtom, mig fogalmaztam, megelőztél. :) bàr a Mario esetében pont az àltalam is említett idősebb korosztályt céloztak meg, csak megint valami licenszes hülyeségen keresztül, túlárazva mindent. A sok nagyobb készlet se lenne gond, ha nem egy ezredik falcon lenne megint.

    A zongora esetében szerintem az egyediséget látták és megkockáztatom, hogy azért nő az éves ideas készletek száma, mert azért a Legoék is sejtik, hogy ezen keresztül ki tudnak sok mindent adni, amiből nem akarnak külön szeriàt indítani. Az persze más kérdés, hogy szerintem jo par téma van, ami kapkodnának, ha normális készleteket kapnának és nem csak 1-1 valamit csepegtetnének.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák