Új hozzászólás Aktív témák

  • Pötyi

    őstag

    válasz Micsurin #34089 üzenetére

    Kábé 15 éve vettem vaterán egy vadonatúj, viszonylatg jó árú null kilométeresnek hírdetett Sony fülhallgatót. Ha jól emlékszem, valahol a Bajza utcában kellett átvegyem egy utcáról nyíló sötét szuterén-lakásban. Megérkezek, lepacsizunk. Az eladó előveszi a tényleg bontatlan, eredeti, nem hamisított fülest ÉS ELKEZDTE (VOLNA!) SNICCERREL FELVÁGNI A LEHEGESZTETT CSOMAGOLÁST! Már emelte a cucchoz, a sniccer éle már majdnem odaért a széléhez. Persze azonnal felordítottam, hogy mit csinál?!? A fickó rámnéz és tök nyugodtan mondja: Csak nem gondolom, hogy kipróbálatlanul adja el? Ő itt, a jelenlétemben le fogja tesztelni, nehogy később reklamálva visszahozzam. Nagyhírtelen köpni-nyelni nem tudtam! Most kezdtem volna bele annak a megfáradt, besavanyodott hatvanéves vénembernek egy ISO 9000 és Total Quality Management előadásba a Sony gyáraiban? Hogy ott már nagy valószínűséggel elvégezték ezt a tesztet és én abban megbízom? Szóval ez tisztára olyan, mintha te egy szűz lányt kérsz feleségnek és a szemed előtt megdugva bizonyítják be neked, hogy tessék, szűz - volt. Nagyhírtelen csak annyit tudtam mondani, hogy azért ne bontsa ki, mert ajándék lesz másnak. Jóvan, de később ne hozzam vissza reklamálva, mert ő azt nem fogja elfogadni, mivel nem tesztelhette le. Mondjuk nem is volt rá szükség, de akkortájt napokig nem tudtam napirendre térni a dolog felett. Hogy lehet ember ennyire elborult gondolkodású? Senki nem mondta el neki, hogy az álláspontja ugyan védhtő, egy szar, szutyok termék esetében, de egy tényleg bontatlan, valóban márkás cuccnál erre azért nem lenne szükség?!?

    QNX is cool!

Új hozzászólás Aktív témák