Új hozzászólás Aktív témák

  • kbalage2

    aktív tag

    válasz Crus #76535 üzenetére

    Először nem vágtam ezt a "100-ból 100x" dolgot, de aztán rájöttem hogy nem a videóimról beszélsz, hiszen azokat ezek szerint nem nagyon nézed... Valóban, itt általában akkor szólok hozzá a pusztítóan negatív kommentekhez ha úgy érzem hogy valakinél totál lecsukódott a szemellenző és nem látja a fától az erdőt.

    Ha esetleg szánnál időt a videókra, akkor láthatnád hogy általában igyekszem több szemszögből is vizsgálni az adott szettet, pro és kontra, mire gondolhatott a költő, ehhez képest mit vár a közönség, ki lehetett a célcsoport, mit kapunk a pénzünkért, kinek éri meg az adott szett és kinek nem, vagy hogy épp hol rúgott öngólt a cég.

    Nem kötelességem semmit se tenni a LEGO felé. Sokan összekeverik a dolgot, a LEGO nagykövetség nem "brand ambassador", nem promóter mint sokan gondolják, ez egy elbaltázott név. A LEGO felé képviseljük a közösség véleményét, erről szól a sztori. Ha látnád hogy hány negatív krititkát írtam én már nekik direktben... Itt egyszerűen nem bírom azokat a szitukat amikor valaki csak és kizárólag a saját nézőpontját hajlandó figyelembe venni és kicsit se gondol bele hogy egy adott termék nem csak és kizárólag neki készült, vagy hogy nem a tervező a szerencsétlen béna akinél bármilyen 15 éves Rebrickable-huszár jobbat csinált volna.

    #76536 Memmaao érdekes módon Jang csak az utóbbi években kezdte ezt a nagy ívű marketinget. Tisztelettel teszem fel a kérdést, honnan jön az a "saját pénz"? Csak nem a nézőktől? Patreon, Youtube? Tehát ugyebár az ő esetében véletlenül se merülhet fel a kétely hogy olyan tartalmat gyárt ami a nézőknek tetszik hiszen az hozza a konyhára a pénzt, csak a LEGO-hoz akarhat bárki igazodni...

    Minden ami LEGO RC - racingbrick.com

Új hozzászólás Aktív témák