-
Fototrend
A topik témája a közös keresztünk, a Lego iránti rajongás, illetve annak végtelen gyűjtögetése
Új hozzászólás Aktív témák
-
edgR
őstag
válasz #75376384 #33414 üzenetére
A rendeléseid listájában, az adott sorban az értékelések számára kattintva (van rajta egy link) láthatod külön is az adott felhasználó értékeléseit eladás/vétel viszonylatban külön-külön.
Így is eléred:
https://www.bricklink.com/feedback.asp?u=[BOLT_NEVE]
[ Szerkesztve ]
-
edgR
őstag
válasz Tony21 #33438 üzenetére
Senki nem érti a problémát - köztük én sem
Valahol mindig lesz egy pici, szemnek "kellemetlen" rész. Ezek nem kézzel készült termékek, hogy utána egyenként még eldolgozzák az ilyen hiányosságokat. Az öntőformából így kerülnek a dobozolósorra az alkatrészek.
Ez így van a bóvlik esetén is, bár sokan vannak, még ők sem tartanak ott, hogy nénik reszelgetik egyesével a felesleges műanyagot, miután azok kiestek a lopott öntőformákból Röhejes, amikor ilyen összehasonlításokat olvasok, egy lapon sem lehet említeni a kettő gyártó termékeit minőségben (és nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, hogy nem a lego lesz a rosszabb).
Nézd meg mekkora "LYUK" van ott azon a piros panelen, a jelölt részek közül a legfelső felett! Azt miért nem karikáztad be, az látszódik talán a legjobban?!?Szerintem csak túl érzékeny szemű vagy, ami nem baj. Mi már megszoktuk, talán észre sem vesszük az ilyesmit.
-
edgR
őstag
válasz Parson #33444 üzenetére
Van több száz új alkatrészem, vagy 6 különböző színben, megnéztem az összes 9-es thick lift armot: mindegyiknél az öntőformától származó öntési pont látható - ugyanúgy, ahogy a panelnél, amire hivatkoztam.
Van, aminél kisebb a mélyedés, van, ami szinte szintben van, de nyilván látszik a "heg". Ez szerintem elkerülhetetlen, és bőven tűrésen belül van.
-
edgR
őstag
válasz namilegyen #33480 üzenetére
"Alien Conquest"
és ha jól értem, épp ezen megy a vita, hogy mi számít valódi fegyvernek, és mi nem -
edgR
őstag
válasz enterember #33485 üzenetére
2 hetente jön valaki, aki felteszi ugyanezt a kérdést; és akárhányan mondjuk, kérjük - lassan már könyörgünk -, hogy ne rendeljetek legot az emagról (feltéve, hogy a doboz is számít); mégis újra és újra megteszitek.
-
edgR
őstag
válasz PR0JECTNR56 #33521 üzenetére
Én nem dolgoznék mások helyett, pláne ingyen; de dícséretes, hogy felvilágosítottál mindenkit, aki lusta volt utánaolvasni.
Annyival egészíteném még ki, hogy semmi köze egy 5 fős "tüntetésnek" a visszahíváshoz, illetve, hogy ez egy licenszelt , tehát VALÓDI, és jelenleg is szolgálatban álló járműről mintázott készlet lett volna, emiatt sokkal kényesebb a kérdés. -
edgR
őstag
válasz #75376384 #33999 üzenetére
Nyiss egy ticketet a rendelésed jobb felső részén található "Report problem" -re kattintva, válaszd ki a "Seller did not ship order after payment was made" opciót, írd le a sztorit, aztán várd meg, hogy mit lép. Ha 2 hétig semmit, tiltani fogják az értékelési lehetőségét, te adsz rá egy negatívat, aztán meg PayPalon kérsz egy refundot, és hivatkozol a ticket logra.
-
-
edgR
őstag
De , sötétszürke színben ebből a legtöbb SW készletben volt
-
edgR
őstag
A mennyiségből kiindulva azért eléggé szűkül már a kör, és majdnem biztos lehetsz benne, hogy erről van szó (kb. 10 éves, és elég népszerű készlet)
Ha az alkatrészlistájából több mindent megtalálsz, akkor biztos, hogy a fenti készlet volt eredetileg.
[ Szerkesztve ]
-
edgR
őstag
Aki esetleg alkatrész vásárláson törné a fejét, nálunk most visszavonásig 20% kedvezménnyel kapható gyakorlatilag minden.
A BL bolt elérhetőségét illetően privátban érdeklődjetek![ Szerkesztve ]
-
edgR
őstag
Engem speciel jobban triggerel, hogy a lego is leszarja ilyen téren az igényesebb (főként afol) vásárlóit, és egy zacskóba teszi például a trans pilótafülkéket (amik amúgy is a legértékesebb alkatrészek általában 1-1 szettben) a normál kockákkal...
Vagy hogy néhány szettben még annyira sem "veszik a fáradtságot", hogy a matricát a zacskózott instrukcióba csomagolják, csak bele van dobva a dobozva, mint egy szemét.Egyébként ezt a piaci rést kihasználva egyelőre ötletelek, de nálam a padláson százával hevernek a - főleg gyűjtői - készletek dobozai a bontásból fakadóan, csak még egyelőre nem tudom, hogy szabaduljak meg tőlük. De olyan megoldáson gondolkozom, ahol mindketten jól járnánk, akinek összeverték a dobozát, de igényes, és hiányzik neki egy ép példány; és én is, akinek az értékükön kívül semmi szüksége rájuk.
-
edgR
őstag
válasz magickonfig #35866 üzenetére
úgy látszik, eleve levonják az árból a doboz értékét...
-
edgR
őstag
válasz balint82 #35890 üzenetére
Számtalanszor elmondtuk már, hogy ne rendeljetek a shop-ból és úgy általában sehonnan semmit, ha az adott webshop dpd-vel szállít és ha számít a doboz
pont azért írjuk, hogy ti ne járjatok úgy, mint ahogy mi jártunk. de úgy látszik van, aki más kárából sem tud tanulni (no offense, csak te vagy már az n+1. idetévedő emberke, és hiába figyelmeztetünk benneteket, továbbra is rendeltek minden szir-szar oldalról.
Igen, a lego.com is az ebben az esetben, meg kell csak nézni a "support"ot, az árat, a szállítást, a dupla összegleemeléseket a számlákról.) - összességében kell nézni az adott képet.
Nem tudom elhinni, hogy ha valaki megszívja egyszer, akkor azután hogy képes ugyanazt és ugyanúgy csinálni, miközben ellentétes végeredményre számít.
Sajnálom, hogy így jártál, de bízom benne, hogy tanulsz az esetből. -
edgR
őstag
válasz Janaboy #35893 üzenetére
A telefonos supportól beszélek: akik segíteni próbálnak, azt sem tudják rendszerint, hogy miről van szó. Azt hiszem még Láz is említette, hogy felhívta őket a dupla leemelés kapcsán, és nem tudtak segíteni. Ez természetesen összefügghet azzal, amit említettél, illetve, ha valóban bankkártya/bank specifikus a probléma.
De az még a jobbik eset, ha fel tudsz hívni bárkit, mert volt, hogy szó szerint fél órát vártam, akkor sem vették fel a telefont.
Én két esélyt adtam nekik még évekkel ezelőtt, aztán amikor kiderült, hogy dilettánsokkal társalgok, azóta kizárólag írásban kommunikálok, ha szükség van rá. Az emailekre eddig kivétel nélkül viszonylag gyors és meglepően szakszerű válaszok érkeztek, úgyhogy azon az oldalon én nem ütköztem problémába; ezért ezt erőltetem.
Azt hiszem egyet érthetünk abban, ha egy cég kapásból hárít, másra tereli a problémát, elzárkózik, és azt mondja, hogy "nem a mi oldalunkon van a hiba", annak ellenére, hogy egyébként egy folyamatban lévő szereplő, akkor az eleve visszatetsző a vásárlók felé.
Mondom ezt úgy, hogy évente milliókat hagyok a Legonál.Az én véleményem az, hogy a "nem a mi oldalunkon van a hiba" erősen kérdéses a szóban forgó weboldal kapcsán. Szintén nem szeretnék megbántani senkit, de réges-rég eljárt felette az idő, és egy ilyen nívós (és nyereséges) cég tehetne annyit, hogy nem egy technikailag 2000-es évek elején megrekedt oldalra ereszti rá az akciókra rácuppanó vásárlóit.
A DPD-vel való szállíttatás ugyanez: leszarják, nekik kifizették, majd a futárszolgálatra lehet mutogatni, meg ismételgetni, hogy "nem a mi oldalunkon van a hiba". Ki szerződött azzal a futárszolgálattal? Ki tartja fenn velük továbbra is a szerződést a panaszáradat és a rengeteg visszaküldött készlet ellenére? Nem hiszem el, hogy nekik ez így nem veszteséges. Most megint megnéztem, a GLS még olcsóbb is. Arról nem beszélve, hogy - ahogy itt korábban páran rajtam kívül is említették - velük még 1x nem volt gond, ott valóban ajtótól ajtóig szállítanak, és nem dobálnak hűtőszekrényeket meg mosógépeket LEGO-s dobozokra; meg elvárják, hogy én csoszogjak oda a kocsihoz zuhogó esőben, hogy ő tudjon a haverjával telefonon beszélni úgy, hogy ne ázzon meg, elszívhasson egy cigit, utána meg a kezedbe adja a csomagod. Ez épp egy múlt heti történet. De sajnos én sem tudom 100%ig elkerülni őket, főleg, ha olyan bolttól rendelek, akinél még nincs tapasztalatom, hogy a magyar oldalon melyik futárszolgálattall szállíttat. De ilyen esetben csak olyasmit rendelek, aminél nem számít a doboz.
-
edgR
őstag
válasz balint82 #35895 üzenetére
Erről van szó.
Pontosan erre szerettem volna rávilágítani. Senki nem mondta, hogy soha többé ne rendeljetek a shopról (én nem tenném/teszem, mert nem vagyok saját pénzem ellensége, de ez egy más kérdés), hanem azt írtam, hogy ha számít a doboz, akkor ne kockáztassatok, amíg a dpd-vel szállíttatnak. Nyilván van ellenpélda ott is, jó állapotú dobozok, meg van sérült doboz a többi futárszolgálatnál is.
A lényeg a frekvenciában, meg a futárok hozzáállásában keresendő - és ebben messze a legalja a dpd. -
edgR
őstag
válasz balint82 #35899 üzenetére
1: Az ajándékot el is kell adni, hogy kijöjjön az, amiről beszélsz. Mindenki kap ajándékot -> telített a piac -> nem tudod / nem annyiért tudod eladni
2: Nincs szükségem ajándékra, VIP pontokra, egyéb hülyeségekre, amiknél ugyanúgy Te vagy a termék hosszútávon. Azt szeretném, ha valamit neten rendelek, azt normális kiszolgálás mellett juttassák el hozzám. -
edgR
őstag
-
edgR
őstag
válasz #75376384 #35909 üzenetére
Általánosságban értettem, a kolléga pedig az adott vásárlásra, mivel az ő kommentjére válaszoltam. Én ebben tévedtem, hogy nem új kommentként írtam, úgy talán átjött volna a mondandóm - vagy nem.
De, igenis az árat kell nézni. Ez a fair. Ebben a shop - normál, piacon lévő készleteket tekintve - 30-40%-kal az adott piaci ár felett van a legtöbb esetben (mire gondolok, amikor azt mondom, hogy "aminek piaca van"?: 1) nem kifutó termék, 2) nem új termék, és 3) legalább 20-30 helyen értékesítik magyar webshopok, nem beszélve a BL-ről)
Ha nemcsak az árat nézitek, akkor az sem fair, hogy az időtöket nem számoljátok vele, amit arra fordítotok, hogy eladjátok az amúgy haszontalan/érdektelen ajándékot. Érted, mire akarok kilyukadni? Sokan azt sem fogják fel, hogy ha valamin - ami amúgy haszontalan számukra - 5e Ft-ot spóroltak, akkor nem 5e Ft-ot spóroltak, hanem X-5e Ft-ot költöttek el feleslegesen. A VIP / hűség / akármilyen pontok, stb. beleszámítása az árba szintén nem "fair", hiszen azt újra el fogod költeni, és ismét a piaci ár felett fogsz 30-40%-kal vásárolni.
Vagy én vagyok a hülye, és kiderül, hogy a lego is szeretetszolgáltatást végez, ti pedig szinte ingyen vásároltok
[ Szerkesztve ]
-
edgR
őstag
válasz OliMac #36097 üzenetére
Tekints rá úgy, mint egy új autóra, amit ha kp-ért elhozol a szalonból, akkor másnap 20-40%-kal kevesebbért tudnál csak eladni. Nagyjából ez a realitás itt is.
Ha felbontod, pláne össze is rakod, akkor sokkal inkább a 40% felé tolódik a mérleg.
Vásárlás, esetleg kibontás esetén a kb. 20%-kal fog kevesebbet érni a használt ára.Ha van időd és helyed szétszedve tárolni, akkor rakd össze, aztán tedd el tárolótasakokba, és pár év múlva add el. Úgy majdnem biztosan minimum nullszaldós lesz. Ha többet vársz, akár még haszon is képződhet rajta.
-
edgR
őstag
válasz #75376384 #36236 üzenetére
még egyszer: én sem gondolom, hogy a bionicle alkatrészek jutnak valakinek eszébe a "lego"-ról, de attól még azért van a szavazás, hogy ott dőljön el, mit akar a többség. Az ilyen "csalás/botozás" stb. összeesküvés-elméletekkel pedig nem kell foglalkozni, a lego van olyan értelmes, hogy szűrje ezeket.
"marketingesek" - szegény Jana -
edgR
őstag
válasz backdraft81 #36500 üzenetére
köszi!
Finom volt a fornetti? -
edgR
őstag
válasz #75376384 #36508 üzenetére
Te kérdezted, én csak megpróbáltam kitalálni, hogy mire gondolhatott a költő
Az SW-t bármilyen licenszelt, a Bionicle-t pedig bármilyen saját témával lehet helyettesíteni, de az tény: ha nincsenek sikeres saját témák, akkor miből finanszírozták volna a licenszelt témákat? Valószínűleg erre gondolt, akivel vitatkoztál.
Új hozzászólás Aktív témák
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Politika
- Elektromos autók - motorok
- Apple notebookok
- Diablo IV
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Toyota topik
- Konteó topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs