Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • h3lios

    addikt

    válasz kbalage2 #46738 üzenetére

    Én továbbra sem értem, hogy az 1:8-as autók esetén miért erőltetik a hiteles váltó / motor elrendezések meglétét. Nyilván a gyártók örülnek, hogy a valós cucc van reprezentálva (még ha itt-ott csalnak is, mint a W16-os motornál).

    Viszont szerintem egyfelől baromira frusztráló a váltó mechanika hosszú távon, másrészről meg 1x összerakod és utána csak te látod, mert el van takarva az egész a burkolat alatt. Megvan a Sian és a Chiron is, hibátlanul összerakva, de csak porosodnak a szekrényen.. Technicnél azt figyeltem meg, hogy idővel szépen elkezdenek szorulni a pines csatlakozási pontok és a váltó a Chironnál már használhatatlan 1-2 sebességet enged váltani, de utána valahol a kormány körül teljesen beszorul a cucc. Túl sok kedvem pedig nincs szétszedni az egész autót órák alatt, hogy aztán rakhassam össze újra. A technic szétszedésnél kevesebb nagyobb szopás van a legozást illetően. (pláne 1 Sian esetében).

    Ha a kasztni is a felfüggesztés a mostani formában megmaradna, de motorizálva lennének 1-2 sebességes váltókkal szerintem sokkal nagyobb célközönsége lehetne ezeknek az 1:8-as szuper drága és komplex készleteknek.
    Gondolok itt hajtott kerekekre, esetleg ajtók ki-be csukása történhetne szintén motorizálva.

    Neked erről mint útmutatókat készítő és forgalmazó ember mi a véleményed ?

    [ Szerkesztve ]

    B-tag: H3lios#2825

  • h1mpi

    nagyúr

    válasz kbalage2 #46738 üzenetére

    Engem csak fusztrál ez a sok fogaskerék, főleg azèrt, mert egy hiba és annyi. Tőlem ki lehetne hagyni a nagy részét

  • sb

    veterán

    válasz kbalage2 #46738 üzenetére

    Alapvetően arra gondoltam hogy jobban el kéne választani a "játszós"' Technic szetteket a "szobor/polcdísz" kategóriától.

    Throme
    Erre inkább úgy reagálnék, hogy nem kell kihagyni, csak jól megtervezni, és akkor nincs vele gond.
    Na de értem, szóval, akkor lesz belőle egy Creator?

    Szerintem egyről beszéltek kb. és én is azt vallom, hogy viszonylag egyszerű (lenne) a dolog, cipőt a cipőboltból elven. Ha működő funkciót akarok akkor Technic. Ha modellt akkor Creator.... ha kisállatokat akkor Friends... :D

    Adja magát, nem véletlen, hogy a "marék fogaskerék" a Technicben létezik és a Friendsben nem. :)
    Innen meg már csak 1-2 logikus lépés lenne, hogy a sallangokat levágjuk, de ebben van kavarás a Lego terén is, itt van némi bizonytalanság:
    1. a. Ha már Technic akkor legyen tele fogaskerékkel.
    b. És ha tele van akkor működjö9n. Az a dolga. Ha szorul, megereszkedik, szétesik a diffmű vagy szétnyírja magát a Zetrosban, Ospreyben akkor az szégyen. Arra való, hogy működjön.
    2. Ha nem akarom, hogy működjön akkor mást választok: itt van gond, mert a más nem csak Creator lehet, hanem jelen esetlen szobadísz Technic. Ez valóban zavaró. Visszatérve az előző ponthoz mindkét szempontból: akkor is ha működő modellt szeretnék de cs*szik működni. Meg akkor is ha ki van üresítve. Szerintem.

    Vagy valóban jobban jelezni, mert ugyebár kisebb, kevésbé összetett Technic készletekre is szükség van. Ez utóbbit aki benne van a témában az látja, de aki nincs az szvsz nem feltétlen tudja egy Defender vs Ferrari esetében mennyire eltérő szettet kap és lehet, hogy nem azt várja.

    Konkrétan pedig a licenszelt autóknál van gond. Ott keveredik leginkább a két dolog, egyrészt a licensszel szeretnék behúzni a vevőket, nem a tudással. Másrészt egy normál autóban nincsenek változatos és extra funkciók. Ezt írtam az F1-es kapcsán is.
    Egy munkagép hálásabb téma sokkal ilyen szempontból és licenszet sem kér.
    (Legalábbis normál esetben nem kéne, szerintem a D11 is kicsit a rossz irányra példa a licensz+bénább funkciók témakörre. Bár a Liebherr, Volvo meg szvsz rendben volt még annak ellenére is.)

Új hozzászólás Aktív témák