Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Freddy76

    addikt

    válasz Mozaart #48696 üzenetére

    Azt sem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy mennyi ideig bírja. Példa a három supercar: a Porsche és a Bugatti orra teljesen leült pár hónap alatt, szép lassan elfáradt a rugó. Azóta egy-egy vékony könyv van az alváz alatt, a kerekeken így szinte nincs terhelés, ha leveszem, akkor patentül állnak. Ellenben a Sián hónapok óta áll, és nem ül le.

    Tehát a kérdés, hogy ha meg is áll a szörnyeteg építéskor, nem fogja a súlya összeroppantani pár hónap alatt? Nyilván ez olyan kérdés, amire majd a valóság ad választ. Drukkolok, hogy meg tudd építeni, és láthassuk élőben is ezt a monstrumot.

    [ Szerkesztve ]

    "Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."

  • edgR

    őstag

    válasz Mozaart #48696 üzenetére

    Nincs mit. ;)
    Megtaláltam a nyakról a makrót, az valóban tartani tudja a fejet, ott szerintem nem lesz probléma.

    Ez az utolsó kép még beszédesebb. Itt látszik igazán jól, amit én is éreztetni szerettem volna, és ahogy írtad is, "túl nagy az üresség" az első rögzítési pont előtt.
    Ha a 4x4-es + 2x2.-es round brick konstrukció (még belső axle merevítéssel is - feltételezem) elbírná a 60-80+ stud hosszú monstrum teljes felső részének (nyak+fej+a teljes felsőtest) terhét, akkor minden elismerésem! :)

    További probléma, hogy a lábak tartószerepe is jelentősen csökken, mert a felsőtest alátámasztása a lábak mögött helyezkedik el jelenleg. Gyakorlatilag ha tart is, durva feszültség lesz a szerkezet felső részének első felében. Ha ez így sikerülne, akkor a hátsó rész rögzítéséhez be lehetne építeni egy rugós "önmegsemmisítő mechanizmust", ha kioldanád, úgy dőlne össze, mint ahogy a toronyszerű épületeket szokták likvidálni. Azzal szerintem még ölni is lehetne, akkorát csapna :D

Új hozzászólás Aktív témák