Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz kbalage2 #53343 üzenetére

    [link] Defender. Itt latszik [link] a belso vaza, szuper egyertelmu, hogy mi hova megy es trial-and-error alapjan vissza lehet kovetni, hogy mi mit csinal.

    [link] Bugatti. [link] Itt pedig ugyanaz a hajtaslanc a monocoque kasztnival a marriage process utan.

    Mindketto AWD trippla differencialmuvel, de amig a Defendernel a ket eloremeno osszekoton keresztul latszik, hogy hogyan van bekotve a hatso kerek a motorhoz, addig ez a Bugattinal nem ennyire szemmel lathatoan kovetheto. Ez reszben az autok felepitesebol adodik: A defender egy letravazas (alvazas), gyakorlatilag archaikus design ahol a hajtaslanc magaban van, a cockpit pedig gyakorlatilag egy kulso elem. A Bugatti monocoque, es ugyan hiaba a "Mariage process" az egyik legemlekezetesebb epitesi lepes amit legonal lattam (masodik a Bonsai fa "szorj ra 300 elemet a talapzatra" lepese), viszont egyben el is fedi, hogy mi hol tortenik.

    A Bugatti masik "baja", hogy a 2x20 sebesseges valto eszmeletlenul kompakt es ki van vezetve a kormanyra (imadom), de szemmel osszeepites kozben se egyszeru kitalalni, hogy mi hova megy. Ez a Defendernel ha tudod kb mi hova megy egy autoban a valo eletben es van tapasztalatod whitebox/blackbox technikakkal, akkor lenyegesen egyszerubb. B varians: 90es techniccel nottem fel, es a Bugattit epitettem elobb, szoval par megoldas a valtonal uj volt, mig a Defender es a Bugatti sok szempontbol hasonlo megoldasokat kovet. Plusz a Defender elott osszeraktam a 42082ot es a 42096ot.

    Ilyen szempontbol egyebkent szerintem a Porsche RSRt erdemes megvenni: Az atlathatobb, mechanikailag is egyszerubb es kevesbe lesz sok. [link] kb ennyi a hajtaslanc, de szerintem remek.

    Egyebkent en egesz biztos vagyok benne, hogy a Bugatti hajtaslanca bonyolultabb a Defendernel, ld a nagyon kompakt valtomupogacsat. A 42082 egyebkent valoszinuleg mindkettonel durvabb, ott eleve ket reszbol all a vaz [link] [link] . Tippre nem veletlenul lettek az ujabb "huge" technicek mechanikailag egyszerubbek (tobb motorral).

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák