Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz kbalage2 #66221 üzenetére

    Nyilván ezek már tippek mert nem látunk bele, de szerződés oldalon gondolom nem a legkisebb játékboltokkal van pár M darab külön szerződésük, helyi retailer, importőr, stb. Ez se kevés de gyanítom van módosítási lehetőség/melléklet/keretszerződések, stb. Az árak, egyebek is módosulnak menet közben ami ugyanúgy nem megy át újraszerződésekbe. Az is fura lenne ha nem lenne vmi alap kereszerződés amit rátolnak kérdés nélkül mindenkire, elég nagyok, nem tudom elképzelni, hogy külön szőrözzenek bármin.
    De az is lehet, hogy most is benne van csak lesz*rják.

    Mindegy, én más szempontból nézem. Nem tudhatjuk mi van a háttérben és ezek már ilyen egyrész-másrészt helyzetek. Lehet érvelni mindkét oldal felől. Én onnan közelítem, hogy távolabb lépve a Legonál szerintem elég sok ilyen van, a rendelési rendszer olyan amilyen, a fizetési rendszer és utólagos telefonos (több 10k-s!) bankkártya bekérés is úgy marad... a gwp kezelés mi-jár mi nem jár, szintén ahogy sikerül... a fejlesztési részlegnél sem sikerül átgondolni mit is akarnak boost/pu/ms vonalon. Gondolom ez szintén területek közötti kérdés is, a legkevésbé technikai/fejlesztési.
    Mutogathatunk a multis működésre de itt szerintem több minden és ránézésre nagyon régóta nem kerül a helyére.

    Nem új, pl. én is látok testközelből IT vonalon több 10 évig foltozgatott régi sz*r rendszereket. Olyat amire egyik oldal sem tudja rámondani biztosan (és ránézésre a használt keretek/szervezeti felépítés mellett tök jogosan), hogy a másik út jobb lenne. Csak 10 év múlva derül ki, akár az is, hogy bármi más jobb lett volna. De ettől ezek még 10-ből 8-szor valahol rendszerhibák, nem tudok rá máshogy nézni.
    Ez most már nyilván általánosítás, közel sem érzem ezt a review dolgot problémának. De általában apróságokon is könnyű segíteni, náluk meg szvsz sok ilyen, és jóval nagyobbak is vannak.

Új hozzászólás Aktív témák