Új hozzászólás Aktív témák

  • action294

    csendes tag

    válasz marilllyo #6144 üzenetére

    Előző gépem egy prémium kategóriás, újonnan 400 ezer forintos VAIO volt. A szervízről annyit, hogy a kijelző rétegei között elkezdett porosodni, ami miatt elküldtem garanciális javításra. Pár nappal később jön az e-mail, hogy a gép a szakvélemény alapján egyértelműen fizikai sérülés miatt produkálja a hibát (a gép karcmentes volt, soha nem volt leejtve stb.) és vagy kérem a kijelző panel cseréjét 110000Ft-ért vagy benyelem a futár 20000Ft-os díját. Természetesen az utóbbit választottam, kiállva amellett, hogy ez teljesen jogtalan. Elég volt megemlíteni a fogyasztóvédelem nevét, azután utalást sem mertek tenni a futár összegére. Ez volt a híres külföldi szervíz, én itt a Sonyval befejeztem, azóta vagyok egy y510p boldog tulajdonosa.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák