-
Fototrend
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peat76
őstag
Csak én küzdök ezzel_??
Tisztelt szerviz! A következő, aggasztó probléma már jó ideje folyamatosan tapasztalható a televízió használata közben, a folyamatos frissítések ellenére is! Indokolatlanul belassul a tv, ha megnyitok bármilyen Smart alkalmazást, majd kilépek, ilyenkor a csatorna váltásra, hangerő állításra is hosszú másodpercekig nem reagál, menü megnyitása vagy bármilyen böngészés is bosszantóan lassú.Erre még rájön, ha videót vagy zenét hallgatok és kilépek a media player-ből, na akkor már szinte használhatatlan, ilyenkor csak a tv újraindítása oldja meg a problémát. Már ha sikerül, mert volt olyan eset hogy a kikapcsolásra, miután megnyomtam a gombot legalább 1 percet várni kellett, semmit nem lehetett vele kezdeni. Kérdésem! Ez most szoftveres probléma és előfordul, gyakori a 2013-as modelleknél és dolgoznak a javított frissítésen? Vagy egyedi eset és tényleg gond van a tv-vel? Mi a teendő ilyen esetben? Tisztelettel: Molnár Péter
Válasz:
Tisztelt Molnár Péter Pál! Tárgy: Belassulás Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkat megkereste. Sajnálattal olvassuk, hogy készüléke nem működik megfelelően. Ha a televíziókészülék belassul és nehezen reagál, akkor az mindenféleképpen szoftveres probléma. Ön az első, aki ezzel a hibajelzéssel fordul felénk segítségért. Azt tudjuk tanácsolni Önnek, hogy érdemes egy gyári beállítás visszaállítását eszközölni a készüléken. Ezt az opciók menüpontot belül találja meg. Fontos, hogy ilyenkor sajnos újra kell hangolni a televíziókészüléket, de segíthet a szoftveres hibán. Amennyiben a gyári beállítás visszaállítása nem szűnteti meg a hibajelenséget, úgy szeretnénk Önt megkérni arra, hogy adategyeztetés miatt legyen szíves felvenni telefonon a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, a 06 40-54-54-54-es telefonszámon (H-P: 8-18, SZ: 9-17). Reméljük, tudtunk Önnek segíteni. Kérem segítse szolgáltatásunk fejlesztését azzal, hogy a lenti rövid kérdésre válaszolva értékeli munkánkat a kapott válaszlevél alapján. Amennyiben úgy érzi az általunk javasolt megoldás nem oldotta meg a tapasztalt problémát, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk újra, illetve bármilyen további kérdés esetén készülékeinkről, szolgáltatásainkról forduljon bizalommal továbbra is ügyfélszolgálatunkhoz a 06 40-54-54-54-es telefonszámon (H-P: 8-18, SZ: 9-17) vagy írjon emailt. Tisztelettel: LG Electronics Magyar Kft. - Ügyfélszolgálat
Sony OLED XR-55A83J + Xbox Series X + PS5 DiscE., Nintendo Switch & Wii U + PS3 FAT 4 db 60GB US, Iphone 14 Pro Max 256GB+AW7 Cellular+Airprods Pro csakis a futás miatt! Csak azért is kiírom, attól még nem vagyok prosztó!
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Linux kezdőknek
- [SoP] Rövid előzetesn az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- Suzuki topik
- Háztartási gépek
- Politika
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest