-
Fototrend
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vigfer90
csendes tag
válasz huncutka1029 #69715 üzenetére
Megpróbáltam CI modul nélkül a csatorna frissítést, ugyan az az eredmény. Felhívtam a UPC ügyfélszolgálatot, szegény srác frissítgetett nekem mindent amit csak tudott, majd ismét újrakerestem a csatornákat de semmi eredmény. Kiküld egy szerelőt még a mai napon.
Viszont nagyon érdekes, mert amikor bekapcsolom a tévét, pár percig szabadon választhatok csatornát amelyek mentek korábban, be is jön mind és működik tökéletesen. Ekkor ha a beállításokban a csatornák menüben belépek a CI információk menüpontba, akkor tudok régiót, nyelvet választani, illetve frissítést keresni a CI kártyára, stb.. Minden működik megfelelően.
Azonban ha eltelik pár perc és váltok párszor csatornát, ismét előjön a kódolt hibaüzenet. A CI információk menüpontra sem reagál semmit a tévé, egyedül annyi hibaüzenetet dob, hogy próbálja meg később. Mintha bekapcsolást követően kis idővel elszállna és nem akarna működni. Viszont ha kikapcsolom a tévét majd vissza, akkor pár percig megint működik minden rendben, majd kezdődnek a bajok újra.
Korábban sohasem fordult elő semmi ilyen jellegű probléma amíg a régebbi szoftver volt a tévén. Még hajnalban a kislányom is nézte a mese csatornákat rendben, majd hét nyolc körül jött a frissítés és ez lett a helyzet.
Amíg megírtam ez a hozzászólást simán ment a TV2 HD, most viszont átkapcsoltam a Super TV2 HDra aminél már jött a hibaüzenet, ezt követően pedig visszakapcsoltam a TV2 HDra és ott is hibaüzenet ismét.
Még egy érdekesség. A Duna HD és a többi ingyenes csatorna viszont gond nélkül megy.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen