Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vigfer90

    csendes tag

    válasz huncutka1029 #69715 üzenetére

    Megpróbáltam CI modul nélkül a csatorna frissítést, ugyan az az eredmény. Felhívtam a UPC ügyfélszolgálatot, szegény srác frissítgetett nekem mindent amit csak tudott, majd ismét újrakerestem a csatornákat de semmi eredmény. Kiküld egy szerelőt még a mai napon.

    Viszont nagyon érdekes, mert amikor bekapcsolom a tévét, pár percig szabadon választhatok csatornát amelyek mentek korábban, be is jön mind és működik tökéletesen. Ekkor ha a beállításokban a csatornák menüben belépek a CI információk menüpontba, akkor tudok régiót, nyelvet választani, illetve frissítést keresni a CI kártyára, stb.. Minden működik megfelelően.

    Azonban ha eltelik pár perc és váltok párszor csatornát, ismét előjön a kódolt hibaüzenet. A CI információk menüpontra sem reagál semmit a tévé, egyedül annyi hibaüzenetet dob, hogy próbálja meg később. Mintha bekapcsolást követően kis idővel elszállna és nem akarna működni. Viszont ha kikapcsolom a tévét majd vissza, akkor pár percig megint működik minden rendben, majd kezdődnek a bajok újra.

    Korábban sohasem fordult elő semmi ilyen jellegű probléma amíg a régebbi szoftver volt a tévén. Még hajnalban a kislányom is nézte a mese csatornákat rendben, majd hét nyolc körül jött a frissítés és ez lett a helyzet.

    Amíg megírtam ez a hozzászólást simán ment a TV2 HD, most viszont átkapcsoltam a Super TV2 HDra aminél már jött a hibaüzenet, ezt követően pedig visszakapcsoltam a TV2 HDra és ott is hibaüzenet ismét.

    Még egy érdekesség. A Duna HD és a többi ingyenes csatorna viszont gond nélkül megy.

Új hozzászólás Aktív témák