Új hozzászólás Aktív témák
-
cattus
addikt
i3 esetében nincs aggodalomra ok, az mindig ugyanúgy fog kinézni.
Do the thing!
-
cattus
addikt
válasz Frawly #18804 üzenetére
Az FP is pont olyan eszköz, mint az OOP, bizonyos problémák megoldására alkalmasabb mint a másik és vice-versa. Az meg hogy nagy hájpja van elég vicces, tekintve hogy a koncepciók matematikai alapja kicsit régebb óta létezik, mint maga a programozás. Inkább csak azért hangosabb miatta az internet, mert az emberek kezdenek rájönni, hogy az OO lehet mégsem a legjobb megoldás mindenre.
Do the thing!
-
cattus
addikt
válasz Frawly #19659 üzenetére
Bár nekem nem hiányzik ez a funkció, szerintem nem hülyeség. Pl. ha egy PDF-et akarsz megnyitni terminálból, ténylegesen feleslegesen foglalja ott a helyet, főleg tiling wm esetében. Az meg, hogy mások bemutatják, hogy dwm-en kívül is meg lehet csinálni, megint nem tudom, miért fáj neked.
Do the thing!
-
cattus
addikt
válasz Frawly #19663 üzenetére
Szerintem meg mindenki nyissa meg úgy és onnan a fájljait, ahogy szeretné.
Ez az egész swallowing egy mondvacsinált probléma, nekem sem volt rá soha szükségem.Nekem se, mégse sírok miatta, hogy emberek erről csinálnak videót. Ha nem érdekel, nem nézed meg.
Do the thing!
-
cattus
addikt
válasz Frawly #19667 üzenetére
tl;dr
Megnéztem, két hete rakta fel Luke a videót. Azóta organikusan két videó jött szembe erről, Brodie és DT, de ezek is csak azért, mert fel vagyok rájuk iratkozva. Nem néztem meg őket, mert nem érdekelnek. És kisregényt se írok róla fórumokra.
Továbbra is, mindenki úgy nyitja meg a fájljait, ahogy neki kényelmes. Ennél többet erről beszélni végtelenül felesleges.
Do the thing!
-
-
cattus
addikt
válasz #20749568 #22286 üzenetére
Hidd el rengeteg (a mostaninál jóval több) embernek lenne alternatíva a kerékpár. Csak ez olyan, hogy - teljesen érthető okokból - addig nem fognak váltani rá, amíg nem lesz biztonságok infrastruktúra hozzá (nem, az autósávok közötti cikázás nem tartozik ide, ahogy a felfestés is nulladik lépésnek tekinthető).
Tudom most jönnek az érvek hogy terhes nagymamát és építési anyagot hord mindenki 0-24, de az autós közlekedés jelentős része rövidtávú embertranszport.
Abban egyetértek hogy a közösségi közlekedést is kéne fejleszteni, de mellette a kerékpáros infrára is szükség van
Do the thing!
-
cattus
addikt
válasz ubyegon2 #22288 üzenetére
Senki nem mondja, hogy kerékpárral ne legyen élhetőbb, csak éppen a jelenlegi közlekedés hátrányára történik mindez és azért mondjuk ki nyíltan, az autós és kerékpáros forgalom mennyisége és jelentősége sem összehasonlítható.
Olyan egy véges területtel történő városban nem tudsz csinálni, hogy a mostani autós infra is érintetlen legyen és új kerékpárutak is legyenek. Eddig az autósoknak kb. monopóliuma volt az úthasználat tekintetében (de legalábbis az indokoltnál jóval nagyobb súlyban voltak reprezentálva).
No de ha létezik turbóporátlanság is, jelen helyzetre még KRESZ módosítást erőltetnek a kerékpárosok, hogy ne legyen kötelező* nekik a biciklisávot használni!
Kik? Hol? Mivan? Arra tudok gondolni ami a körúton történt (és mellesleg végtelen hülyeség, de ezt megint az autósok nyavajogták ki), hogy fel-le van vezetve a bringasáv pár helyen a járdára, mert különben néhány helyen elvenne egy szent autós sávot a forgalomból. Itt volt az hogy lehesen egyenesen menni az úton is, mivel fel-le szlalomozni sokkal balesetveszélyesebb.
Tetvesqrvannyáért nem értik meg, hogy az autós felméri a gyalogosok meglétét, mozgását és nem számít a félig mögüle jobbról 45 fokból érkező gyors biciklire, amikor kanyarodik és zebra is van.
Örülök, hogy - bár egyelőre impliciten, de - te is a fizikailag szeparált kerékpárutak mellett állsz ki.
Do the thing!
-
cattus
addikt
válasz ubyegon2 #22293 üzenetére
ezért átadja a legterheltebb belvárosi részt a kerékpárosoknak.
Lol nem tudom nálad az átadja mit jelent, de két csík felfestése lófaszt jelent nem átadást.
Emiatt kéne bevezetni a kétkerekű járművek azonosíthatóságát, de qrva gyorsan.
Szerintem ez baromság és kb ahhoz vezetne hogy a versenysportolókon kívül kb. senki sem kerékpározna. A te problémádat (aka a kerékpáros csak ne menjen se az autóúton, se a járdán) kizárólag rendesen leválasztott kerékpárutakkal lehet rendesen megoldani.
Meg kell itt valóban említeni, hogy jelentős azok száma is, akik élvezetként, sportolásként bicikliznek, de ezzel sem lenne baj, csak ne a túlzsúfolt nagyvárosok közepén. Az meg, hogy miattuk tegyék ki az autósokat, enyhén szólva is......(..........itt írnám, amit nem írok.......)
Nem a sportolók miatt történnek a kerékpáros fejlesztések, hanem a városban lakók miatt. Ugyanis ők azok, akik a kurva járdán nem férnek el mert a faszom emberek az autójukkal a felét elfoglalják hogy egy 20 centis maradékon kelljen sasszézni. Meg ők lélegzik be az autók füstjét és hallgatják az autók által keltett zajt.
Do the thing!
-
cattus
addikt
válasz ubyegon2 #22299 üzenetére
Aki nagy sebességgel kerékpározik a járdán úgy, hogy nincs rajta semmiféle elválasztó jelzés, az felelőtlen. Ebben az esetben jobb ha az autóúton megy. De pls ne egy ilyen példa alapján mondd hogy ne fejlesszenek a kerékpáros infrán, mert pont az ilyen eseteket lehet vele csökkenteni. Ha meg a közlekedési balesetekről kéne anekdotákat gyűjteni, asszem az autósok által okozottak kicsit nagyobb többségben lennének.
#22300 ivana
Bőven jó az a két csík, az elválasztós kerékpárút életveszélyesNaponta tapasztalom, hogy nem elég. Az autók beszorítanak, ráparkolnak, ott előznek. Az meg hogy az elválasztott életveszélyes lenne nem tudom honnan veszed (én az elválasztottat úgy értettem hogy autóúttól és gyalogos forgalomtól is el van szeparálva). Kerékpáros a járdára meg ne menjen, főleg ha nagy sebességgel közlekedik.
Do the thing!
-
cattus
addikt
válasz ubyegon2 #22303 üzenetére
A dugódíjjal kapcsolatban maximálisan egyetértek.
Vagy a biciklisek úthálózatának fejlesztését is a pesti autósok fizessék? Fasza!
Adót minden dolgozó ember fizet. Arra meg nincs semmi törvény, hogy az autóhasználatból beszedett adót a közlekedésfejlesztésre fordítják. Közösbe megy minden és abból lesz utána elosztva. Az autókra pedig azért van extra kivetve, mert jóval nagyobb terhelést jelent a környezetre, közlekedésre és az utakra.
#22304 Aweriot
Izé... kicsit több van belőlük mint biciklisből meg BKV buszból.
Igen, és ezzel együtt jóval veszélyesebbek is.
Teljesen logikus, hogy ez lesz a vége.
Érdekes, ha egy bringás KRESZ-t szeg akkor hogymerészeli-mitképzel, de ha autóban ül, akkor szegény már csak a körülmények áldozata, hát nem is tehet róla.
#22305 Apollyon
Igen, ahogy korábban is írtam véges területtel nem lehet mit kezdeni, csak valakinek a kárára. Van egy egészen jó videó arról, hogy miért érheti meg mégis másoknak a kerékpáros fejlesztés: [link]
Mondjuk ha az autók miatt már most sem lehet elférni, talán ki kéne szállni belőle és alternatív közlekedési módokat használni. Persze erre lehet ösztönözni az embereket (P+R parkolók, dugódíj, kerékpárút, minőségi és jó lefedettséget biztosító közösségi közlekedés), de végső soron az embereken múlik, hogy leteszik-e az autót.
Do the thing!
-
cattus
addikt
Jó neked, én mivel viszonylag lassabb vagyok inkább fosok az autók között, meg nem egyszer volt hogy direkt rámhúzták a kormányt.
A kereszteződést is lehet értelmesen csinálni: [link] Persze ehhez elég nagy hely kell és nem is alkalmazható mindenhol.
Ráparkolni max. áruszállítót láttam, de az meg szerencsétlen mit csináljon?
Jogos, erre talán a dedikált rakodóhely lenne a legjobb megoldás, ahova szimpla személyautó nem parkolhat.
#22310 Aweriot
Persze senkinek se kéne szabályt szegni, csak amikor valaki pl. kerékpárral nem tud rendesen kanyarodni, mert szar egy kereszteződés, akkor ő egy gyökérnek van elmondva aki a szabályokat sem ismeri (és nem a fent említett "körülmények áldozata").
Do the thing!
Új hozzászólás Aktív témák
- 4K Core I5 12400F GamerRPC 6X4.0GHz 32Gb DDR4 3200MHZ 512 SSD RTX 3060 12GB DDR6 2 Év Gari
- 27GR95QE-B OLED Törött Monitor eladó Minden gyári tartozékával gyári dobozában
- OLED55A16LA Törött alkatrésznek eladó
- Filament tároló doboz páratartalom-mérővel
- IPhone SE 2022 256GB gyári független hibátlan 2026.01.23 gyártói jótállás
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest