-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
VegyesTamás
senior tag
-
roberto211
őstag
válasz tomiii. #11552 üzenetére
A Sierra tud 40et egyben ?
Akkor ahhoz kepest nem is rossz a suzim. Egybe megy 50-52km/h t 6800 korul1esbe nem szereti ha visszatolom 20-25alatt tehat en nem is csinálok ilyet sűrűn de neha muszáj ezért fék berúg(ha nem jon mögöttem senki )kuplung kirug es gyorsan 1.
Amúgy en se sajnálgatom mar ha uzemmeleg. 4000-4500at találtam optimalisnak, ha azt akarom váltás utan ne essen vissza 3500 alá akkor 6500 es ilyenkor jo helyre visszamegy a fordulat (3500korul) mert innét kezd el húzni. Ezt csak elozesnel szoktam használni hogy 6500ig elporgetem meg ha nincs úton senki es belátható szakasz vagy ha gyorsan kikell menni valahol, , amúgy ilyen 3500-4e.
Vtec hondasokat irigylem egyszer kiprobalnek egyet milyen 9e ig elpörgetni
Buster: Rossz volt az oktatód.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
Elemental
addikt
válasz tomiii. #11876 üzenetére
azért ne mondja senki, hogy így egy evoval a 120-130 as tempó egy teljesen üres úton, biztosítva annyira veszélyes
Nem feltétlenül csak titeket féltenek a többiek. Ha csak ti bukhatnátok rajta, akkor ok, küldjétek neki nyugodtan. Mondom ezt úgy, hogy én is szeretek (és szoktam is) gyorsan menni, de ezt nem állítom be úgy, hogy rendjén való.
-
Morris
veterán
válasz tomiii. #11878 üzenetére
Biztosítva volt az utca? Tehát illegális városi versenyzés volt?
Csak halkan megjegyzem, ez nem az az oldal, ahol menő az autós városi száguldozás. A youtube tele van ilyen videókkal, ahol a csírák saját és mások testi épségét is veszélyeztetik az ilyen versenyzésekkel. Én mélyen elítélem...
-
Rivaul
addikt
válasz tomiii. #11876 üzenetére
Én elrúgtam volna azt a gépet ha van rá lehetőségem. Persze mivel nem ismerem így ésszel, de aki azt mondja hogy ha a haver a mutatott helyszínen odaadja, és nem húzogatja meg kicsit a bajszát az hazudik
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomiii. #11911 üzenetére
Hungárián egy C Mercivel akadtam össze, egy 250 cdi volt úgy füstölt mint az atom de szépet lépett. Nem volt semmi állatkodás csak lámpától rajtolgatás. Aztán belenéztem a visszapillantóba és meglátom a motorosrendőrt gyorsan közeledni felém. Mondom f@sza, most tuti kikap a sorból gondoltam.
De rám/ránk se bagózott, megelőzött aztán elkanyarodott és ment tovább.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Burt1793
veterán
válasz tomiii. #12254 üzenetére
Ajj, ez sík terepen értendő, emelkedőn természetesen 1500 alá nem lehet vinni, mert nem is bír menni. Múltkor megpakolva, 5en, szerpentineztünk, az emelkedőkön (10-15%-os) rendesen nyomni kellett a gázpedált és 2000 körüli fordulaton tartottam, ahogy kell, furcsa is volt, de azt is bírja. Ne aggódj "értek hozzá", illetve a váltássegéd is ért hozzá, nem mondja emelkedőn, hogy váltsál 4-esbe 50-nél. Persze a 6-os mazdiban nem volt ilyen segéd, viszont annak a motorja nem szerette 1500 alatt, így nem is tartottuk ott a fordulatot.
(#12255) Qru: Igen, azt hallottam, hogy szidják a dsg programozását, elvileg nagyon leejti a fordulatot, de cserébe gyorsan vissza tud pakolni 3 fokozatot. 1100-nál asszem kéri a kisebb fokozatot a váltássegéd, meg az már nekem sem esik jól még egyenes úton sem, max ismert lejtőn, ahol pont égig tud úgy gurulni gáz nélkül. Hiába az út ismerete nagyon tudja csökkenteni a fogyasztást. Nekem kijött már 4.0 liter/100km is országúton, előzgetve, 100-110-zel, ami nagyon komoly. 5,5 fölött sosincs a fogyasztás, ha már megtettem 50 km-t bemelegedett motorral, pedig egyik sofőr lába alatt sincs túl nagy tojás. Az első 3 fokozat rövidebb, így durvábban gyorsít érzésre a hatosnál, utána viszont kb azonos, ja ebben nincs chip.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz tomiii. #12257 üzenetére
Nem gond, nem sértődtem meg , csak írtam, hogy rendesen is lehet őket használni. Amúgy nekem sem tetszett eleinte ez az alacsony fordulat, de meg lehet szokni, az autó is sokkal csendesebb.
2500-as fordulatra sosincs kb szükség, csak 100 feletti előzésekkor országúton, olyankor megpakolva jobban bírja 5ösben, vagy esetleg 4-esben. Nem csoda, hogy a szülőknek nem tetszett, ahogy vezet a hölgy. Nem olyan könnyű váltogatni, ha nem érzi az ember az autót, a turbólyuk sem kicsi, 80nál visszarakod 4-esbe, lepadlózod és van 1 másodperc, amíg nem lódul meg eszeveszettül, szóval, ha kicsi az előzési hely, már a kanyarban le kell padlózni, ha meg jönnek szembe le kell fékezni. Ilyen ez, nem egy ferrari. -
Burt1793
veterán
válasz tomiii. #12259 üzenetére
Hidd el nekem 100 alatt tökéletesen dinamikus 2000-es fordulaton illetve alatta. Ha 0-100-at csinálsz, akkor van értelme 2500 fölé vinni. Amúgy csak az első gumikat koptatod.
Itt van egy elnagyolt diagram (nem is jó, mert a golfban 340 nm-t tud), ha éppen "versenyzik" az ember, akkor 3800-ig ki kell forgatni, amúgy nagyon dinamikus 2500 alatt is.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz tomiii. #12261 üzenetére
Igen, ez van... (de azt ne mondd, hogy most tudtad meg, hogy első kerék hajtással szerelik ezeket?! ) Van benne valami elektronikus differenciálzár, nem pörögnek ki annyira kanyarban a kerekek, de emelkedőn, vagy fordulaton lepadlózva eléggé el tudja veszteni a tapadást. Arról ne is beszéljünk, hogy eco gumi van rajta, kicsit talán jobb lesz, ha ezek elkopnak.
-
Burt1793
veterán
válasz tomiii. #12266 üzenetére
Egy C merci is alul kormányzott egy gyors tempójú kanyarban, hiába hátsókerekes, az eleje jóval nehezebb. Amúgy nem arra értettem, hogy praktikusabb, hanem arra, hogy kisebb tud lenni a kocsi orra a keresztbe berakott motor miatt FWD-nél. Én tegnap letudtam az uccsó vizsgát.
Szerk.: Bocs, most látom, hogy te is ezt gondolod, csak azt a részét a kommentednek nem nekem címezted, így első körben nem olvastam el...
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz tomiii. #12441 üzenetére
Aterzem a helyzeted. Mondjuk jol szetkaptatok
Felesegem 2003-as civic-ke aldozatul esett a japan auto mindent kibir tevhitnek.
Ket napot sikerult eltoltenem csak az elso futomuvel, gyakorlatilag nem volt benne egy ep szilent vagy gombcsuklo, mindent ki kellett benne cserelni. Erdekes modon, nalam is felxelni kellett, annyira be voltak rohadva a csavarok rajta, hogy fel ora csavarlazitos aztatas sem oldott meg minden gondot.[ Szerkesztve ]
-
-
VegyesTamás
senior tag
válasz tomiii. #12671 üzenetére
na látjátok ezért szerettem (volna) a régi időket amikor még Ladával meg trabival meg hasonló kat. autókkal rallyztak (most nem a driftrőlvan szó) mert akkor nem egy köpenyes emberen múlt minden, meg a lőerőn meg a stb...hanem a technikán, meg az ügyességen. Persze akkor is mókolgattak...de nem úgy mint most. Azt nem tudom elfogadni, hogy egyes embereknek (100ló alatt nem autó stb) ilyen lenéző a hozzáállása, holott volt NEM EGYSZER villogtam le a piliscsaba kopár pilisvörösvár szakaszon, mercit, bmw-t 4esgolfot, kormolós golfot meg még mittomén miket...mert ugyanezzel a hozzáállással még megelőztek a kapaszkódóba jobbról, pedig szándékosan mentem be korán a belsőbe amikor még távol voltak, mert, tudtam, hogy befosnak a kanyartól... és már csak azért is mentem rájuk cikáztam villogtam, dudáltam (melyik mennyire ba*ta fel az agyam a pofátlanságának a mértékével) hogy legyen már egy kínos pár percük, hogy egy "nemautó 65lovas csakegy lada" tolja le őket...
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Snoop-y
veterán
válasz tomiii. #12677 üzenetére
Engem meg is szoktak. Lampanal foleg mert en nem rajtolgatok
Multkor egy focus RS felkaparta az aszfaltot mellettem mert azt hitte verseny lesz.
Meglepo szerintem csak ugy tud lenni egy auto ha nem ismerik illetve sokkal nagyobb teljesitmenu mint gyarilag. Az STI-vel max olyanoknak tudok meglepit okozni akik total nem ismerik mert amugy meg nagyjabol tudjak az emberek mire kepes.
Leginkabb jatekbol szoktak hergelni mert valaki szereti a hangjat stb. Illetve a varosban neha osszeakadok a HVCS kategoriaval akik inkabb bemennek az arokba is csak hogy megelozzenek ( Cupra,GTI,OMP Astra,Corsa etc )
A 325 lovas Nissanommal viszont okoztam nagyon kellemetlen meglepeteseket ( gyarilag 169 )New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz tomiii. #12732 üzenetére
OMG minek ala 18-as felni? ( max egy 17-est tettem volna ra )
Akarmit csinal vele nem fog betapadni jobban ( max a hajtast csavarja meg maga korul ) ha esetleg ez volt a terv. Tudom mert probalva volt ez is.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Új hozzászólás Aktív témák
- Szemüveges topik
- Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
- Autóhifi
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Háztartási gépek
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen