-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #162376 üzenetére
Nem tudok releváns adattal szolgálni. Amióta megtankoltam E5 100-al azóta nem mentem vele. Már több mint két hete tele a tank. Szerdán megyek vele, majd akkor nézem. De akkor se tudok jó adatokat adni, mert így hibridben teljesen véletlenszerű a fogyasztás. Úgy kb 5 liter körül fogyaszt. De meglátjuk hátha csoda lesz
Alapból biztos érzékeny rá a TSI is csak nem fog kijönni annyira a villanymotor miatt.(#162377)focvis: Szeretnék már én is váltani. Valami tisztán elektromos lenne a cél. Most hogy itt van ez a GTE tisztán kijött nálam, hogy semmi szükségem nincs nagy hatótávra. De most meg kell nyugodni, mert nem szabad autót cserélni a jelen helyzetben.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Végre van tükröm. Igaz, hogy jobb oldali közlekedésre van kitalálva de legalább van és eredeti gyári VW. [kép]
Több mint egy hónapig vártam rá, hogy legyen készleten valahol az országban, de mindenhol hiány. Gondolom ennek is a vírus tett be.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #162681 üzenetére
Tegnap voltam fent Budán. Pályán mentem oda vissza. Ennyi lett a vége. [kép] Sokkal rosszabbra számítottam. Néha játszogattam pedig a GTE móddal is. Nagyon elégedett vagyok vele. E5 100 MOL. Lehet ez is közrejátszott.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #162732 üzenetére
Sok a 25k Ft ezekért?
Én most rendeltem meg a két GTE-re. 9L Olaj, 2db olajszűrő, 2db levegőszűrő, 2db pollenszűrő, 2db leeresztő csavar. Ez lett 42k Ft. Olajból így is a legolcsóbb Castrolt vettem ami bele való.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #162740 üzenetére
Jaja vágom, hogy te csak poénból írod ezt a PNV-re Pont egy nagyon jó BMW-t vettél, és arra elég jó áron van minden.
(#162741)kisza25: Ez a Seat sokkal drágább lenne egy márkaszervizbe. Nem véletlenül én sem viszem el. A vírus miatt is, mert inkább magamnak csinálom, meg a VW újabb autóinál már nagyon vastagon fog a ceruza
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Flashback #163129 üzenetére
Teljesen új kocsi. Új motorokkal. Erre majd csak az idő fogja megadni a választ. De ott van a 7+3 év garancia. Ha ennyit mernek rá adni, én úgy látom, hogy igazán hisznek a technika megbízhatóságában. Simán ajánlott autók. Nem olyan jó áron már mint régen, de bátran vehető, biztosan nem lesz bajuk.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #163133 üzenetére
Tudom ismerem, én ne követném a hibrid világát
A 48 voltos rendszer az új arra gondoltam. Meg a hosszútávú tapasztalatok nincsenek meg amire Flashback utalt. Amúgy biztos úgyanolyan jók mint a régi Suzukik. Ez a "hibrid" nem sokat tesz hozzá.(#163132) Flashback: Igen igen, Pont ezért mondtam, hogy megdrágultak, de nem csak a Suzuki hanem szinte mindenki. Meg azért egy GLX Vitarában már nagyon sok olyan extra benne van ami egy Skoda Octaviából is hiányzik.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz pècsimunkás #163176 üzenetére
Ez a legjobb. Nálam is így volt az Aurisnál. Egy sima mágneses tartó a szellőzőbe és ennyi
Most is ugyanott van a Golfnál szerencsére a szellőző.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz focvis #163326 üzenetére
Szerintem neked be kellene próbálnod egy R-t. Úgysem lesz addig nyugodt . A GTI-t már rendesen végigjártad a G7,5 GTI-t tudnád még venni ami más, de semmi pluszt nem ad, pár extrán kívül. R az tuti ütne, mert nagyon erős és ott van egy tök jó négykerékmeghajtás. Kipróbálod egy évig és rendben leszel. Utána mehetsz vissza Volvozni
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz EQMontoya #163505 üzenetére
Az XC széria soha nem arról volt híres, hogy olcsó lenne. A PHEV vonal meg mindig hozzáad pár milliót.
Akinek meg SUV kell nem fog venni Passatot, hiába jobb a VW (biztos nagyon jó ez a Volvo csak hülyéskedem )
A RAV4 E-CVT váltóját meg sokan utálják még mindig. Meg lesz a piaca ennek az XC 40-nek is biztos vagyok benne. Majd Model Y fog ütni szerintem. Ennyi pénzért amibe a Volvo kerül simán kijön egy Tesla.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz EQMontoya #163507 üzenetére
Ne az itthoni piacot nézzük elsődlegesen
Amúgy egy ilyen 10,7-es akkumulátorral nem is megy el sokat sajnos. És azért egy új Passat komolyabb szintet képvisel és az akkumulátor is nagyobb. De ez csak az én véleményem, bár én VW párti vagyok. Persze jöhetne a Volvo simán
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #163521 üzenetére
Jaja, nagyon elvetemült felár. Ennyit nem ér meg egy ilyen gyenge plug in rendszer.
A Passat példánál maradva a benzines automata 11 millió a plugin 15 millió. Ez sem kicsi felár, de egy jobb rendszert kap az ember a pénzéért. Amúgy még mindig mondom, hogy a plugin/hibrid felárak soha nem érik meg újként. Annyival többe kerül, hogy tényleg azt veszi aki megteheti, hogy mindegy neki mennyit fizet ki.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz stickermajom #163615 üzenetére
Autóval vagy másik 12 voltos akksival próbáltad bebikázni? Töltőről nem lehet bikázni, ha nem kifejezetten arra van kitalálva.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz stickermajom #163618 üzenetére
Nagyon kemény
Az a bikakábel mondjuk semmit nem ér, de azért egy fűnyírót csak betudna indítani. Indítózás közben mér egy feszültséget. Nem nagyon szabadna bezuhannia 10-11 volt alá. Ha mégis nagyon beesik akkor nem tud elég áram átfolyni a bikakábelenA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #163958 üzenetére
Gyári Golf 15-ös acélfelniket néztem a kocsimhoz télinek. De nem ment fel rá, mert a fékek a nagy súly és teljesítmény miatt nagyobbak a sima Golfnál. 18 egyébként a gyári mérete a GTI/E sorozatnak. De szerencsére a GTE kapott alapfelszereltségként 16-ot. Nem hiányzik a nagy méret.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
Most cseréltem a Golfon kereket. Van egy olyan ütvecsavarozóm ami valós 160-at tud simán. Éppenhogy csak betekertem vele a csavarokat pár kattanásig és amikor már lábon volt a kocsi akkor húztam rá nyomatékkulccsal. Még jó régen vettem az aldiba, tök hasznos cucc. Így, hogy magamnak cserélem és nyomatékra húzom (120Nm) mindig tök könnyen lejön a felni.
Hétvégi program megvan [kép]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz focvis #164310 üzenetére
Az igen, jó pár kategóriát belőttél
Már csak a két GTE között is van különbség nem, hogy egy BMW-hez képestHa tényleg a kanyarvadászat a lényeg, akkor valamelyik Golf. Nagyon jó az a Volvo így már ahogy rendbe raktad. Ha nem remeg a lábad a csapatás miatt akkor én biztos megtartanám.
Én most nagyon szívesen beülnék egy E-Golfba. Kár, hogy nálunk nem szórják ki annyiért mint nyugaton. 6-7 millió körül mennek a új Golfok. 200km hatótáv már lég lenne számomra. Bár inkább lehet Passat GTE irányba kellene elmennem. Kelleni fog a hely. Már most is állandóan le van csukva a Golf hátsó két ülése
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Flashback #164316 üzenetére
Akkor jól értem, hogy nem vetted meg végül szerencsére? A képen lévő példányt amúgy sem javasoltam volna. AAA autóban meg soha sem szabad megbízni.
(#164320) focvis: Nem írtam én sehol kéne kategóriát álmodozásba
Dehogy hármas ikereket, csak már annyira megszoktam a nagy kombikat, hogy az a része hiányzik. Elég sokszor visszük magunkkal a rollereket és elfoglal mindentA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Flashback #164329 üzenetére
Nem azért, az a motor rendben van, meg az 1.2T is. Mivel ezzel a kocsival is hosszú távra tervezel ezért érdemesebb egy felszereltebb példányt venni. Egy Led fényszóró is már nagyon jó benne és érdemes kiadni érte azt a pluszt. Na meg a TSS is egy nagyon hasznos extra. De ha érdekel jobban a dolog kitárgyalhatjuk a milyen autót vegyek topicban. Elég jól vágom az Aurisokat
(#164331) rbalint88: Én már hibridet nem is merem javasolni, mert már így is szerintem megvagyok bélyegezve
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Én élném az új 2017-től kapható e-Golfot. Virtual cockpit, MIB2 meg olyan felszereltség mint a mostani Golfomba. Teljesen elégedett lennék vele.
(#164342) stickermajom: Nem is tudom, hogy hogyan fog beleférni. Csak van valami összehajthatós csoda ami élével be fog menni hátulra
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #164427 üzenetére
Már ott van az oszlopon jó ideje ahol tölteni szoktam. Még ameddig lehet addig kihasználom a lehetőséget. Bár én csak hétvégente töltők ott. Szerencsére városban még van eon is és az még ingyenes. Ez a mostani emobi töltő 450 méterre van tőlem. A második legközelebbi már 1,2km, de ez általában foglalt fehér rendszámos autókkal. A harmadik ami jó lesz nekem, ez 2km-re van. Annyi fog változni nekem, hogy 3 perccel többet fogok rollerezni majd hétvégente ha töltenem kell. Itt cégnél feltolom mindig maxra és tudok menni kb 35 km-t.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #164580 üzenetére
Egy sima resetet csináltam most a váltónál, hogy szebben váltson, ne rántson akkorákat hátha ez segít rajta. Valamivel jobb lett, de azt is sikerült elérnem nála, hogy már 40-nél bevágja 5-be. Eddig azt a fokozatot soha nem használta. Mondjuk a villanymotornak nem lesz tőle baja, de ez akkor sem jó így. Kíváncsi vagyok, hogy tanulja újra magát a papás vezetésem alatt
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #164604 üzenetére
Ettől félek én is. De városon kívül nem megyek vele. A benzinmotor meg havonta 2-4 alkalomnál többet nem jár. Majd ha nem jól tanul, akkor kap megint egy resetet aztán egy pár száz km-t megyek vele GTE módba
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Lehet simán belerakták a 7-es váltó programját
Ha néha manuálba használom, akkor kiírja, hogy 2-ből gyorsan de váltsak 4-be, mert behorpad az akkumulátor a fogyasztástól. Akkor szoktam amúgy én váltani ha felfele megyek valami meredekebb emelkedőn. Simán képes 4-be rakni 30-nál egy emelkedőn is. Villanymotornál nem érzek különbséget, de azért nem hiszem, hogy olyan jó lenne
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz pube111 #164784 üzenetére
Nyugodtan veheted. P3 technológia van benne egy az egyben. Még nem igazán hibridnek készült ezért a csomagtér kicsit felemás, mert onnan vették el a helyet az akkumulátornak. Nem kell félned tőle, ha bármi baja is lenne cserélhető cellánként. De amúgy tartós szerkezetek. Eleve az elektronika nagyon vigyázz az akkumulátorra. Vétel előtt érdemes elvinni egy átvizsgálásra, ahol kiolvassák a szükséges adatokat. Vétel után meg érdemes elvinni egy hibrid hűtő takarításra.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz pube111 #164799 üzenetére
Gyere át nyugodtan a milyen autót vegyek topicba és ha bármi kérdésed felmerül még akkor oda dobd be. Figyelem azt is. Próbálok minden felmerülő hibrid kérdésre válaszolni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Hol érdemes cascot kalkulálni és mik a legjobb konstrukciók amiket érdemes választani?
Nem vagyok tisztában ezekkel az önrész és a többi dologgal
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Megvolt az olaj és pollen valamint levegő szűrő csere a Golfban. Az olajat nagyon egyszerű cserélni. Sikerült nagyon felhasználóbarátra csinálni. [kép] Mindenhez tök könnyű hozzáférni. Mindenhol ott van a ne nyúlj sehova mert megb@sz az áram A szűrőt nem tudom ki rakta fel de csak nagy csőfogóval jött le, össze lett nyomorgatva az olajszűrő.
A levegőszűrőt viszont macerás cserélni, ki kell szedni az egész légszűrőházat. Az utasérben lévő viszont megint könnyű. Golf volt a próba, a Passatban már minden sokkal gyorsabban mentA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Flashback #165137 üzenetére
A magyarországi Toyota szerint igen. De a valóságban nem. Ez olyan mint, hogy a Volvo automatáiban soha nem kell olajat cserélni, mert élettartam olaj van benne. Ez annyit jelent, hogy 250-ig megy kb és vége. Ha jót akarsz az E-CVT-nek akkor kicseréled 90-nél 180-nál és így tovább. Márkaszervizben sem drága, de otthon is könnyen kivitelzhető, csak egy sima olajpumpa kell. Ez megy bele. [link] Nem egy nagy drágaság.
Amúgy a táblázat amit linkeltél tök rendben van. Mindent úgy és akkor csináltak amikor kell. A váltóolajat csak külön kérésre cserélik.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #165215 üzenetére
Nekem is jól jött volna a hétvégén. Első próba leszedő elszakadt. Második próba egy erősebb láncossal. Az meg elgörbült. Harmadik próba a félméteres svéd(cső)fogóval. Na ez már sikeres volt, de mint egy összegyűrt papírhenger úgy nézett ki a szűrő Esélytelen lett volna levenni, ha nem ekkora hely van. [kép] Ez volt az én kocsim.
A Passatról meg tök könnyen lejött. Azt nem tépte meg valami állat szerencsére. Konklúzió, mindenképpen megéri megvenni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #165220 üzenetére
Nem volt. Baromira le van burkolva az alja. Alig poros csak minden benne ahogy a képen is látod. A Passat is ugyanez a motor meg minden. Az is ilyen volt. Azt nem fényképeztem. Így, hogy két teljesen egyforma kocsi van könnyebben lehet referenciát venni :)
A kép egyébként meg a csere előtt készült. Most már még tisztább :)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- iPhone topik
- Elektromos autók - motorok
- Melyik tápegységet vegyem?
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Alkoholista nevelde
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Telekom mobilszolgáltatások
- Óvodások homokozója
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Új Nespresso kapszulatartó
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest