-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #138016 üzenetére
Engem a villanyozásban az vonz, hogy nem kell egy járó motort mindig beindítanom, ha 4 métert arrébb kell állnom. Én ezét szeretnék leginkább elektromos autót. Napi 4 km-et járkálok a kocsimmal. Télen esélye sincs bemelegedni az olajnak. Na most ez egy hidrogénes autónál is sajnos ugyanígy fennállna.
Gondolkodás nélkül átülnék egy Nissan Leaf-be vagy Hyundai Kona-ba, ha nem egy kisebb vagyon lenne
Model 3 is nagyon bejön, de nem lenne rá igényem, egy reális középkategóriás villanyos elég lenne.(#138015) Qru: Lényegében akkor csak a munkádhoz használod a kocsidat? 4-6 hétig nem is mész sehova?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz golfvariant #138020 üzenetére
Egy kicsit elírtam, de a lényeget érteni
Annyi, hogy ne kelljen beindítani egy robbanómotort mindig. Jobban szeretem ha egy gyorsítópedállal mágnesen teret tudok generálniA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rayoliviero #138105 üzenetére
Én a netrisken szoktam kötni utasbiztosítást és olyat választok ami a kosira is kiterjed. Nagyon sok féléből lehet válogatni és a neked szimpatikusat tudod majd megkötni. Konkrét tapasztalatom nincs velük, de azt mondom, hogy ne is legyen, mert ha dolgom lenne velük, akkor az rosszat jelent
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #138118 üzenetére
Villanyautok.hu oldalon ez van írva: "Az első generációs Volvo V60 PHEV. A legkisebb, de mégis nagy hellyel rendelkező dízel plug-in hibrid volvo. A D5 motorral 231 LE és 6.9 mp gyorsulással, a D6 motorral 283 vagy 288 LE és 6.1 vagy 6.0 gyorulással."
Nem értem ezt. Én úgy tudom, hogy mindegyik V60 Phev-ben D5 motor van és csak a villanymotor miatt kapta meg a D6 jelölést. Vagy úgy értheti, hogy ha nem megy az elektromos motor akkor veszi D5-nek?Amúgy van olyan, hogy annyira lemerül, hogy egyáltalán nem tud haladni villannyal?
(#138121) rayoliviero: Ebben már ennyire nem vagyok járatos, de lehet ehhez már egy speciális CASCO fog kelleni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #138131 üzenetére
Tehát tud olyat, hogy csak generátorként müködik a belső égésű motort? Mintha a V60-nál azt olvastam volna, hogy nem tudja tölteni az akkumulátort. A Toyotánál azt szeretem nagyon, hogy hiába megy a benzinmotor valójában nem kapcsol be a hajtásba. Ez mondjuk csak azért jó, mert a legoptimálisabban és leggyorsabban tudja bemelegíteni a motort.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nekem a Passattal a rekordom valami 1200 km körül lett volna kb. ha megvárom. De nem akartam aláírni szegény CRTDI-nek a halálos ítéletét azzal, hogy kifogyasztom a tankot. Negyed tankig szoktam engedni akkor volt már olyan 1000km. 65 literes volt a tankja és mellette hosszútávon tudtam vele csinálni 4,5-5 átlagokat.
Mondjuk ez nekem nem szempont. Én már most kiegyeznék egy 250km hatótávú villanyossal.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz buci30 #138175 üzenetére
Car Throttle, No Fear, Sparco, Remus, Brembo matricákat tetszőleges sorrendben és helyre elhelyezni. Valamint oldalra nagy lángnyelvek. Helyzetjelző helyére kék villogó ledek. RGB-vel még plusz 4 lóerő. Króm kipufogóvég alap és ahogy Saint is írta egy direkt szűrő alap, amit szigorúan tilos takarítani és utána befújni.
Viccet félretéve. Inkább add, teljesen értelmetlen rákölteni. Csak nagyon sok pénzből lehet erőt belevarázsolni.
Régi autómat lekértem a rendszerben. A következő tulaj rakott rá lángnyelveket meg minden frankó cuccot
[kép] [kép] 101 lóerős kismókus[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Richard! #138245 üzenetére
Az a baj, hogy a sedan verziót mutatták be ami a "leggagyibb" Corolla jelenleg. Egy Executive kombit mutatnának már be végre Tech meg mindenféle csomaggal. Az már azért jobb lett.
Több helyen mondjuk egyet értek Pistával. A fordulatszámmérő nagy hülyeség. Amit nem említett az a váltókar. Egy teljesen felesleges baromság egy olyan nagy ormótlan valami oda középre. Miért nem tudták egyszerű gombokkal megoldani. A zongoralakk meg már az Aurisban is nagyon idegesítő nekem. Erre ebbe még többet raktak. A 2.0 hibrid viszont nagyon jó lehetA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Drizzt #138279 üzenetére
Csípem én is magát az autót. Nekem a legutolsó Auris van, tehát elég sokban hasonlít rá ez a Corolla. Nincsen vele semmi bajom, nagyon szeretem a kocsit. Mondjuk azt nem értem, hogy miért kellett kifejleszteni egy gyengébb hibrid rendszert.
(#138281) kisza25: Igen nagyon sok lett. A konkurencia már olcsóbban ad jobbat. Bár hosszútávon ezt még nem lehet tudni, mert a Toyotától ott a hibrid rendszer ami híresen megbízható. De ahogy Pista is mondja, a nem hibrid verziók sikerültek nagyon drágára. A Toyota valóban csak a Corolla névvel akarja majd eladni. Ha nem ragaszkodtam volna a hibrid megoldáshoz, akkor valószínűleg én is egy koreaiba ültem volna inkább.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz stickermajom #138293 üzenetére
A kombi jön be nekem is a legjobban belőle. Szerintem az sikerült a legszebben. Aurisból is a kombi volt egyedül az értelmes választás. Valamiért az 5 ajtós autók nem sikerülnek a Toyotának vagy mint most a Corolla esetében szándékosan el is rontják
Jah és ami a "leglényegesebb" végre a Toyota is eljutott a 2019-re oda, hogy kombi verzióban van elektromos csomagtérajtó
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Mindkettő új fejlesztés és most a Corollában debütáltak. Az én Aurisom kaptam meg az utolsó 1.8-ast ami 136 lovas összteljesítményű. Ez az új 1.8-as pedig 122 lovas lett. 1 lóerőt gyengült az Atkinson motor, a villany pedig 9-el let kevesebb. Gondolom még gyengítettek a két motor összedolgozásán és azért jön ki ez a 14 lóerő különbség. Amit valószínűleg soha senki nem érez meg
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #138565 üzenetére
Nekem már 4 éve szolgál ez a kocsiban. [kép]
Az idei nyár durván megviselte, mert szétolvadt az egész műanyag ház, de működik, az a durva. Kicseréltem benne az akksit és megy.
De most már le kell cserélnem mert a lencse is kapott és kicsit homályos lett.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Motion_Blur #138584 üzenetére
Ugyanezt tapasztaltam én is most egy hónapja amikor kint voltam. Sokkal nyugodtabban tudtam vezetni, hogy végre senki nem nyomult a seggembe és a 100 az tényleg 100 volt. Sokan itt 62-esen Fehérvár irányába gyorsabban mennek mint kint az autópályán az osztrákoknál.
Nagyon élveztem a kinti vezetést, még idén vissza kell mennem, gyönyörű tájak vannak. Jövőre meg bakancslistás a Transalpina. (nem handrás videója miatt, már évek óta tervezek oda kijutni )A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #138591 üzenetére
Pontosan ez a tervem amit leírtál. Csak megszállnék a kettő között egy napra. Amihez szavadon foglak, mert még régebben írtad, hogy tapasztalt vagy és tudsz segíteni
Esetleg egy közös PH Transzalpina kelleneA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MasterMark #138763 üzenetére
Igen az, az a baj, hogy ritkán van csak. Legközelebb veszek egyet, mert már elegem van a kábelezgetésből
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Itt az újabb példa, hogy sokan a kiskilométeres álmot kergetik csak. Totalcar MűhelyPRN 22 Volvo S80
129k km után kettőstömegűt kellett már benne cserélni, meg tönkre van menve a kormánymű fogasléc és még egyéb apróságok. Biztos igaz volt a km
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz aero. #139150 üzenetére
Persze nem az összegekkel volt bajom. Ha valaki nem szemfüles jól letudjak húzni, ahogy azt ezzel a sráccal meg is tették. Én inkább azt tartom viccesnek, hogy "129k km" után már kéttömegüt kellett cserélni kuplunggal. Gyanítom több lehetett benne mint amit az óra írt. De hát tudjuk, hogy itthon nem létezik autó 200k km felett
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #139158 üzenetére
Kicsit sajnáltam amúgy a srácot, mert ezekkel az árakkal szerintem konkrétan átverték. De dicséretes, hogy ő tényleg próbál odafigyelni a kocsira és mindent megadni neki. A légtömegmérő hibával is kicsit lehúzták, mert nem csinálták meg normálisan azt a hibát. De azért durva, hogy 150 környékén már megadja magát a kormánymű fogasléc.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #139167 üzenetére
Jah igen, most elfelejtem idézőjelbe tenni a számot
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz DrDobos #139178 üzenetére
Mindenképpen cserélj. Az soha nem árt. Főleg ha automata, akkor meg nagyon ajánlott.
Egy autó se ment még tönkre mert mindig új és friss olaj volt benne.
Egyszerűen nem értem, hogy miért hitetik el a szerelők az emberekkel, hogy nem kell a váltóban olajat cserélni soha.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz hacki87 #139181 üzenetére
És mivan ha valaki 250 után akarja használni a kocsiját. Így járt? Konkrétan az én kocsimba 15k Ft az olajcsere munkadíjjal együtt. Nehogy már sokallják az emberek
Még a hírhedten drága DSG-ben is megvolt 80-ból.Amúgy nyilván az lehet a háttérben, hogy a szerviznek jobban megéri 500k-ért új váltót vetetni az ügyféllel. Viszont azt nem tudom megérteni, hogy valaki tud róla, hogy cserélni kell benne és ennek ellenére is szarik bele. Felfoghatatlan.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #139260 üzenetére
Múltkor néztem egy tesztet egy mild hibrid GLX Swiftről és meglepődtem, hogy mennyire komoly technikát pakoltak bele. Tele van extrával és aktív biztonsági cuccokkal. Nagyon okos kis autót csináltak belőle
Ha kis autó kell akkor már inkább Fiat 500
(#139261) Saint_: Elfogadni én is elfogadnám Eladnám és vennék valami jó kis EV-t.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz barnam_ #139276 üzenetére
Olvastam még reggel. Hihetetlen, hogy ennyire undorító és kirívó csalást követnek el. És ez csak egy a sok közül ami naponta történik. JSZP-ből egy perc lekérdezni és már bukik is. Remélem majd egyre többen rászoknak és eltűnnek az ilyen férgek.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz barnam_ #139279 üzenetére
Ő biztos nem, de sajnos még az átlag autóvásárló is keveset tud róla. Pedig egy autót már elég sok helyről le lehet kérni. Reméljük soha senki nem veszi meg tőle ezt a BMW-t és rajta rohad egy életre.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #139308 üzenetére
Nem jó a link. [link]
Nagyon durva, szegény sofőr meg is halt
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #139310 üzenetére
Az ilyen hírek hallatán reménykedek benne, hogy minél gyorsabban elterjednek és kötelezőek lesznek a gyártóknak ezek a rendszerek. [link] Elképesztően ügyes már ez a Model 3.
Nyilván a cikkben lévő esetet a Tesla sem tudta volna elkerülni, de már nagyon jól letudja csökkenteni a sebességet vagy képes az elkormányzásra is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz #89309696 #139333 üzenetére
Igen ez egy nagyon hosszú folyamat lesz, de legalább jó irányba haladunk. Pont a mostani BMW-s esetnél mondtam és a kollégáimnak, hogy a szerencsén múlt, hogy nem halt meg senki, de ha benne lett volna abban az autóban is már a vészfékasszisztens akkor lehet csak 70-el ment volna bele nem 150-el. És még a közvélemény valamiért eléggé ellen van ezeknek a dolgoknak. Pont volt egy közvélemény kutatás most a Totalcaron. [link]
Fel nem tudom fogni, hogy ki az a sok hülye aki az 1-re nyomott, hogy neki nem számít az automata vészfék.
A másik a sávelhagyás figyelmeztető és tartó. Ott is sokan nyomtak rá, hogy semmi szükség nincs rá. Ezek a emberek szerintem egyáltalán nem gondolkodnak. Ha most lett volna a román facebookos idióta autójában most nem lenne halott az a sok ember.Nekem ezek benne vannak az autómban és mind a kettő segített már. Szerintem nagyon jó dolgok. Én elhiszem, hogy sokan nem engedhetik meg maguknak, csak azt nem tudom megérteni, hogy miért vannak az emberek zsigerből ellene ezeknek a biztonsági csomagoknak.
Pont a Teslánál látszik, hogy a valaha gyártott 3 legbiztonságosabb személyautó a világon (Model S,X,3). Soha egy kocsi se tudott még elérni ilyen magasa aktív biztonsági pontszámot.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ez igaz, hogy a Teslan kívül mindenki csak kísérletezik még a mai napig ezekkel a rendszerekkel.
Nekem a 2015-ös kocsiban még csak sávelhagyás figyelmeztető van, de már ez is néha hihetlek számomra, hogy mennyire jól müködik. Olyan rossza minőségű felfestést is felismer amire nem is gondolnék egy 4-5 éves technológiától. Még éjszaka is látja a vonalak. A ráfutásgátló, meg soha nem adott még fals jelzést az elmúlt egy évben.
Táblafelismerő van még benne meg távolsági fényszóró asszisztens. Az előbbi müködik hibátlanul, de nem használom. Az utóbbi viszont nagyon jóA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Coyot #139344 üzenetére
Uhh az kemény lehetett
10k km-t mentem idáig összesen a kocsival, ezen idő alatt csak FÉK! jelzés volt, de önmagától nem csinált semmit. Viszont idáig amikor jelzett az mind teljesen normális volt a részéről.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz stickermajom #139347 üzenetére
Nálam kanyarban parkoló autókra szokott néha jelezni. (itt általában végig állnak jobb oldalt) De hát azt nem tudhatja az autó, hogy én nem éppen annak a parkoló autónak akarok nekimenni És amint veszem be a kanyart és eltekerem a kormányt az elfordulási szögből már egyből tudja, hogy nem megyek neki, akkor abba is hagyja a csipogást.
A te példádból is látszik, hogy már most meg érte ez a dolog.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Integrale #139374 üzenetére
Igen az benne van a pakliban. Nálunk azért ritkán járnak márkaszervizbe az emberek, hogy letudják tölteni. Egyértelműen a Tesla-nak van a legnagyobb előnye ebben. Én szívesen adnám minden adatomat a gyártónak ha tenne a kocsimba egy korlátlan óriás kijelzős minden jóra használható cuccot
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #139377 üzenetére
Köszi az infókat Nem mondom, hogy olcsó, de nem is vészes. Mátrai Zolihoz viszed egy átmosásra a biztonság kedvéért?
Mondjuk kicsit elijedtem a kocsitól, mert ezekben a nagy melegekben sorra jelentik be a felhasználok, hogy megadja magát a kompresszor. Bár tudom nagyon jól, hogy ugyebár mindig csak az ír akinek baja van veleA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #139381 üzenetére
Elméletben nem úgy rémlik. De a csoportban mindenkinek javasolják is, hogy ha megvolt a kompresszor csere azonnal mosassák át és akkor tutira nem lesz gond vele többet. Mondjuk most már necces V60-at venni, mert pont lejárt két hete a csere visszahívási program.
Tiedében amúgy már ki lett cserélve?A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #139384 üzenetére
Én is csak a csoportból szerzem az infókat. Nem rég írták ,hogy július 19 volt a végső határidő a cserére. Még talán méltányossági alapon megfogják csinálni pár autónál, de már nem nagyon lehet szerintem arra számítani, hogy ingyen cserélik.
(#139385) BigBlackDog: Lehet, de V60 alig pár éves kocsi és itt kifejezetten elrontotta a Volvo. Más elektromos kocsiknál nem igazán vannak bajok. Az enyém is gond nélkül viseli az álló helyzetben járatott klímát a napon. A Toyota meg a többi gyártó is a normális elektromos kompresszorba való töltetet rakta.
(#139388) focvis: Ha nem lett azóta baja, akkor az igéretek szerint az átmosás után már hibátlanul fogja sokáig tenni a dolgát
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MasterMark #139390 üzenetére
Igen, szinte az összes hibridben és az összes elektromos autóban elektromos a kompresszor. Így oldják meg könnyen, ha nem jár a motor akkor is van hűtés.
Vannak bizonyos modellek amit hőszivattyúsak így télen is megoldja akkumulátorról.Ezek a rendszerek nagyon kényesek a töltetre.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung LCD és LED TV-k
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- EA Sports WRC '23
- Ukrajnai háború
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Jogász topic
- Robotporszívók
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest