-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz cappa72 #165268 üzenetére
Nem érdemes ráhúzni. Azzal kockáztatja az ember, hogy tönkre teszi a tömítést és akkor még rosszabb lehet a helyzet. Ha nagyon zavar akkor a következő olajcserekor le kell venni és új tömítést kell berakni, majd nyomatékra húzni. Persze ha már lent van érdemes kitakarítani a teknőt
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz cappa72 #165271 üzenetére
Milyen autóról van szó? Egyébként ha idősebb kocsi, akkor egyszerűen már elöregedett a tömítés és azért ereszt. Biztos jó lesz a paszta, de azt felületre találták ki ahogy képen is látod. Ha éppen csak gyöngyözik én nem foglalkoznék vele, néha letörölni aztán kész. És majd olajcserekor szakszerűen megcsinálni. A paszta árából már kijön a tömítés is. És amúgy sem hátrány ha egy idősebb autónál kitakarítják a teknőt
Persze ha folyik orrán száján akkor meg kell csinálni Nem szabad a környezetbe engedni semmit.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #165306 üzenetére
Itt vagyok VW-s jelentkezem
Eleve kezdjük ott, hogy egyáltalán minek a féktárcsa, ott a villanymotor
Viccen kívül a rögzítésen kívül semmi másra nem használom a rendes féket. Idáig a legtöbb amit láttam, hogy 90kWh visszatöltéssel tud fékezni regenerálva. Persze ha erősebbet kell fékezni akkor azonnal a tárcsákat fogja onnantól a visszatáplálás már csak rásegít.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Csabroncka #165458 üzenetére
Nem kötelező a szürke rendszám. Át rakhatod rá legálisan az autón lévőt. Mindenképpen olyat vegyél amin vannak lámpák és rendszámtábla tartó. A logós verziót és sem ajánlom. Éveken keresztül használtam, de sok vele a macera. nagy lesz a bringák tehetetlensége és ide oda mozgolódnak folyamatosan ha nem köti ki az ember ahol csak lehet. Mindig azt sakkoztuk, hogy hogyan ne érjenek össze.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #165779 üzenetére
Most néztem meg a Mazda elektromos autóját. [link] Na ezt ki fogja venni?
Gyenge, kicsi a hatótávja, drága. 143LE/265Nm (kis Golf 330Nm) és 200km hatótáv WLTP szerint.
Az EPA szerint lehet vagy 170km és télen meg 150.De legalább bevallják a fogyasztását is 19 kWh/100km. Ez rossznak mondható ilyen kicsi akksi mellé.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Egy plug-in jöjjön már belőle, annyira vágyom rá
Világ legjobb autója lenne számomra. Ez a trek meg nagyon jól néz ki. Az Aurisban semmit nem ért a Freestyle, mert ugyanakkora maradt a hasmagasság. Mondjuk kérdéses, hogy megéri-e a felárat. De nagyon tudnék élni egy ilyen kocsit 40-50 km hatótávvalA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz napoleon2323 #165875 üzenetére
Nem mehetsz vele. Nincs forgalmid, tehát nem vehetsz vele részt a forgalomban. El kell vinni eredetvizsgára és utána átíratni. Mond meg a kereskedőnek hogy oldja meg. Nem hiszem, hogy szívesen trélereznéd ide oda a kocsit. Még ott helyben Fehérváron el kell intézni mindent. Adásvételi, biztosítás, eredetvizsga, kormányablak. Ebben a sorrendben hivatalos a dolog.
(#165876) MasterMark: Ilyen nagy távra is lehet kérni útvonal engedélyt? Nem kötekedés, csak tanulni akarok. Ezt a témát nem ismerem ennyire.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz napoleon2323 #165903 üzenetére
Fúú de gyerekes hozzáállás ez. Soha nem értettem az ilyen eladókat. Amikor én adok el kocsit akkor mindenben nagyon segítőkész vagyok.
Ott kell hagyni az ilyen embert hadd följön a saját levében.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz tboy93 #166141 üzenetére
Én ezért szoktam mindenkinek elmondani, hogy írassa át. Meglepően kevesen értenek hozzá, hogy ez mégis hogyan müködik.
Kedvencem az volt amikor vettünk egy motort és mi elvittük átíratni ahogy kell. Pár hét múlva hívott az előző tulaj, hogy kapott egy büntetést és, hogy fizessük ki, mert tuti mi csináltunk valamit. Rendesen követelőzött meg minden Aztán fel lett világosítva, hogy ő rontotta el, mert nem jelentette ki. Nem is akarta először elhinni. Meg lett neki magyarázva, hogy márpedig ő hibázott. Szerencsére többet nem hallottunk felőle
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Qtya123 #166290 üzenetére
A Suzukira 12 év átrozsdásodás elleni garancia van. Annyi a feltétele, hogy évente egyszer meg kell jelenni és akkor kap egy pecsétet a kocsi, hogy rendben van.
Ezt én csak kamu hibridnek hívom Jó kis autó egy jó motorral. De nem igazi hibrid mert nem tud haladni egy métert sem elektromosan. Kicsit be tud segíteni a benzinmotornak. Lényegében egy ISG motor van benne ami egy szép nagyra nőtt indítómotor. Ezáltal a Stop-Start része jól és hatékonyan tud működni. Tesztek szerint olyan fél litert lehet vele megspórolni. Ami nem olyan rossz az amúgy is nagyon jól fogyasztó 1.2 mellé.
GLX verzióban egy szuper jó autó és hosszú távlatban is meg fogja állni a helyet, mert modern. Szerintem a Yaris Hybrid után a legjobb kisautó a piacon. Csak hát a Toyota felárából 10 évig tankolod a Swiftet
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz 6030D #166363 üzenetére
Nekem volt egy esetem télen. Havas volt az út, az a nagyon finom friss ami csúszik mint az állat. 35-el mentem, tényleg ennyivel, mert utólag visszanéztem a GPS adatokat. Kiszaladt elém egy kutya, az első hirtelen reakcióm az volt, hogy rátaposok a fékre. Szembe jöttek, természetesen maradok egyenesben, utána a következő gondolat pörgött át rajtam gyorsan, hogy jön mögöttem egy 24 tonnás kamion és itt most mégsem kellene fékezni. Tehát egy pillanatra reflexből ráléptem a fékre és aztán el is engedtem. Sajnos elütöttem a kutyát
Ez volt a kisebbik rossz. Ha én akkor beleállok a fékbe akkor belém rongyol a kamion és abba bele se merek gondolni, hogy mi lett volna.Voltak még más ilyen állatos eseteim is. Az a fontos, hogy ha szarvasnál kisebb akkor csak menj tovább és sajnos üsd el. Nem szabad beletaposni a fékbe és elrántani a kormányt.
Pár hónapja volt, hogy kiszaladt elém egy szarvas. Már lelki szemeim előtt láttam a csattanást. Rámarkoltam a kormányra és már el is kezdtem fékezni. De szerencsére visszaugrott a padkáról az erdőbe. Mindig figyelem, hogy jön-e valaki mögöttem, ha nem jön senki na akkor lehet satuzni. (ha van ABS és ESP)
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #166373 üzenetére
Igen ezek nehéz kérdések. Pont erre a kérdésekre született meg pár évvel ezelőtt ez az oldal. [link]
Nyilván ha egy ember lenne nem kérdés, hogy beleállok a fékbe. Ha van egy kicsi esély is, hogy túl élje akkor nem a kocsi számít.
A Tesla egyébként már most figyel mindent sokkal jobban és gyorsabban mint bármilyen ember. Ő csak akadályokat lát és nem döntéseket hoz.A legjobb automata váltó egyébként megbízhatóság szempontjából az E-CVT.
(#166374)kisza25: Én is detto. Mindig ha nagyobb fékezés van akkor nézem tükröt is. Sokszor tekintek mindig magam mögé. Főleg annak tudatában most már, hogy a kocsi magától lát előre és kezeli a forgalmat a radaros távtartó miatt. Nagyon biztonsági játékos az tuti
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Dluinet #166383 üzenetére
Én is ezt írtam fentebb. Legjobb váltó ha csak haladásra kell a kocsi. Nincsenek felesleges fokozatok. Nincs külön hátramenet, csak egyszerűen villanymotor hajt hátrafelé. Mindig finoman indul el bármelyik irányba. Úgy mássza a 20%-os emelkedőt 3km/h-val, hogy öröm nézni. DSG beledöglik az ilyenbe.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz #89309696 #166502 üzenetére
Már van 5 éve villanymotoros DSG. A neve DQ400e. Az összes GTE-ben ez van. Jól mennek és a váltónak köszönhetően nagyon jól fogyasztanak. A nyomaték meg parádés attól a csöpp villanymotortol. Mondjuk a rangatas valakinél jelen van valakinél meg semmi.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #167189 üzenetére
Semmivel nem volt hangosabb mint B7 Passatom. Konkrétan egy Audi Q5-nél csöndesebb. A motort csak akkor hallod ha emelkedő jön. Az FL utáni verziónak már jól sikerült a hangszigetelése. Nem szenved a Prius gondoktól.
ECO, Normal és Power mód van. Semmi jelentősége. A gázpedál karakterisztikát állítja és kicsit belenyúl a klímába. ECO-ban érdemes használni, ha minél többet akarsz menni elektromos módban.(#167192)Qru: Én nagyon szerettem, hiányzik is. Nem szeretem ezt a DSG-t napi használósnak. Az E-CVT váltó egy rendkívül jó konstrukció. Szép egyenletesség teszi a vezetést. Remélem nem gond ha én válaszolok, lehet elfogult vagyok a HSD imádatommal
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #167202 üzenetére
Persze, kérdezz nyugodtan. Szedd össze, hogy mi az ami érdekel és írok egy összefoglalót ide, hátha érdekel másokat is VW hibrid.
(#167203)Qru: Igazából szerintem az emberekben lévő ellenszenv miatt szidják a CVT-t. Sokaknak hiányzik az állandó változó fordulatszám. Ha meg valami még hibrid meg fokozatmentes is akkor már élből kapja a gyűlöletet. FB-n lévő kommentek is nagyon utálatosak a villanyautós hírek alatt.. Ez egy ilyen általános dolog sajnos
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #167283 üzenetére
Néha gondolkodik, akkor érdemes kézzel váltani. Lehet kellene neki egy szoftverfrissítés és jó lenne. De az is lehet, hogy csak eltunyult nálam. GTE-be amúgy jó, de hát abban nem fogom mindig használni Tehát nem konkrétan a GTE-ben van vele bajom, hanem úgy általánosságban a DSG-vel. De ez valószínűleg csak az én hülyeségem, mert megszerettem az E-CVT váltót. Tetszik a fokozatmentesség. Viszont van egy nagy előnye a GTE-nek, hogy váltós. Mindig tud hajtani a villanymotor, egészen végsebességig besegít. Tisztán elektromosan 130 a vége. De mivel váltós ezért eléggé takarékos. Nem egyszer csináltam már városban vele 10-12 kWh-ás fogyasztást. Az átlagom jelenleg is 12.
Elég két nagy véglet egy GTE és egy R
Tudok egy eladó GTE-t ha érdekel. Kell nekem meg egy tisztán villanyos amíg van támogatás
Jó lenne ha tényleg kitartani a támogatás 2022-ig de szerintem ez az 1000 autóra való 1 hónap alatt el fog fogyni.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #167307 üzenetére
Hát de most városba mit csináljak? 0-50 végig padlóvillannyal?
03.22-én tankoltam utoljára 1200 km-rel ezelőtt és 3/4-ig van a tank. Nagyon vágyom egy sima elektromos kocsira. A új Zoe teljesen kompromisszummentes lenne már.(#167308)focvis: Én bírom az első lökhárítót, teljesen egyedi ezzel a nagy nappali fénnyel. Baromi jól látható messziről is. A GTE is jól lép azért. GTD-nél erősebb a GTI-től marad el azért valamennyire. A villannyal menés nagy plusz pont az biztos, mert elektromosan is fickós azért 60-ig. Nagy erőt beleraktak abba pici villanymotorba.
Nincs sajnos panorámatető Golfban, csak napfénytető. Passatban panoráma van és a fele nyitható is. Nagyon komoly feelingje van
Gyere el nézd meg az enyém, hátha rákívánsz
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #167314 üzenetére
Ott is erősebb. Pont a villanymotor miatt mert azonnal ott a nyomaték.
De szerintem is az R lesz a neked valót ahogy korábban is írtam :)
Ez azért nem lép olyan nagyot, mert csak egy kis 1.4tsi. GTE módban megy jól. Pálya tempónál ahogy te haladsz be fogja kajálni a 7-8 litert szerintem.De ha eljössz meghajtjuk a szekeret pályán is :)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz KAMELOT #167321 üzenetére
Még a 7-8 is egy jó becslés. Ez nem egy hagyományos 1.4 TSI. Húzott 150 lovas egy 110 lovas villanymotorral és sok súllyal. Több mint 1600 kiló ha benne ülök a 78 kilommal.
És focvis nem 120-al járkál el vele(#167325)focvis: Akkor pedig a GTE a jó választás tényleg. Bírni fogja a 180-at és városban meg jól fogyaszt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #167335 üzenetére
Nem jó hanem jobb, érezhető az a 5 év különbség a Passat előnyére. Golf GTE MK7.5 kapta meg a Passat GTE cuccait, de az a Golf sokkal drágább és elég ritka még.
Mondjuk van egy előnye a Golfnak, hogy a MIB1 rendszer miatt 4 üzemmód van, míg MIB2-től 3 van és hiányzik az igazi hibrid mód.Ha most keresnék ezt venném. [link] Ez egy baromi jó példány. Csak pár extra hiányzik belőle a maxhoz.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #167344 üzenetére
Miután veszek egy autót utána nem merem nézegetni, mert tuti lesz egy sokkal jobb vétel fele annyiért
Jó vételnek itt az enyém És van vonóhorog is rajta, gyári. Frissen szervizelve. Fogd és vidd állapotban van
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bulikavagyok #167429 üzenetére
Hibridauto kereskedést értelme sincs linkelni. Az mind már rég eladott kamu autó. Mindig azzal etetnek, hogy tudnak hozni ugyanilyet, de érdekes módon nem ez az ár lesz és felszereltség sem stimmel.
Beszéltem focvissal ma. Megvan kb, hogy milyen kocsit keres Miskocli nem játszik, nincs benne ülésfűtés. 1-2 kiesik mert hibridauto. 3-4-5 nincs ülésfűtés. El sem hiszitek, hogy mennyire gagyi felszereltséggel vették ezeket. 6 jónak tűnik, kellemes alapmodell+ pár extra, de nem lényeg, mert az Passat GTE alapból jól felszerelt, ezt megnézném. 7 rendben van, már kellemes felszereltség, jó futás, ezt is megnézném. 8 nincs ülésfűtés, igen már egy 7 millás autó. Újkorában 15 milla volt az alapár. 9 ez tűnik a legjobbnak, bár az ára is elég komoly.
Nálam alapelv, hogy elektromos kocsit nem veszek ülésfűtés nélkül. De focvis is ezt mondta
Azt már csak lábjegyzetként mondom, hogy jó pár hirdetőnél megszaladt a pipálgató keze az extra listán.Most hogy így nézem az én példányom a sok extrával lehet nem is annyira veszett ügy
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bulikavagyok #167438 üzenetére
Bocsi, nem kötekedés akart ám lenni
Csak valamennyire benne vagyok a témában és néha bosszantó a sok igénytelen hirdetés és full extra példány amiben még egy alap extra is hiányzik.(#167460)focvis: Nézd meg azokat amit írtam. [link] A 6 és 7 megér egy megnézést.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bulikavagyok #167468 üzenetére
Főnököm most vett egy új Q3-at, S-line felszereltség. Kifejezetten kérte a hátsó légbefúvókat, de valamiért csak elment a konfigurálás és mégsem került bele. És most figyelj 15 milliós autóról beszélünk. Holott ez már egy Passatban, de még a Golfomban is alap extra. Sőt a Passat GTE alapfelszereltségben 3 zónás digit klímát kapott, ami azt is figyel, hogy ülnek-e az adott zónában és csak akkor nyom oda levegőt. És az ha most megnézed 15,5 és alapból jól extrás a 2020-as modell, nem úgy mint 2015-ben.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
MűhelyPRN 64.: Az olcsó villanyautó veszélyei
Nissan Leaf 1.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #168251 üzenetére
Mindenkinek is Passat GTE kell
De azért ne legyenek hiú ábrándjaid. Amik itthon vannak azok már simán 150k km körül járnak. Bármi lehet ezekkel is. Jelenleg mindkettő GTE jól működik nálunk, így csak jót tudok róla mondani, főleg a Passatról. A B8 egy nagyon jól kitalált és összerakott autó. Ahogy Vályi is megmondta az utolsó amiben még vannak gombok és normális beltere van. A Golf 8 érintőkapcsolós lámpáját nem tudok megérteni. [link]
Ellenben a váltókar körüli rész sokkal szebb és praktikusabb lett. [link]
Amúgy ajánlom a Passat GTE-tA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz DonThomasino #168712 üzenetére
Nincs semmi. Majd amikor kell, akkor küldi az önkormányzat.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #168734 üzenetére
Ez bazi jó. Én a hibriddel jártam meg 4,9-ből múltkor a Dunaújváros-Velence-Dunaújváros távot. Pedig mentem elektromosan is, bár mondjuk megnéztem a német pályán, hogy mit megy és tartottam is egy jó tempót
De amúgy csak benzinnel országúton nálam a 4,5 a reális. Az a 1.0 TSI nagyon szépen fogyaszt.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz szabonagyur #169062 üzenetére
2018-ban nekem a Toyota 15k-s óradíjon cserélt olajat. Idén el sem mertem vinni a Golfot sehova, inkább megcsináltam magamnak. Átlagban olyan 15-25 körül dolgoznak.
Az egyik csoportba egy srác felrakott nem rég egy márkaszervizes számlát ami sima 1.4tsi-ről és csak az olajcsere volt 80k.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #169554 üzenetére
Ez határozottan jól hangzik. Valami alap cuccot keresek amivel kicsit lehet lehet dolgozni a fényezésen. Állandóan kint áll a kocsi a szabadba és egy idő után már nem szép fényes. Kárpit tisztításra gondoltam még beszerezni ilyen fúrógépbe fogható kerek kefefejet.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Igazság szerint egy nem túl nagy ráncfelvarrásféle. A motort már agyondicsérték korábban a Corollában. Egy jó autó ami még jobb lett szerintem.
Egy dolgot hiányolok még mindig, de azt nagyon. Hol van már a plugin toyota ami mindenkit bealáz a HSD hajtáslánccal? Jönnek ilyen Corolla Trek dolgokkal, de akkumulátort nem tudnak a kocsikba belepakolni. (tudom jön a lexus villany)A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
Klímapanel komplett kikapcsolására gondol. Azt tényleg csak menüből lehet. Régen volt egy off gomb ezt most berakták a menübe, így a kijelzőn kell kezelni.
Az Auto hold a legjobb funkció amit valaha autóba szereltek. Én nagyon szeretem és teljesen hibátlanul működik.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
A befuvás. Mert az AC-t külön lehet kapcsolgatni de magát a befúvást, hogy teljesen OFF legyen csak menüből tudom én is. Ráadásul nekem sűrűn kell kapcsolgatni ha nem akarok minden esetben hatótávot veszíteni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen